  • 11. Data: 2020-07-02 21:30:11
    Temat: Re: PRZYŁAPANO na dopisywaniu X-ów na kartach do głosowania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5efe2aee$0$559$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 02.07.2020 o 19:58, J.F. pisze:

    >No z grubsza wyszło co w sondażach, więc przełomowa nie była"P

    A w sondazach z TVP czy TVN ? :-)

    >No to piszę, że trzeba mieć siano w głowie. Przecież jak cię dorwą,
    >to partia się za pionkiem nie ujmie tylko dla przykładu do sztumu
    >wstawi.

    Ale widzisz obok - rozne sa metody.
    Albo dla przykladu oskarzy ... a potem zaproponuje samoukaranie :-)

    >Prawdę mówiąc sądzę, że to nie miało na celu fałszerstwa wyboraczego.
    >Po prostu kombinowali jak szybciej pójść do domu. Nie mówię, że to
    >dobrze.

    Jak sie podziela na podgrupy jednoosobowe, to roznie moze byc.
    Albo np w komisji przewaga pisu, i przypadkiem dwoch pisowcow w
    podkomisji bedzie :-)

    Albo czytasz obok - wystarczy glosy na jednego schowac w kupce na
    drugiego.
    Moze nie zauwaza.

    A jak zauwazą - ot, pomylka, nie wiadomo czyja.

    A swoja droga - w poprzednich wyborach mialy byc dwie komisje - jedna
    na dzien, druga do liczenia.
    Teraz z tego zrezygnowali ?

    >U mnie było około 30 osób w kolejce koło 10. Ale dla odmiany u żony i
    >teściowej bez kolejek.

    moze trafiles na popularna godzine, a moze u Ciebie byla taka liczna
    komisja.

    No ale bylo tych 30 osob, i teraz jeszcze musialby byc zmasowany atak
    emerytow zeby to znaczaco wydluzyc ...

    >Wszystkich nie - ale większość zapewne. Sporo osób glosowało na
    >hołownie, dlatego że to był mecz o piertruszkę i można było
    >zagłosować na kandydata bez szans bezkarnie. W meczu o wszystko
    >oddaliby od razu na trzaskowskiego.

    A jesli nie podoba im sie ani jeden, ani drugi, wiec dlatego wybrali
    Holownie ?
    A teraz nie wiadomo kogo wybiora ... albo zostana w domu ...

    >W warszawie to jeszcze dochodzi to, że tak naprawdę to wygrana
    >trzaskowskiego to tragedia dla warszawy - przyjdzie pisi komisarz i
    >zrobi nam janów podlaski.

    Eee tam - zrobi wam Srebrna House i pomnik Kaczynskiego.

    A na dlugo ten komisarz ?

    >Część napewno zgarną - ale myślę że mniej niż trzaskowski z hołowni
    >(procentowo, bo liczbowo to oczywiste).

    Tylko wiesz - 43.50+6.78= 50.28

    Wiec same te glosy wystarcza.
    A jak jeszcze dojdzie troche po Holowni, to bedzie mocna przewaga.

    >I pewnie będzie - choć nie z tego powodu. IMHO duda i tak by wygrał

    Trudno powiedziec ... jednak 56.50% na niego nie zaglosowalo :-)

    >"uczciwie", ale nie będą ryzykować i w ruch pójdą wszyskie brudne
    >chwyty możliwe do zastosowania - jak choćby pomysł szumowskiego jak
    >to zrobić, żeby wybory były równe, ale niektórzy wyborcy stali na
    >końcu kolejki. Choć z drugiej strony - pomysł z wozami strażackimi
    >wyszedł jakby go realizował sasin - turyści zasponsorowali z własnych
    >podatków wozy gminom gdzie akurat pojechali na urlop;)

    Na urlopy w tym roku nie bylo troche za wczesnie ?

    Ale owszem, dzieki turystom niektorzy moga miec frekwencje 120% :-)

    >U mnie 20 na 2004 ważnych - też procent - tu procent, tu
    >niewpuszczanie nieemerytów w dużych miastach do lokali, tu obiektywne
    >trudności za granicą (oczywiście z wyjątkiem usa i kanady). I ze dwa,
    >trzy się

    Wystarczy, ze stroz z ambasady wrzuci do pieca :-)

    >uzbiera. W drugiej turze to różnica na miarę wygranej. Powiem tak - z
    >doświadczenia wiem, że jak władza robi coś, co umożliwia popełnienie
    >kurewstwa, to to kurewstwo wcześniej czy później zostanie popełnione.
    >Także obstawiam 54 duda 44 trzaszkowski, 2 nieważne.

    Moze swiadczyc o oszustwie.
    Szczegolnie jak sie porowna z pierwsza tura.

    No ale latwo wytlumaczyc - sezon urlopowy, wina Grodzkiego :-)

    >Przypomnę - zmilitaryzowana poczta polska. W czym widzisz problem -
    >rozkaz to rozkaz - się nie dyskutuje, a konieczność dziejowa...

    ale kto konkretnie w tej poczcie ?

    Koperty potrafia byc przezroczyste dla podczerwieni, ale trzeba sie
    dogadac z programista od skanerow w sortowni :-)

    >PP ma wszelkie dane i możliwości żeby zagłosować "swoimi" głosami
    >poza kontrolą społeczną.

    Ale malo tych glosow ma. Wiecej nie bedzie miala, bo zgloszenia
    obecnie po stronie samorzadow.
    I musialaby koperty podmieniac.

    >W ostateczności może niechciane głosy zgubić - choć to będzie widać,
    >więc lepiej po prostu zagłosować...

    srednio bedzie widac, ale ... ktore glosy gubic ?
    Trzeba by przeswietlac, bo teraz to raczej emeryci tak glosuja, a to
    potencjalny wyborca pis.

    No chyba, zeby tak gubic wybiorczo - w Warszawie, Szczecinie,
    Wroclawiu, Poznaniu - tam, gdzie Duda sromotnie przegral.

    >Listonoszy to chyba wydymali. Ale to przecież nie listonosze są
    >kluczowi. Przynoszą na pocztę - ktoś to pakuje w woreczek i woreczek
    >zanosi potem do komisji. Podaj mi jeden fundamentalny powód dla
    >którego przez ten czas kiedy leży na poczcie bez dozoru jego
    >zawartość miałaby się nie zmienić - przypomnę - poczta ma nowego
    >prezesa mianowanego przez partię rządzącą i wszystkie dane potrzebne
    >do zagłosowania.

    a kazda placowka nowa kierowniczke ? czy kto tam kluczami dysponuje
    No i zaniesc mozna bezposrednio do komisji.

    Hm, ze skrzynek pocztowych to chyba przez sortownie idzie ... ale to
    znow trzeba sie z programistami dogadac :-)

    >Jak myślisz - dlaczego tak im zależało na korespondencyjnych i przed
    >głosowaniem zmieniono prezesa? To było za dużo nawet - nawet gowina
    >krzyż zaczął boleć, choć podobno kręgosłupa nie ma. Tylko
    >profesjonalizm sasina nas uratował;)

    No jak, ponoc wszystko bylo gotowe, z wyjatkiem ustawy.

    >A czemu nie - w końcu nie jest tajemnicą, że konstytucyjność tych
    >wyborów jest grubą nicią szyta.

    Mozna i tak, ale jak sie narod oburzy, to nastepnych wyborow mozesz
    nie wygrac ..

    >To też.

    takie jednostronne sie rzuci w oczy ...

    >I tak zostanie załatwione. Duda wygra wyżej niż powinien.

    A tu widzisz - komisje mieszane ...

    J.

  • 12. Data: 2020-07-02 22:16:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.07.2020 o 21:30, J.F. pisze:

    > A w sondazach z TVP czy TVN ? :-)

    Nie mam telewizora. Czasem zaglądam na tvnwarszawa w necie. Powiedzmy że
    według tych na wp, bo na te na gazecie biorę poprawkę.

    > moze trafiles na popularna godzine, a moze u Ciebie byla taka liczna
    > komisja.

    3000 tysie uprawnionych dwa zagłosowanych. 12 godzin razy 60 minut razy
    cztery biurka podzielić prze 2k = 1,44 minuty na łba. Niby jakiś zapas
    jest, ale wcale dużego szczytu nie trzeba żeby zrobić kolejkę.

    > No ale bylo tych 30 osob, i teraz jeszcze musialby byc zmasowany atak
    > emerytow zeby to znaczaco wydluzyc ...

    Wystarczy 1 co minutę i cały czas stroisz. 60 na godzinę. A msza co
    godzinkę... Tak na poważnie - jeśli ten pomysł wejdzie to będzie
    doskonały wałek wyborczy pod pretekstem szlachetnych intencji - czyli
    kwintesencja pisowskości.

    > Eee tam - zrobi wam Srebrna House i pomnik Kaczynskiego.

    I znów aleje kaczyńskiego i zwolni wszystkich ze spółek miejskich i
    pozatrudnia czynowników, pounieważnia wszystkie przetargi i zatrzyma
    inwestycję na następne dwa lata. Potem będą szkodzić bezinteresownie, bo
    dla nich warszawiacy to wrogowie - on rozrużniają tylko naszych i
    wrogów. A w warszawie od zawsze przegrywają (no dobra póltorej dekady
    temu lech wygrał, ale to jak wspominanie remisu na wembley) Wydawało
    się, że janowa nie da się spierdolić bo to samograj, a jednak się udało
    doprowadzić do ruiny.

    > A na dlugo ten komisarz ?

    OIDP trzy miechy. Akurat żeby zrobić czystkę i zabetonować swoich. Chyba
    że się przedłuży bez żadnego trybu.

    > Na urlopy w tym roku nie bylo troche za wczesnie ?

    A skąd artykuły o drożyźnie nad morzem? Popatrz na listę laureatów -
    ponad połowa to miejscowości turystyczne i frekwa robiona głosami
    zamiejscowych z zaświadczeniami do głosowania poza miejscem
    zamieszkania. Pisiory strolowały się same;)

    > Wystarczy, ze stroz z ambasady wrzuci do pieca :-)

    Sekretarka się spóźni i biuro podawcze będzie zamknięte. Okaże się że
    ktoś shackował stronę ambasady i pójdzie na adres rosyjskiej, rura
    pęknie. Wiesz - jak ktoś ma pecha, to nieszczęścia chodzą parami albo i
    czwórkami. A jak ktoś ma władze to pechowi opozycji może pomóc. Na
    sąsiedniej grupie filip twierdzi, że jak jest okazja żeby dosrać
    opozyycji to rolą polityka jest to robić.

    > Moze swiadczyc o oszustwie.
    > Szczegolnie jak sie porowna z pierwsza tura.

    I co zrobisz? Do zerokratury zgłosisz, czy do sądu najwyższego od razu.
    Sąd stwierdzi, że wygląda chujowo ale dowodów nie ma. Zamykam.

    > ale kto konkretnie w tej poczcie ?

    Naczelnik, stróż nocny, służby specjalne? A co za różnica - będzie
    leżało niepilnowane, albo "pilnowane" przez ludzi wyznaczonych przez
    władzę. Naprawdę tak nisko cenisz naczelnika państwa, żeby jakiś worków
    nie mógł przegrzebać w państwowej instytucji zarządzanej przez
    przydupasa, którego właśnie mianował?

    > Koperty potrafia byc przezroczyste dla podczerwieni, ale trzeba sie
    > dogadac z programista od skanerow w sortowni :-)

    Na wykopie było - pod światło widać. Ale ja nie o tym - nikt się nie
    będzie bawił. Masz karty, masz dane potrzebne do ich wypełniania.
    Wypełniasz zabierasz stare, wrzucasz nowe, komisja anonimiuje i nie ma
    dowodów. Ilość się zgadza, dla niepoznaki można wrzucić2% niewżnych i
    10% na trzaskowskiego. I co - i chuj. Wygląda podejrzania - nawet nie,
    bo przecież jedyne co będzie w protokole to ilość kart otrzymanych - ta
    się będzie zgadzać i nieważnych - a czemu miały by być? Dorzucisz
    procent na dudę i nie ma możliwości udowodnienia tego. To co dalej
    wątpisz? Ja bym był raczej zdziwiony gdyby nie skorzystali z mechanizmu,
    który sami na tą okazję stworzyli. Pech ich że tylko 1% się dopisało, bo
    w założeniu mieli sami dorzucać tyle głosów co by chcieli.

    > Ale malo tych glosow ma. Wiecej nie bedzie miala, bo zgloszenia obecnie
    > po stronie samorzadow.

    1% przy obecnych sondażach to bardzo dużo. Tragedią jest to, że to jest
    realny scenariusz. Ba w założeniu miał być bez ograniczeń:(

    > I musialaby koperty podmieniac.

    Przypomnij proszę - kto drukuje koperty? Z jakich powodów wydrukowano
    ich w niewyborach ponad trzy miliony więcej niż uprawnionych. Nie zapala
    ci się lampka?

    > srednio bedzie widac, ale ... ktore glosy gubic ?

    Będzie widać - jest liczba zgłoszonych do głosowania korespondencyjnego
    i licza odebranych pakietów od poczty. No ale po co kombinować, jak
    można wrzucić swoje.

    > a kazda placowka nowa kierowniczke ? czy kto tam kluczami dysponuje ...

    A każda naczelnik(czka) szefa. W porównaniu z całą resztą możliwych
    przekrętów podmianka worka na poczcie jest najprostsza. Naprawdę nie
    doceniasz psiów jeśli uważasz, że mając cały zarząd w ręku nie mają
    możliwości dobrania się do przesyłek.

    > No i zaniesc mozna bezposrednio do komisji.

    Nie można - choćby dlaego, że jak odbierasz papiety to komisja jeszcze
    zamknięta. Poza tym to nie od listonoszy zależy gdzie chcą to sobie nosić.

    > No jak, ponoc wszystko bylo gotowe, z wyjatkiem ustawy.

    W sumie racja;) Ale i tak by spierdolił;)

    > Mozna i tak, ale jak sie narod oburzy, to nastepnych wyborow mozesz nie
    > wygrac ..

    A czemu miałby się oburzać - suweren chce a reszta to zdrajcy i
    antypolacy. A skoro ustawiasz właśnie wybory to przecież nie po to, żeby
    się następnymi przejmować - to droga bez odwrotu, następne też trzeba
    ustawić.

    > takie jednostronne sie rzuci w oczy ...

    No i co z tego. Jednostronność tvpis, tk, neokrs, sn, prokuratury na ten
    przykład też rzuca się w oczy. Łamanie konstytucji również. Na nikim już
    to nie robi wrażenia. To już nie jest państwo prawa. Teraz to się odbywa
    "bez żadnego trybu".

    > A tu widzisz - komisje mieszane ...

    Napisałem ci gdzie będą wałki i jakie.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2020-07-02 22:27:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Już sobie wyobrażam Szreka opierdalającego jedynie sprawiedliwych, że Szrekowa
    zaciążona musiała stać w demokratycznej kolejce
    pomiędzy dwoma emerytami.

    -----

  • 14. Data: 2020-07-02 22:59:42
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Robert Tomasik napisał(a) w wiadomości:
    <5efe3089$0$537$65785112@news.neostrada.pl>...

    >Nigdy nie byłem członkiem komisji, toteż nie jestem w stanie zająć
    >stanowiska, na ile poszczególni członkowie mają możliwość działania na
    >własną rękę. Wydaje mi się, ze ten był akurat po prostu oszołomem. Ale
    >tylko "wydaje".

    W małych miejscowościach często cała komisja jest "pisowska".
    Większe szanse, że po prostu mogą udawać, że nie widzą.
    Jest jeszcze możliwość jak w Austrii - za mała różnica w wynikach
    i kazano powtórzyć wybory.
    No i opcja realna: w 2 tygodnie po I turze wzrośnie ilość zachorowań
    i kwarantanny. Z racji zagęszczenia przede wsztstkim w większych
    miastach.

    Czy nie można byłoby ponumerować kart, kopia numeru na kuponie,
    który można urwać i zachować. Potem dla chętnych kilka dni na
    weryfikację co się stało z moją kartą i jak została zaliczona?

    Arek

  • 15. Data: 2020-07-02 23:47:46
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2020-07-02 o 21:30, J.F. pisze:
    > Albo czytasz obok - wystarczy glosy na jednego schowac w kupce na drugiego.
    > Moze nie zauwaza.
    >
    > A jak zauwazą - ot, pomylka, nie wiadomo czyja.

    Tak, to jest jakiś pomysł... ;-)

    > A swoja droga - w poprzednich wyborach mialy byc dwie komisje - jedna na
    > dzien, druga do liczenia.
    > Teraz z tego zrezygnowali ?

    Nie w poprzednich ani nawet nie w "przedpoprzednich" ("przedpoprzednie"
    były do PE - maj 2019, a poprzednie - parlamentarne - 13 października
    2019), tylko w samorządowych w sierpniu 2018 r. Już kiedyś Ci o tym
    pisałem. Nie czytasz tego, co ludzie Ci odpisują? :o

    --
    P.

  • 16. Data: 2020-07-03 03:05:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >3000 tysie uprawnionych dwa zagłosowanych. 12 godzin razy 60 minut
    >razy

    To u mnie w jednej szkole dwie komisje, po 1500 uprawnionych i po 2
    biurka

    >cztery biurka podzielić prze 2k = 1,44 minuty na łba. Niby jakiś
    >zapas jest, ale wcale dużego szczytu nie trzeba żeby zrobić kolejkę.

    Jak sie wyrobia troche szybciej z wydaniem, to nawet spory zapas.

    >Wystarczy 1 co minutę i cały czas stroisz. 60 na godzinę. A msza co
    >godzinkę...

    Ale to juz potrzebujesz 240 emerytow na 4 biurka. A w obwodzie masz
    ich z 1000, z czego glosujacych z 700.

    No, jak sie zorganizuja, to na 3h moga zablokowac.
    Zwyklego wyborce moga przegonic ... ale przyjdzie w innym terminie

    >Tak na poważnie - jeśli ten pomysł wejdzie to będzie doskonały wałek
    >wyborczy pod pretekstem szlachetnych intencji - czyli kwintesencja
    >pisowskości.

    Pomysl chyba wejdzie, choc cos dzis slysze, ze przepis jest, ale kary
    nie ma :-)
    A jak sie sprawdzi ... zobaczysz :-)

    > Eee tam - zrobi wam Srebrna House i pomnik Kaczynskiego.

    >I znów aleje kaczyńskiego i zwolni wszystkich ze spółek miejskich i

    No, jest ryzyko. Choc akurat taka zmiana moze sie przydac - myslisz,
    ze nic tam sie nie zaleglo ?

    >pozatrudnia czynowników, pounieważnia wszystkie przetargi

    A to chyba nie tak latwo.
    A pardon, jakbym nie wiedzial gdzie pis ma prawo :-)

    >i zatrzyma inwestycję na następne dwa lata.

    > A na dlugo ten komisarz ?

    >OIDP trzy miechy. Akurat żeby zrobić czystkę i zabetonować swoich.

    Jak zabetonowac ? Przyjdzie nowy prezydent i wyp* :-)

    >Chyba że się przedłuży bez żadnego trybu.

    Chocby brak wyborow z powodu wirusa :-)

    >A skąd artykuły o drożyźnie nad morzem?

    Ale tlok tez juz byl ?

> [...]
    >władzę. Naprawdę tak nisko cenisz naczelnika państwa, żeby jakiś
    >worków nie mógł przegrzebać w państwowej instytucji zarządzanej przez

    Ale jeszcze tak, zeby pocztowcy nie widzieli ...

> [...]
    >miały by być? Dorzucisz procent na dudę i nie ma możliwości
    >udowodnienia tego. To co dalej wątpisz? Ja bym był raczej zdziwiony

    grubymi nicmi szyte.
    -wypelnic oswiadczenia ... niby przy 10 kartach na komisje nie
    problem, kilku ludzi wypelni dla calego miasta ...
    -podebrac te z poczty,
    -karty ... a teraz nie sa z pieczatka obwodowej komisji ? no ale w
    polowie komisji przewodniczacy z PiS .. chyba, zeby nie.

    Niby mozna, ale jak sie cos potknie, to bedzie dym ..

    >Przypomnij proszę - kto drukuje koperty? Z jakich powodów wydrukowano
    >ich w niewyborach ponad trzy miliony więcej niż uprawnionych. Nie
    >zapala ci się lampka?

    No, wtedy nie bylo kwestii frekwencji, wszystkim trzeba bylo
    dostarczyc,
    a drobny zapas potrzebny - chocby w dystrybucji do okregow czy na
    wypadek jakiejs straty w pakowni.

    >Będzie widać - jest liczba zgłoszonych do głosowania
    >korespondencyjnego i licza odebranych pakietów od poczty.

    Wyborcy nie odeslali, i co im zrobisz ...

    >No ale po co kombinować, jak można wrzucić swoje.

    >A każda naczelnik(czka) szefa.

    I tak trzesie d*, ze nic nie zrobi, jak szef bedzie chcial po nocy
    wejsc ?

> [...]
    >poczcie jest najprostsza. Naprawdę nie doceniasz psiów jeśli uważasz,
    >że mając cały zarząd w ręku nie mają możliwości dobrania się do

    Tak, zeby nikt nie widzial.

    W sumie ... szef/poczta wyzsza powinien miec zapasowe klucze do
    placowek, chocby jak naczelniczka zgubi ..

    >Nie można - choćby dlaego, że jak odbierasz papiety to komisja
    >jeszcze

    Wyborca moze. Nie musi przez poczte.

    >zamknięta. Poza tym to nie od listonoszy zależy gdzie chcą to sobie
    >nosić.

    A od kogo ? Zorganizuja osobnych rozwozicieli ?

    >W sumie racja;) Ale i tak by spierdolił;)

    Juz sie nie dowiemy.
    Jakby listonosze dali rade to rozniesc ... to Sasin juz odniosl
    sukces.

> [...]
    >ten przykład też rzuca się w oczy. Łamanie konstytucji również. Na
    >nikim już to nie robi wrażenia. To już nie jest państwo prawa. Teraz

    Tez prawda. TVN i GW cos tam pohalasuja, i kogo to obchodzi :-)

    J.

  • 17. Data: 2020-07-03 06:45:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.07.2020 o 22:27, ąćęłńóśźż pisze:
    > Już sobie wyobrażam Szreka opierdalającego jedynie sprawiedliwych, że
    > Szrekowa zaciążona musiała stać w demokratycznej kolejce pomiędzy dwoma
    > emerytami.

    OD szrekowej w ciązy to się misiu odpierdol. Twoi dobrozmianowi
    czynownicy (konkretnie pan babalski zbigniew) w ramach polityki
    prorodzinnej zwalniali kobiety w ciąży i na urlopach macierzyńskich,
    żeby zatrudnić swoich. Właśnie w sądach przegrywają - więc już nie
    pierdol proszę, że tak się losem matek w ciąży przejmują.

    A co do kolejek do głosowania to nie chodzi o kobiety w ciąży, a o to,
    że emeryckie nadpierwszeństwo może spowodować, że będziesz kolejce stał
    godzinę.

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2020-07-03 07:30:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.07.2020 o 03:05, J.F. pisze:

    > Ale to juz potrzebujesz 240 emerytow na 4 biurka. A w obwodzie masz ich
    > z 1000, z czego glosujacych z 700.
    >
    > No, jak sie zorganizuja, to na 3h moga zablokowac.

    Nie muszą się organizować - większość przychodzi po mszach. Były zdjęcia
    kolejek. A teraz będziesz miał sytuację że stoisz w takiej kolejce a z
    przodu się wpychają wyborcy pis...

    > Zwyklego wyborce moga przegonic ... ale przyjdzie w innym terminie

    Następnego dnia?

    > Pomysl chyba wejdzie, choc cos dzis slysze, ze przepis jest, ale kary
    > nie ma :-)
    > A jak sie sprawdzi ... zobaczysz :-)

    No to sam widzisz, że równe to te wybory już nie będą.

    > No, jest ryzyko.  Choc akurat taka zmiana moze sie przydac - myslisz, ze
    > nic tam sie nie zaleglo ?

    Być może się zaległo. Jednak wolałbym, żeby robiono to zgodnie z prawem
    a nie na zasadzie czystek i zatrudniania jełopów ale swoich.

    > A to chyba nie tak latwo.
    > A pardon, jakbym nie wiedzial gdzie pis ma prawo :-)

    No właśnie.

    > Jak zabetonowac ? Przyjdzie nowy prezydent i wyp* :-)

    Wpisze się w umowy gigantyczne odszkodowania albo inne złote
    spadochrony. I okaże się że miasta nie stać. Poza tym robienie czystek
    co trzy miechy we wszystkich instytucjach miejskich spowoduje budrel na
    conajmniej rok.

    > Chocby brak wyborow z powodu wirusa :-)

    Choćby.

    > Ale tlok tez juz byl  ?

    Nawet tłoku nie musi być. Wystarczy, że w mieście 10 tysi przyjedzie
    dodatkowe 5 i już wygrywają.

    > Ale jeszcze tak, zeby pocztowcy nie widzieli ...

    No w nocy to śpią.
    > grubymi nicmi szyte.

    Przypomnieć ci wykres "do tego się nie posuną > tu byli rok temu > tu są
    > tam kurwa poszli"?

    Masz gotowy i realny mechanizm fałszerstwa wyborów i cię to nie niepokoi?

> [...]
    > -karty ... a teraz nie sa z pieczatka obwodowej komisji ? no ale w
    > polowie komisji przewodniczacy z PiS .. chyba, zeby nie.

    Weź mnie nie rozśmieszaj - mówimy o możliwości sfałszowania wyborów
    przez władzę, a ty wyjedżasz, że się nie da bo pieczątka. To może
    jeszcze napisz, że nie da rady bo nie wolno;)

    > Niby mozna, ale jak sie cos potknie, to bedzie dym ..

    Jest gdzieś lista stu największych dymów. Ktoś poszedł siedzieć?
    Wniesiono akt oskarżenia? W telewizji publicznej mówili? Nie zauważasz
    że w międzyczasie rzeczywistość się zmieniła i to że wyjdzie na jaw, że
    pisi coś odpierdoliły lub nawet jawnie prawa złamali na nikim już
    wrażenia nie robi - dzień jak co dzień. On już stoją ponad prawem.

    > No, wtedy nie bylo kwestii frekwencji, wszystkim trzeba bylo dostarczyc,
    > a drobny zapas potrzebny - chocby w dystrybucji do okregow czy na
    > wypadek jakiejs straty w pakowni.

    10%?

    > Wyborcy nie odeslali, i co im zrobisz ...

    Nic nie zrobisz, ale będzie widać.

    > I tak trzesie d*, ze nic nie zrobi, jak szef bedzie chcial po nocy wejsc ?

    A co ma zrobić - na rejtana się w drzwiach rozwalić, czy zameldować
    prezesowi poczty polskiej?

    > Tak, zeby nikt nie widzial.

    No właśnie po to leżą w nocy, żeby nikt nie widział.

    > W sumie ... szef/poczta wyzsza powinien miec zapasowe klucze do
    > placowek, chocby jak naczelniczka zgubi ..

    O - widzisz, zaczynasz łapać.

    > Wyborca moze. Nie musi przez poczte.

    Ale jaki ma to sens? Po to głosujesz korespondencyjnie, żeby nie chodzić
    do komisji.

    > A od kogo ? Zorganizuja osobnych rozwozicieli ?

    Listonosz dostaje rozkaz, że ma zanieść na pocztę i tam sortują, to ma
    zanieść. A nie do komisji bo tok sobie wymyślił.

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2020-07-03 10:21:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Nie muszą się organizować - większość przychodzi po mszach. Były
    >zdjęcia kolejek. A teraz będziesz miał sytuację że stoisz w takiej
    >kolejce a z przodu się wpychają wyborcy pis...

    Jak msza co godzine, to na wszyskie godziny emerytow nie starczy.

    Musieliby sie ksieza zorganizowac i zrobic msze co godzina w
    najwiekszym tloku - taki "blok wyborczy" :-)

    >Następnego dnia?

    Nie, o 20:00 np
    Albo o 18:15, jesli skojarzy kiedy te msze.

    >No to sam widzisz, że równe to te wybory już nie będą.

    Z drugiej strony - jakby emeryt mial stac w tym upale, to tez
    niekoniecznie jest oznaka rownosci.

    A swoja droga - skad te kolejki ? Dawniej nie bylo ...

    >Być może się zaległo. Jednak wolałbym, żeby robiono to zgodnie z
    >prawem a nie na zasadzie czystek i zatrudniania jełopów ale swoich.

    Kiedy wlasnie czystka dobrze robi.
    A zgodnie z prawem ... od razu im kadencje wprowadzic ?

    >No właśnie.

    >Wpisze się w umowy gigantyczne odszkodowania albo inne złote
    >spadochrony. I okaże się że miasta nie stać.

    Ale miasto ma dobry przyklad - uniewazni te umowy :-)

    A rozprawa w sadzie, to wiesz ile trwa :-)

    >Nawet tłoku nie musi być. Wystarczy, że w mieście 10 tysi przyjedzie
    >dodatkowe 5 i już wygrywają.

    Woz strazacki owszem. Na wynik to wplywu nie ma.
    Bardziej sie boje, ze niektorzy pojada na urlop i nie zaglosuja.

> [...]

    >są tam kurwa poszli"?

    >Masz gotowy i realny mechanizm fałszerstwa wyborów i cię to nie

    Z drugiej strony mamy ludzi na kwarantannie .. i co - nie maja prawa ?

    >Weź mnie nie rozśmieszaj - mówimy o możliwości sfałszowania wyborów
    >przez władzę, a ty wyjedżasz, że się nie da bo pieczątka. To może
    >jeszcze napisz, że nie da rady bo nie wolno;)

    Masz racje, druga pieczatka zaden problem. A moze i nie druga - gdzie
    te pieczatki sa ?
    U przewodniczacych obwodowych w kieszeni, czy oddali do depozytu do
    okregowej ?

> [...]
    >wyjdzie na jaw, że pisi coś odpierdoliły lub nawet jawnie prawa
    >złamali na nikim już wrażenia nie robi - dzień jak co dzień. On już

    No niby tak.

    >10%?

    Moze przy okraglej liczbie taniej :-)

    >Nic nie zrobisz, ale będzie widać.

    Bedzie cos widac, ale to za malo nawet na dym :-)

    >A co ma zrobić - na rejtana się w drzwiach rozwalić, czy zameldować
    >prezesowi poczty polskiej?

    do gazety zadzwonic.

    >Ale jaki ma to sens? Po to głosujesz korespondencyjnie, żeby nie
    >chodzić do komisji.

    Mozliwosc jednak jest. Poza tym do komisji moze zaniesc ktos inny.

    >Listonosz dostaje rozkaz, że ma zanieść na pocztę i tam sortują, to
    >ma zanieść. A nie do komisji bo tok sobie wymyślił.

    No, tak to normalnie dziala. Listy ze skrzynek sa odbierane, trafiaja
    do sortowni, potem do lokalnej placowki, a potem listonosze roznosza
    do adresatow.
    Kiedy chcesz przejac ?

    Choc akurat teraz ... biorac pod uwage, ze poczta musi dostarczyc w
    niedziele te wrzucone w piatek, to chyba jest sens, aby sortownia
    odlozyla na bok, a specjalny listonosz rozwiozl po komisjach :-)

    J.

  • 20. Data: 2020-07-03 11:46:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z telewizji, na żywca nie widziałem żadnej.
    Z pisiej - bo głosują, i to jest słuszne.
    Z gównianej - bo kolejki, i to jest niesłuszne

    -----