  • 1. Data: 2003-10-09 21:47:54
    Temat: Okres próbny a staż pracy?
    Od: "Sebastian Brzegowy" <v...@i...pl>

    Czy 3 miesięczny okres próbny wlicza sie do łącznego stażu pracy?
    Dokładnie chodzi o to że np. pracowałem 3 miesiące w jednej firmie( od
    15,09,2001).
    Póżniej podpisano ze mną drugą umowę do końca 2002 roku.
    Potem umowę na 3 lata ( te nieszczęsne zmiany kodeksu do końca 2005r.).
    I czy teraz ten 3 miesięczny okres wlicza mi się do stażu pracy czyli na
    dzień 15,09,2003 mam dwa lata pracy w tej firmie i w razie zwolnienia
    odprawę w wysokości 2 miesięcznej pensji?
    I jak wylicza się wysokość odprawy?