  • 1. Data: 2008-06-26 15:01:02
    Temat: Odmowa wypłaty wyrównania przy podwyżce
    Od: d...@p...pl

    Witam,
    Pracowałem (w budżetówce) do 28.02.2008 r. Umowę rozwiązałem na mocy
    porozumienia ston. Okazuje się, że w kwietniu w mojej byłej pracy było
    podwyżki z wyrównaniem od stycznia. Ja jeszcze pracowałem w styczniu i
    lutym (nie pracuję od marca), ale mój zakład pracy nie chce mi
    wypłacić wyrównania za te miesiące twierdząc, że przysługuje ono tylko
    tym, którzy pracowali w momencie wypłaty wyrównania czyli w kwietniu.
    To chyba nie jest zgodne z prawem ?
    Jak to ugryźć ? Gdzie kogo, pytać ?