  • 31. Data: 2022-03-01 11:14:49
    Temat: Re: Nieudzielenie pierwszej pomocy dzikowi
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.03.2022 o 10:18, J.F pisze:
    > To by poszli po dzika.
    > Skoro nie poszli, to widac byli przekonani, ze dzik uciekl.
    > Ale nie - chyba jednak byli przekonani, ze sie pomylili i to czlowiek.
    > Ale czy trafiony

    I był to dzik niewidzialny dla radarów? Sadzę - bo nie wiem, a jedynie
    się domyślam - że dzieci się schowały za drzewami, bo były w sadzie
    nielegalnie i bały się, ze ktoś na nich nakrzyczy. Po strzale nie tyle
    zabity krzyczał, co reszta. Strzelec w ogóle się nie zastanawiał, czy
    dzika trafił, czy nie, tylko uciekał, żeby nie został rozpoznany, bo
    wiedział, że kłusował. W ogóle nie zastanawiał się na dzikiem ani tym,
    czy to był dzik.
    --
    Robert Tomasik

  • 32. Data: 2022-03-01 12:21:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2022 11:14:49 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > I był to dzik niewidzialny dla radarów? Sadzę - bo nie wiem, a jedynie
    > się domyślam - że dzieci się schowały za drzewami, bo były w sadzie
    > nielegalnie i bały się, ze ktoś na nich nakrzyczy.

    Pewnie tak, aczkolwiek - to szkolny sad ..

    > Po strzale nie tyle
    > zabity krzyczał, co reszta.

    Byc moze...

    > Strzelec w ogóle się nie zastanawiał, czy
    > dzika trafił, czy nie, tylko uciekał, żeby nie został rozpoznany, bo
    > wiedział, że kłusował.

    Byc moze, ale ... to polowanie poza lasem to kłusowanie,
    czy w prywatnym sadzie dzik jest prywatny ?

    >W ogóle nie zastanawiał się na dzikiem ani tym,
    >czy to był dzik.

    Tez mozliwe.

    J.

  • 33. Data: 2022-03-01 18:44:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.03.2022 o 10:13, J.F pisze:

    > Poczekaj na apelacje :-)

    No poczekam.

    > A jak to bylo w twoim przypadku?
    > Sad logicznie uznal, ze mozna zwolnic z pracy :-)

    Nie - u mnie sąd pierwszej uznał... że nie jest władny żeby rozstrzygnąć
    czy ustawodawca ma prawo lecieć w chuja czy nie;)

    > IMO - podstawą jednak jest przeslanka, ze czlowiek zostal postrzelony.

    Podstawą jest czy człowiek potrzebuje pomocy. Wyszło że ten potrzebował,
    przesłanki żeby się domyślić były.

    > Przepisy chyba zna, kulochwyt jest.

    Taa "kulochwyt" po prostu w zbocze pagórka napierdalają.
    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 34. Data: 2022-03-01 19:08:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No wlasnie czy okolicznosci wskazuja ...

    No jeśli oddano strzał w kierunku człowieka.

    > Ale nie - chyba jednak byli przekonani, ze sie pomylili i to czlowiek.
    > Ale czy trafiony

    No właśnie - ej - kurwa tam był człowiek! A chuj - może spudłowałem.

    > A jak krzyczy "ratunku"?
    >
    > Po kazachsku ...

    Z tego co pamiętam była teoria, że z bratem pochlał to mordę po lesie
    drze. Więc też nie potrzebuje.

    No dobra - ale co z teoretycznym tłumaczeniem. "Wysoki sądzie, ja
    myślałem że milicjant to tego dzieciaka na śmierć zabił, więc jakiej
    pomocy miałbym udzielić?" Równie dobre jak, myślałem, że skoro krzyczy
    to wszystko w porządku.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 35. Data: 2022-03-01 21:13:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.03.2022 o 12:21, J.F pisze:
    > Byc moze, ale ... to polowanie poza lasem to kłusowanie, czy w
    > prywatnym sadzie dzik jest prywatny ?

    Nie wolno strzelać poprzez oświetlanie silnym światłem. Co do szkolnego
    sadu i ewentualnego zakazu polowania tam, to już inna sprawa. Trzeba by
    wiedzieć, gdzie to było dokładnie., Nie wolno w odległości mniejszej,
    niż chyba 150 metrów od budynków. Czy sad był bliżej, to inna sprawa. Do
    legalnego polowania myśliwy powinien mieć upoważnienie do realizacji
    indywidualnego polowania na dzika, ale tu akurat nie wiemy czy miał, czy
    nie i tak naprawdę niewiele to tu zmienia.

    --
    Robert Tomasik

  • 36. Data: 2022-03-02 12:53:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 28 Feb 2022 18:26:55 +0100, J.F napisał(a):

    > A ile slyszales postrzelonych dzikow ?

    Hail Fiutin!

    Ani jednego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 37. Data: 2022-03-02 12:54:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 28 Feb 2022 21:06:39 +0100, J.F napisał(a):

    > Ale to sad byl. W listopadzie. W nocy/wieczorem.
    > Czyli ludzi tam raczej nie powinno byc.

    Hail Fiutin!

    O 3 w nocy zazwyczaj nie ma nikogo na ulicy.
    Znaczy się, można strzelać ogniem ciągłym.

  • 38. Data: 2022-03-02 13:02:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 28 Feb 2022 16:41:57 +0100, Shrek napisał(a):

    > Nie jest to nadzwyczaj skomplikowane - postać jak najbardziej realna

    Można się umówić w Nowym Sączu przy ul. Elektrodowej 53, na strzelnicy
    "taktycznej", i zobaczyć w naturze, choć ja się nie wybieram.
    https://pl-pl.facebook.com/VISMAIORNOWYSACZ/

    Ciekawe, kto tak strzela z pistoletu na filmiku z 27 lutego?
    https://www.facebook.com/VISMAIORNOWYSACZ/videos/692
    713475430493/

    Z tyłu podobny
    https://www.facebook.com/photo/?fbid=470877003916234
    2&set=a.477912605581461

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 39. Data: 2022-03-03 02:06:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-02-28, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Gadasz jak Staś Pytalski - nawiasem mówiąc, od piątku zaginął w akcji, a
    > taki był nadaktywny - który ZTCP dociekał, czy chłopak krzyczał po
    > kazachsku, no bo jeśli tak, to były kulson i kościelny nic nie zrozumieli,
    > no i skąd było wiadomo, że coś się w ogóle stało.
    > Widocznie, jego zdaniem, ranne dziki krzyczą dziecięcym głosem w językach
    > zagranicznych.

    Staś Pytalski często zadaje właściwe pytania, a jedynie co czasami
    niepokoi to ich intensywność i szczegółowość. W każdym razie nie musimy
    tu już się szamotać, bo skoro sąd stwierdził, że musieli widzieć, że
    strzelili do osoby to pozamiatane i nie ma nad czym dyskutować.

    --
    Marcin

  • 40. Data: 2022-03-03 06:32:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > tu już się szamotać, bo skoro sąd stwierdził, że musieli widzieć, że
    > strzelili do osoby to pozamiatane i nie ma nad czym dyskutować.

    Tym niemniej należy zwrócić uwagę, że sąd nie dokonał tu żadnych nowych
    odkryć dotyczących stanu faktycznego. Wiadomo było wcześniej, że z
    kierunku strzału słychać było ludzki głos co z kolei oznacza, że
    strzelano w kierunku ludzi lub człowieka. Więc żadnych nowych ustaleń
    dotyczących stanu faktycznego.

    No i nie pozamiatane, bo jeszcze apelacja pewnie będzie.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.