  • 11. Data: 2002-09-11 11:55:37
    Temat: Re: Pewna firemka - niezwykłe badania!
    Od: "Corrina" <c...@l...pl>

    Generalnie to firme, b o ile wiem to dystrybucje jest legalna, choc nie
    zaszkodzi i o tym zawiadomic, niech kasa chorych sprawdzi, czy te "leki" sa
    wogole w polsce do sprzedazy dopuszczone.
    A firme jak najbardziej, bo golym okiem widac ze to przekret jak cholera.
    Corrina

  • 12. Data: 2002-09-11 12:57:25
    Od: t...@w...pdi.net

    In pl.soc.prawo Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl> wrote:

    > Mam zglosic do Kasy Chorych dystrybutora? Czy firme? Bo ta akurat firma
    > jest 'objazdowa' i jezdza z tym superkomputerem po miastach, gdzie ich
    > dystrybutorzy maja zarezerwowanych minimum pieciu 'losiow' :)

    Adres: http://bioterapia.com/OBERON.htm
    Cytat:

    "Lekarz prowadzacy badanie przy pomocy komputera dobierze indywidualnie
    preparaty roslinne koncernu ARKOPHARMA sluzace skutecznemu wspomaganiu
    leczenia oraz profilaktyce zdrowotnej."

    Mysle, ze mozna im zrobic dokladnie tyle co bioenergoterapeutom czy tym co
    wtykaja swieczki w uszy.

    Gorzej, jesli Oberon wmawia ze przeprowadza badanie medyczne a cytat wlasnie
    na to wskazuje. A opis przypadku twojego taty z kolei pokazuje, ze to hucpa.
    Czyli sprawa powinien zajac sie jakis nadzor lekarski ktory na przyklad
    sciga ludzi ktorzy wyrywaja zeby bez dyplomu (chyba, ze mozna to robic bez
    dyplomu - nie wiem). O ile w ogole taki nadzor istnieje. Czy twoj tata wzial
    rachunek za usluge? Tak sobie mysle, ze moze jest szansa na odzyskanie
    pieniedzy i przy okazji uziemienie oszustow wlasnie w ten sposob.

    > Berberek

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 13. Data: 2002-09-11 17:14:35
    Od: "Indalo" <i...@p...fm>

    > To naprawde wyniki twojego ojca? Przeciez na jednym ze zdjec sa jajniki i
    > jajowody. To juz nawet nie jest smieszne.

    właśnie do tego samego wniosku doszedłem...

  • 14. Data: 2002-09-11 18:50:20
    Od: "Norbert" <n...@s...pl>

    Ja bym tych lamerow zalatwil... jak mozna taki kit komus
    wcisnac........................

  • 15. Data: 2002-09-12 09:24:13
    Od: t...@w...pdi.net

    In pl.soc.prawo Norbert <n...@s...pl> wrote:

    > Ja bym tych lamerow zalatwil... jak mozna taki kit komus
    > wcisnac........................

    To podpowiedz naszym wladzom jak takich gosci uziemiac bo mnie osobiscie
    trzesie jak slysze za kazdym razem kiedy odpowiedzialny czynnik tlumaczy ze
    nie ma przepisu na podstawie ktorego takich oszustow mozna "zalatwic na
    cacy".

    Przyklad z brzegu - "kredyty" skladkowe, tzw. system argentynski. Sprzedawcy
    tych systemow oszukuja klientow i podstepem doprowadzaja do podpisania
    umowy. Drugi przyklad - platne posrednictwo pracy - nielegalne. Trzeci
    przyklad z gazet - nabijanie w butelke poszukujacych mieszkan. Tym wszystkim
    oszustom nic nie mozna zrobic dopoki ich ofiary nie napisza pism do
    prokuratury, najlepiej wielu i nie dostarcza odpowiednich dowodow. Moze
    jeszcze maja sad odprawic? Ehh...marzy mi sie instytucja szeryfa ktory
    moglby takim cwaniaczkom zlozyc wizyte i kazac im sie wynosic z miasta w 24
    godziny ;-)

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 16. Data: 2002-09-12 10:45:59
    Od: "Norbert" <n...@s...pl>

    TERAZ POLSKA
    ten kraj jest chory... a ludzie jeszcze bardziej, wiecej psychiatrow nam
    trzeba ;)
    Pozdrawiam
    Norbert

  • 17. Data: 2002-09-12 12:22:10
    Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl>

    On Thu, 12 Sep 2002 t...@w...pdi.net wrote:

    > trzesie jak slysze za kazdym razem kiedy odpowiedzialny czynnik tlumaczy ze
    > nie ma przepisu na podstawie ktorego takich oszustow mozna "zalatwic na
    > cacy".

    jesli pod wynikiem takiego badania podpisywal sie lekarz nalezy
    z tym sie zglosic do odpowiedniej pod wzgledem terytorialnym izby
    lekarskiej - konkretnie do rzecznika odpowiedzialnosci zawodowej lub
    komisji etyki. Jesli diagnozowaniem lub leczeniem zajmowal sie
    nie-lekarz sprawa powinna zajac sie prokuratura. W przypadku
    jesli komisja etyki stwierdzi niezgodnosc praktyki z zasadami medycyny i
    etyki - moze podjac decyzje o skierowaniu sprawy do sadu lekarskiego.
    W naszej izbie tocza sie dwie takie sprawy w przedmiocie wykonywania
    praktyk niezgodnych z zasadami medycyny przez lekarzy i pobierania
    za takie praktyki honorariow.

    P.
    --
    Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
    http://www.am.torun.pl/~pekasz

  • 18. Data: 2002-09-12 16:27:57
    Od: "Jarek" <t...@s...invalid>

    Użytkownik "Maciej Lankowski" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jak to ruska mafia?

    Wyślij wiadomość anonimowo
    powinni się sami zaineresować.
    http://www.kgp.gov.pl/

    Jarek

    ---

  • 19. Data: 2002-09-12 16:37:39
    Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>

    In pl.sci.medycyna you wrote:

    >jesli pod wynikiem takiego badania podpisywal sie lekarz nalezy
    >z tym sie zglosic do odpowiedniej pod wzgledem terytorialnym izby
    >lekarskiej

    Niestety nikt sie pod tymi swistkami nie podpisal... Ponadto nie mamy
    zadnych rachunkow - osoba ta nie wpadla na to aby wziac rachunek -
    byla zbyt zdenerwowana nowymi chorobami... A tak sie dziwila, dlaczego
    pacjent, ktory wychodzil przed nia z 'gabinetu' nie mogl trafic w
    drzwi ze zdenerwowania!

    berberek

  • 20. Data: 2002-09-12 17:30:15
    Od: "Norbert" <n...@s...pl>

    Nie ma rady na takich............................