  • 1. Data: 2002-09-11 08:24:19
    Temat: Taka mala, taka duza (sprawa)
    Od: m...@o...pl

    Witam
    Zostało zabrane mi prawko, bo jechałem po użyciu alkoholu ( 0,3 promila) –teraz

    sprawa w Sądzie Grockim jest ( ma się odbyć za rok, przy czym minimalna kara
    jest pół roku z gory jestem pozbawiony minimalnej kary). Pewien człowiek
    powiedział, że mi odzyska prawko za pewną ilość pieniędzy i potrzebuje mojego
    oświadczenia pełnomocnictwa w sprawie.
    Czy może mi narobić jakiegoś bałaganu tym ze dam mu pełnomocnictwo? Co robić?
    Czy ktoś miał kiedyś tak że mu zabrali prawko bo jechał po użyciu alkoholu?
    Jaki był jego przebieg sprawy!
    POMOCY!!
    POZDRAWIAM
    MEREK

  • 2. Data: 2002-09-11 08:44:16
    Temat: Re: Taka mala, taka duza (sprawa)
    Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Zostało zabrane mi prawko, bo jechałem po użyciu alkoholu ( 0,3 promila)
    &#8211;teraz
> [...]
    > jest pół roku z gory jestem pozbawiony minimalnej kary). Pewien człowiek
    > powiedział, że mi odzyska prawko za pewną ilość pieniędzy i potrzebuje

    Chyba nie masz zamiaru wpakować się w taki przekręt? Mało masz jeszcze
    kłopotów?