  • 21. Data: 2020-07-03 11:49:30
    Temat: Re: PRZYŁAPANO na dopisywaniu X-ów na kartach do głosowania
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A ty się z obrzydzeniem odpierdol od pińcet plus, nie bierz.
    W komisji byłem sam jeden na trzy stoliki, na 10.VII wezmę piłkę do kosza i porzucam
    na tej hektarowej sali gimnastycznej.

    -----

  • 22. Data: 2020-07-03 11:55:41
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-03 o 11:46, ąćęłńóśźż pisze:

    > Z telewizji, na żywca nie widziałem żadnej.
    > Z pisiej - bo głosują, i to jest słuszne.
    > Z gównianej - bo kolejki, i to jest niesłuszne

    Trzeba były wyjść z tego lokalu wyborczego i byś zobaczył.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2020-07-03 12:48:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Z telewizji, na żywca nie widziałem żadnej.

    Ja widzialem i to kilka.

    >Z pisiej - bo głosują, i to jest słuszne.
    >Z gównianej - bo kolejki, i to jest niesłuszne

    No, frekwencja ponoc rekordowa ...

    -----
    > skąd te kolejki?

    J.

  • 24. Data: 2020-07-03 16:43:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.07.2020 o 11:49, ąćęłńóśźż pisze:
    > A ty się z obrzydzeniem odpierdol od pińcet plus, nie bierz.

    Twoje rozumowanie, to że jak ktoś jest przeciw pięćset plus to nie
    powinien brać? Rozumiem, że jesteś konsekwentny i jak ktoś jest przeciw
    podatkom to nie powinien płacić?

    > W komisji byłem sam jeden na trzy stoliki, na 10.VII wezmę piłkę do
    > kosza i porzucam na tej hektarowej sali gimnastycznej.

    Chuj mnie obchodzi, co będziesz w niedziele robił, ale od mojej żony i
    dziecka racz się odpierdolić.

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2020-07-04 09:37:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.07.2020 o 10:21, J.F. pisze:

    > Nie, o 20:00 np
    > Albo o 18:15, jesli skojarzy kiedy te msze.

    Już samo to, że rozważasz "wyborczy survival" żeby ucieć przed stadem
    emerytów oznacza że wybory nie są w tej kwestii równe.

    > Z drugiej strony - jakby emeryt mial stac w tym upale, to tez
    > niekoniecznie jest oznaka rownosci.

    Dlaczego - przecież może korespondencyjnie? Poza tym, w okolicy mieszkam
    może nie najlepszej, ale jak była kolejka na wybory, to tych naprawdę
    słabych przepuszczano, a jednego nawet z kimś po schodach wnosiłem bez
    kolejki, żeby zagłosował. Choć pewnie sam jego głos się nam nie podobał;)

    > A swoja droga - skad te kolejki ? Dawniej nie bylo ...

    Frekwencji takiej też nie.

    > Kiedy wlasnie czystka dobrze robi.

    Prawie nigdy nie, a już polityczna to z zasady jest zła. Pomijając
    wszystko inne akurat spółki miejskie działają w warszawie raczej w
    górnej strefie stanów dobrych. Nawet w MPWiK odpowiedzialni za czajkę
    zostali już wymienieni sądząc po ogłoszeniach o pracę. Może i jest drogo
    (choć ostatnio dość mocno wszystko odchudzili w związku z obniżeniem
    wpływów) ale przynajmniej dobrze. Za to celem pisiowskiej czystki
    napewno nie będzie, żeby było taniej, ani lepiej. Możesz podać przykład
    instytucji króea pow wymianie kadr na pisią zaczęła działać lepiej i taniej?

    > Ale miasto ma dobry przyklad - uniewazni te umowy :-)

    No doskonały pomysł - wojna polsko-polka bez żadnego trybu i prawa.
    Bardzo mi przypada do gustu pomysł, żeby na przykład kierowniczką mojego
    przedszkola zastała jakaś pisia pizda bez umiejętności i doświadczenia.
    W końcu co złego się może stać?

    > A rozprawa w sadzie, to wiesz ile trwa :-)

    I dlatego jestem zadowolony, że warszawy to nie dotknąło.

    > Z drugiej strony mamy ludzi na kwarantannie .. i co - nie maja prawa ?

    Teoretycznie mogą korespondencyjnie.

    > Masz racje, druga pieczatka zaden problem. A moze i nie druga - gdzie te
    > pieczatki sa ?
    > U przewodniczacych obwodowych w kieszeni, czy oddali do depozytu do
    > okregowej ?

    W sumnie co za róznica - zapewne są i drugie egzemplarze tych pieczątek,
    podobnie jak kluczy.

    > do gazety zadzwonic.

    Przecież będzie "wyborcza nie czytam!" albo "wp-niemcy". Ile już afer
    opisali i co - "ośmiorniczku kurwo!" ;(

    > Mozliwosc jednak jest. Poza tym do komisji moze zaniesc ktos inny.

    Przeczywiście - może się teoretycznie zdarzyć, że "podmienią" czyjś glos
    w worku, a on pójdzie zanieść osobiście;) Jak by się taka sytuacja
    skończyła - obstawiam, że odnoszący głos osobiście zostałby oskarżony o
    jakies poważne przestępstwo wyborcze...

    > No, tak to normalnie dziala. Listy ze skrzynek sa odbierane, trafiaja do
    > sortowni,  potem do lokalnej placowki, a potem listonosze roznosza do
    > adresatow.
    > Kiedy chcesz przejac ?

    Ty jak leżą popakowane w woreczki, żeby odesłać do komisji.

    > Choc akurat teraz ... biorac pod uwage, ze poczta musi dostarczyc w
    > niedziele te wrzucone w piatek, to chyba jest sens, aby sortownia
    > odlozyla na bok, a specjalny listonosz rozwiozl po komisjach :-)

    O sam widzisz.

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2020-07-04 12:24:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    We wszystkich donosach z najbardziej antydemokratycznego kraju zwanego US kolejki do
    lokali wyborczych i były i są długie jak ch...
    mamuta.
    Najlepiej było w socjalizmie: można było w ogóle nie iść, a wynik i tak byłby taki
    sam.

    -----

  • 27. Data: 2020-07-04 14:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Arek a...@p...onet.pl.usun_cde ...

    > Czy nie można byłoby ponumerować kart, kopia numeru na kuponie,
    > który można urwać i zachować. Potem dla chętnych kilka dni na
    > weryfikację co się stało z moją kartą i jak została zaliczona?

    Jest tajemnica głosowania.
    Musiałbys miec duze zaufanie do danej władzy ze w taki sposób
    przygotuje system informatyczny ze tylko ty bedziesz mogł sprawdzic
    swój głos.

    Ale tez bym chciał zeby tak sie dało.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 28. Data: 2020-07-06 11:15:42
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 02-07-2020 o 15:37, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > No chyba, ze falszuje tysiac komisji, ale tylko jeden glupek dal sie
    > zlapac ...

    Nie wiem jak obecnie, ale dawniej żeby fałszować, to w zasadzie cała
    komisja musiałaby być w zmowie... Tu jak widać szybko delikwenta
    złapano. Podobnie byłoby w innych przypadkach.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 29. Data: 2020-07-06 11:18:25
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 02-07-2020 o 18:46, Shrek pisze:

> [...]
    > więcej niż przepustowość. Emerytów jest jakieś 30%. To onacza, że stojąc
    > sobie 10 możesz postać parę godzin, bo cały czas przychodzą nowi i
    > wchodzą bez kolejki a ty czekasz. Niezły pomysł na zniechęcenie wyborców
    > nieprawomyślnego wieku w dużych miastach - prawda? A wszystko wskazuje
    > na to że prezydenta wybierze kilkadziesiąt tysi różnicy. To już może
    > realnie na wynik wpłynąć. Nad częścią głosów ma kontrolę zmilitaryzowana
    > poczta polska. Na końcu ważność wyborów ogłasza nowy sąd najwyższy. W
    > tych warunkach bawienie się w skryte skreślanie dodatkowych krzyżyków ma

    Dodatkowo należy zauważyć, że osoby, które były słabego zdrowia ludzie i
    tak przepuszczali z własnej inicjatywy. Tyle, że jak zrobi się wiekowe
    rozróżnienie, to będzie dotyczyło wszystkich, a nie tylko tych, których
    powinno się przepuścić.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 30. Data: 2020-07-06 11:32:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Już samo to, że rozważasz "wyborczy survival" żeby ucieć przed stadem
    >emerytów oznacza że wybory nie są w tej kwestii równe.

    niby tak, ale:

    >Dlaczego - przecież może korespondencyjnie?

    mogl, juz nie moze.
    Ale przeciez nie chcemy korespondencyjnych, na ile to tylko mozliwe.

> [...]
    >nawet z kimś po schodach wnosiłem bez kolejki, żeby zagłosował. Choć
    >pewnie sam jego głos się nam nie podobał;)

    Bylo sie najpierw upewnic :-)

    >Frekwencji takiej też nie.

    A jakby przyszlo 100% ?
    A, to by nie starczylo kart :-)

    >Prawie nigdy nie, a już polityczna to z zasady jest zła. Pomijając
    >wszystko inne akurat spółki miejskie działają w warszawie raczej w
    >górnej strefie stanów dobrych.

    A masz jakies rzetelne informacje ?

    >Nawet w MPWiK odpowiedzialni za czajkę zostali już wymienieni sądząc
    >po ogłoszeniach o pracę.

    a co - konkurs jest ?

    >Może i jest drogo (choć ostatnio dość mocno wszystko odchudzili w
    >związku z obniżeniem wpływów) ale przynajmniej dobrze.

    No wlasnie o to drogo chodzi - moze ktos tam w Czajce tez zamowil 1500
    respiratorow do sciekow ...

    >Za to celem pisiowskiej czystki napewno nie będzie, żeby było taniej,
    >ani lepiej. Możesz podać przykład instytucji króea pow wymianie kadr
    >na pisią zaczęła działać lepiej i taniej?

    Przeciez premier powiedzial, ze Polacy musza wiecej zarabiac :-)

    Ale ... jak pisales 70% zalogi mialo przejsc, a 30% ... nowi, z
    rodziny, czy 70% wystarczy ?

> [...]
    >doświadczenia. W końcu co złego się może stać?

    >I dlatego jestem zadowolony, że warszawy to nie dotknąło.

    I chyba bedziesz mogl byc zadowolony
    Rozmawialem troche ze znajomymi ... Duda w miare uczciwie wygra.
    Jedni mowia ze na Trzaskowskiego glosowac nie beda, a Hołownia odpadl.
    No chyba, ze w ogole nie pojda na wybory ... hm, a moze ich na
    wycieczke wyciagne :-)

    Drudzy akurat wypadaja na urlop za granice, i nie bardzo maja
    mozliwosc zaglosowac, bo korespondencyjnie juz sie nie da ...

    >Teoretycznie mogą korespondencyjnie.

    No ale tu sie doszukujesz mechanizmu falszerstwa, wiec co - ma byc ta
    mozliwosc, czy maja pojsc do urny ?

    >W sumnie co za róznica - zapewne są i drugie egzemplarze tych
    >pieczątek, podobnie jak kluczy.

    Nie wiem czy sa. Dorobic zaden problem ... ale zapasowa moze powinna
    byc ... tylko z innym numerem.

    >Przecież będzie "wyborcza nie czytam!" albo "wp-niemcy". Ile już afer
    >opisali i co - "ośmiorniczku kurwo!" ;(

    Ale moze jednak ktos tam zmieni zdanie ..

> [...]
    >sytuacja skończyła - obstawiam, że odnoszący głos osobiście zostałby
    >oskarżony o jakies poważne przestępstwo wyborcze...

    Byc moze, ale powinna byc ekspertyza grafologiczna.
    I zakladajac, ze wykryliby iz ktos sie podszywa ... to brak sladow i
    za pozno.
    Druga koperta z pakietu nie trafi do urny, a pierwsza ... zawsze to
    50% szans :-)

    J.