  • 11. Data: 2021-10-10 20:18:20
    Temat: Re: Niemcy: Jak nie dyscyplinować (bić) 6 letnich dzieci? Wezwać policję! :-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.10.2021 o 20:08, n...@o...pl pisze:
    > Malowanie kredkami po chodniku to kretyński pomysł?
    > Może powinieneś mieć w dzieciństwie kuratora?

    Wydaje mi się, ze nie samo malowanie było problemem, a okoliczności i
    treść malunku.

    --
    Robert Tomasik

  • 12. Data: 2021-10-10 20:52:45
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Wydaje mi się, ze nie samo malowanie było problemem, a okoliczności i
    > treść malunku.

    To tak jak na lekcjach religii.
    Ciekawe dlaczego milicja z takim samym zanagażowaniem nie reaguje na
    taką indoktrynację dzieci przez rodziców, którzy każą dzieciom rysować
    narzędzia tortur.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 13. Data: 2021-10-10 21:29:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 9 Oct 2021 15:14:29 +0200, Shrek wrote:

    > Ale komu byś zarzuty postawił, bo jakiś numerek podobno trzeba komuś
    > wpisać? :P

    No wlasnie - jak rozumiem, to cos trzeba, nie mozna tak bez podstawy
    :-)
    Tu akurat problemow nie ma.

    J.

  • 14. Data: 2021-10-10 21:51:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.10.2021 o 21:29, J.F pisze:

    > No wlasnie - jak rozumiem, to cos trzeba, nie mozna tak bez podstawy
    > :-)
    > Tu akurat problemow nie ma.

    No pewien problem jest, bo w sumie to dziecku nie postawisz, a
    wzywającemu też głupio:P

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-10-10 22:10:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Oct 2021 20:02:20 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Pilnować, by mamusia nie miała kretyńskich pomysłów.

    Tzn jakich.
    "Dziecko, musisz chodzic do szkoly"
    "szanowna pani - dziecko tez obywatel i ma wolna wole"

    Czy moze kretynskim pomyslem jest wzywanie policji?
    To teraz ma kuratora wezwac ?

    J.

  • 16. Data: 2021-10-10 22:43:45
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Wydaje mi się, ze nie samo malowanie było problemem, a okoliczności i
    > treść malunku.

    Znaczy się malowanie po chodniku różni się od malowania po chodniku w
    zależności kto patrzy?

  • 17. Data: 2021-10-10 22:56:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.10.2021 o 22:43, n...@o...pl pisze:

    > Znaczy się malowanie po chodniku różni się od malowania po chodniku w
    > zależności kto patrzy?

    Moim zdaniem w zależności co się maluje. Przy czym nie ja podejmowałem
    decyzję o wszczęciu, więc pytaj się o szczegóły tego, co podjął decyzję.
    Ja jedynie wyjaśniam, z jakiego to przepisu wynika.

    --
    Robert Tomasik

  • 18. Data: 2021-10-11 02:07:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-10, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tzn jakich.
    > "Dziecko, musisz chodzic do szkoly"
    > "szanowna pani - dziecko tez obywatel i ma wolna wole"
    >
    > Czy moze kretynskim pomyslem jest wzywanie policji?
    > To teraz ma kuratora wezwac ?

    W idealnym świecie, ktoś powinien pomóc aby mamusia zrozumiała o co
    chodzi własnemu dziecku bez pomocy policji i jeszcze potrafiła je
    przekonać. Nie wiem czy to powinien być kurator, ale coś faktycznie jest
    tu nie tak. Z drugiej strony, jeśli mamusia nie odbiera dzieciaka ze
    szkoły i być może dzieje się to na tyle często, że u dzieciaka wyrabia
    się lęk, że go nie odbierze, to chyba kurator może być też właściwy?

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2021-10-11 06:20:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja jedynie wyjaśniam, z jakiego to przepisu wynika.

    Zdaje się, że jednak numerku nie podałeś:P

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2021-10-11 08:01:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Oct 2021 00:07:59 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > W idealnym świecie, ktoś powinien pomóc aby mamusia zrozumiała o co
    > chodzi własnemu dziecku bez pomocy policji i jeszcze potrafiła je
    > przekonać.

    Pedagog szkolny?
    Ale dziecko nie chce do szkoly pojsc :-)

    > Z drugiej strony, jeśli mamusia nie odbiera dzieciaka ze
    > szkoły i być może dzieje się to na tyle często, że u dzieciaka wyrabia
    > się lęk, że go nie odbierze, to chyba kurator może być też właściwy?

    Niby tak, ale
    -mamy ledwo poczatek roku, przez caly miesiac sie spozniala?
    Byc moze

    -czy ktos dziecku powiedzial "mamusia cie nie nie kocha, mamusia cie
    tu zostawi" ...

    J.