  • Data: 2005-04-11 18:26:35
    Temat: Re: Odpowiedź na zażalenie
    Od: "Seba" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kam" <X#k...@w...pl#X> wrote in message news:d3ed71$en9$1@news.onet.pl...

    > Termin na odpowiedź na zażalenie to tydzień (art.395§1 kpc).
    > Sąd nie może go zmienić (wydłużyć), więc błędne pouczenie nie ma
    > znaczenia. W innej sytuacji mogłoby stanowić podstawę do przywrócenia
    > terminu, ale tu raczej nie, bo niezłożenie odpowiedzi nie wywołuje
    > niekorzystnych skutków procesowych dla strony...
    >
    > KG

    Dziękuję
    niezgodzę się jedynie z tym, że niezłożenie odpowiedzi nie wywołuje
    niekorzystnych skutków procesowych dla strony. Rozumiem, ze te trzy kropki
    oznaczaja jednak wątpliwość. Brak odpowiedzi na zażalenie to brak stanowiska
    strony przed rozstrzygnięciem w II instancji.
    Myślałem, że może korzystam z nieaktualnego kpc, ale jednak widzę, że nie.
    Ten standardowy druk sądowy to przedziwna rzecz.

    Seba