  • 1. Data: 2007-06-16 08:35:19
    Temat: Ogloszenie wyroku a dodatkowe zeznanie
    Od: "Ewa" <E...@i...eu>

    Na 19 czerwca jest wyznaczony termin ogloszenia wyroku w sprawie na
    ktorej bylam swiadkiem a mimo ze juz zeznawalam chcialabym jeszcze cos
    dodac wedlug mnie waznego dla sprawy..Czy moge przyjsc na rozprawe (czyli
    to ogloszenie wyroku) 19 czerwca i poprosic sedziego o ponowne
    uzupelniajace zeznanie czy juz raczej na to niema szans?

  • 2. Data: 2007-06-16 08:40:07
    Temat: Re: Ogloszenie wyroku a dodatkowe zeznanie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ewa pisze:

> [...]
    > (czyli to ogloszenie wyroku) 19 czerwca i poprosic sedziego o ponowne
    > uzupelniajace zeznanie czy juz raczej na to niema szans?

    Raczej szans nie ma.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-06-16 19:39:52
    Od: demicorn <v...@g...pl>

    Dnia Sat, 16 Jun 2007 10:35:19 +0200, Ewa napisał(a):

    > czy juz raczej na to niema szans?

    Szansa jest zwasze. Sprawa zamknięta, ale jeżeli będzie to istotne, to sąd
    może to uwzględnić, ale musisz napisać pismo procesowe pewnie jako
    uczestnik i napisać tam o wszystkim, wtedy sąd zdecyduje co z tym zrobić.
    Pismo powinno być na dzienniku podawczym juz jutro.

  • 4. Data: 2007-06-17 06:39:36
    Od: demicorn <v...@g...pl>

    Dnia Sat, 16 Jun 2007 21:39:52 +0200, demicorn napisał(a):

    > Pismo powinno być na dzienniku podawczym juz jutro.

    No tak, z tym może być problem - przecież to niedziela. :)