  • 1. Data: 2006-06-28 09:50:45
    Temat: kupno filmow z sieci, PROBLEM z prawem?? POMOCY
    Od: Arecki <a...@w...pl>

    Pomózcie, Czy ktos moze mi powiedziec jakie sa konsekwencje takiegpo czynu:

    Przychodzi do mnie dizlenicowy i informuje mnie ze zlapali kolesia ktory
    halndlowal filmami przez net i doszli do mnie po przelewie bankowym, w
    ktorym placilem za zakupione od niego filmy, wszystko to dzialo sie 2
    grudniu 2004, Powiedzial ze jestem jako Pokrzywdzony. Co to znaczy i
    jakie moze to miec konsekwencje dla mnie.Bardzo prosze osoby znajace
    temat o odpowiedz.

    Arecki