  • 11. Data: 2006-06-28 14:11:11
    Temat: Re: Oskarżony oskarża?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Bamare" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e7u26t$i51$1@inews.gazeta.pl...

    > (...)
    > Ty i twoi kumple, z krorymi polemizowales zalosnie online (nazwiska
    > zostaly
    > zarejestrowane, twoje tez jak do mnie dzwoniles) obraziliscie mnie
    > online i
    > jezeli znasz sie na prawie to wiesz co to znaczy.
    > (...)

    lo matko i corko ;)
    to pewnie tak sie zestrachales ze czkawki to juz do konca zycia nie
    bedziesz mial, a kto wie czy i w nastepnych wcieleniach :)

  • 12. Data: 2006-06-28 14:24:29
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    stern napisał(a):

    > rotfl, no to będzie rozrywki ciąg dalszy.

    I chcemy znać ciąg dalszy. Firma może być wyhaszowana, i tak każdy wie o
    jakich innowatorów chodzi :)

    p. m.

  • 13. Data: 2006-06-28 15:00:10
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Ty i twoi kumple,

    wyglada mi na pomowienie :>

    > polemizowales zalosnie online

    a jak sie polemizuje nie-zalosnie?

    > (nazwiska zostaly zarejestrowane,

    ciekawe czy kamera czy moze dyktafonem?

    > twoje tez jak do mnie dzwoniles)

    ynwygylacja na calego!

    > obraziliscie mnie online i
    > jezeli znasz sie na prawie to wiesz co to znaczy.
    > (...)

    rotfl, wiecej...!

    a czy ktos moze mnie nakierowac na poprzedni watek?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 14. Data: 2006-06-28 15:07:08
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > a czy ktos moze mnie nakierowac na poprzedni watek?

    ok znalazlem, az musialem pasek w spodniach poluzowac
    i chyba dostane zakwasow przepony :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 15. Data: 2006-06-28 15:13:11
    Od: stern <s...@0...pl>

    rezist.com napisał(a):

    > a jak sie polemizuje nie-zalosnie?

    nie rozumiesz istoty,
    nie chodziło o to, że polemizował żałoźnie, ale jego obecność on-line
    była żałosna.
    Znaczy pakiety się gubiły, albo błądziły długo, numery IP wariowały i
    zmieniały się losowo, a sam czytnik zmieniał kodowanie w trakcie pisania.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 16. Data: 2006-06-28 16:08:05
    Od: "A" <p...@p...onet.pl>

    Nie słuchaj tu tych co chcą Cie popduścić do procesu i PRZEDWCZESNEGO
    kontaktu z adwokatem. ZACZNIE SIE DOJENIE Z CIEBIE KASY .

    1. Weź to olej ciepłym moczem.

    2. Jeśli ktoś Cie pozwie przyglądaj się tylko temu bo ten co Cie pozywa BĘDZIE
    WYKŁADAŁ JUŻ KASĘ

    3. Na I rozprawie prosisz sąd o adwokata z urzędu - oczywiście nie dostaniesz
    jego ale wtedy w czasie całej rozprawy milczysz bo jako oskarżony masz prawo
    milczeć.

    4. Przedłużasz sprawę jeśli możesz ( zwolnienia lekarskie i inne sposoby )

    5. Ponieważ kasy nie wykładasz choćbyś był niewinny i tak PRZEGRASZ

    6. Adwokata bierzesz sobie od kasacji wyroku ( pomaga Ci to zrobić ). Wtedy
    jesteś o jedne spore KOSZTA DO PRZODU ( Sprawa w I instancji ).

    Pozdr. A

    PS. Na 99 % w te koszta nikt głupi nie wejdzie.

  • 17. Data: 2006-06-28 16:12:25
    Od: stern <s...@0...pl>

    A napisał(a):
    > Nie słuchaj tu tych co chcą Cie popduścić do procesu i PRZEDWCZESNEGO
    > kontaktu z adwokatem. ZACZNIE SIE DOJENIE Z CIEBIE KASY .

    idź sobie stąd trollu

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 18. Data: 2006-06-28 18:44:38
    Od: Bamare <b...@g...pl>

    stern napisał(a):

> [...]
    > Znaczy pakiety się gubiły, albo błądziły długo, numery IP wariowały i
    > zmieniały się losowo, a sam czytnik zmieniał kodowanie w trakcie pisania.

    Się napiepszacie a ja pójdę w wakacje siedzieć...

  • 19. Data: 2006-06-28 18:59:11
    Od: "naczelny_nr_1" <n...@g...pl>

    Bamare <b...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > zarejestrowane, twoje tez jak do mnie dzwoniles) obraziliscie mnie online i
    > jezeli znasz sie na prawie to wiesz co to znaczy.

    To jest bezpodstawne oskarżenie o obrażenie. Czy mógłbyś podać dane niezbędne
    mi do napisania pozwu?

    naczelny_nr_1

  • 20. Data: 2006-06-28 19:01:53
    Od: "naczelny_nr_1" <n...@g...pl>

    Bamare <b...@g...pl> napisał(a):

    > Się napiepszacie a ja pójdę w wakacje siedzieć...

    Nie pójdziesz; ta pani, jak mniemam, kompletnie nie wie o czym pisze. Zna się
    na prawie tak samo jak na komputerach. Pokaż mi jakikolwiek paragraf w KC
    gdzie mogłaby się przyczepić.