  • Data: 2005-04-11 00:25:23
    Temat: Odpowiedź na zażalenie
    Od: "Seba" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Doręczono mi jako stronie odpis zażalenia. I jest tam napisane na odwrocie,
    że "odpowiedź można wnieść w terminie dwóch tygodni od niniejszego
    doręczenia". Wiem, że treść pouczenia jest dla sądu wiążąca, ale mam pytanie
    czy ustawowy termin na odpowiedź to jednak nie 7 dni?

    I jeszcze pytanie natury lobbingowej lub psychologicznej :) Jak należy
    zatytułować taką odpowiedź. Czy "PISMO PROCESOWE" czy "ODPOWIEDŹ NA
    ZAŻALENIE"?

    Pozdrawiam
    Seba