  • 1. Data: 2010-03-19 18:58:15
    Temat: Niechciana poczta
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Jest sobie firma, ktora rozsyla spam. Nie bylo by w tym nic dziwnego,
    gdzyby nie to, ze dostalem juz okolo 200 maili w ciagu 3 godzin i konca
    nie widac.

    Po pierwsze nie wiem jak sie dostalem na ich liste mailingowa. Po drugie
    mocno irytujace jest czyszczenie skrzynki pocztowej z takiej ilosci maili.

    Jak mozna im uprzykrzyc zycie od strony prawnej?

    ps
    W trakcie pisania tego posta przyszlo kolejnych 9 maili od nich.

    ps2
    Tak, wiem ze istnieja filtry.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk

  • 2. Data: 2010-03-19 19:13:29
    Temat: Re: Niechciana poczta
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    RadekNet pisze:
    > Jest sobie firma, ktora rozsyla spam. Nie bylo by w tym nic dziwnego,
    > gdzyby nie to, ze dostalem juz okolo 200 maili w ciagu 3 godzin i konca
    > nie widac.

    200 w ciągu trzech godzin to już może podpaść pod 268a KK - w końcu jak
    ktoś ma wolne łączem to nawet jak nie pobiera treści a tylko same
    nagłówki, to może nie nadążyć z odcedzaniem spamu od oczekiwanych listów

  • 3. Data: 2010-03-19 19:22:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    > ps2
    > Tak, wiem ze istnieja filtry.

    no to je zastosuj

  • 4. Data: 2010-03-19 19:25:26
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    witek pisze:

    > no to je zastosuj

    Po Twojej poradzie sprawdzilem czy grup nie pomyslilem. Ale nie - to nie
    pl.misc.comp tylko pl.soc.prawo .

    --
    Radek Wrodarczyk

  • 5. Data: 2010-03-19 20:05:20
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    wiadomości news:4ba3ccd3@news.home.net.pl...

    > 200 w ciągu trzech godzin to już może podpaść pod 268a KK - w końcu jak
    > ktoś ma wolne łączem to nawet jak nie pobiera treści a tylko same
    > nagłówki, to może nie nadążyć z odcedzaniem spamu od oczekiwanych listów

    co najmniej gdyby wysylajacy zdawal sobie sprawe z takiego lacza (moze 10
    lat temu mialo by sens),
    no i wez pod uwage ze mogl sie system zaciac (ktos zapomnial instrukcji next
    w sekcji while :) )

  • 6. Data: 2010-03-19 21:18:43
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *RadekNet* napisał(-a):

> [...]
    >
    > ps
    > W trakcie pisania tego posta przyszlo kolejnych 9 maili od nich.

    Myśle, że dobrej rady potrafią Ci udzielić na pl.internet.mordplik choć rada
    niekoniecznie będzie stricte prawna.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2010-03-20 01:29:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    Andrzej Lawa wrote:

    > 200 w ciągu trzech godzin to już może podpaść pod 268a KK - w końcu jak
    > ktoś ma wolne łączem to nawet jak nie pobiera treści a tylko same
    > nagłówki, to może nie nadążyć z odcedzaniem spamu od oczekiwanych listów

    Chyba sobie żartujesz, to tylko około jeden list na minutę.

    --
    cokolwiek

  • 8. Data: 2010-03-20 13:36:41
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    "RadekNet" <r...@r...com> wrote in message
> [...]
    >
    > ps
    > W trakcie pisania tego posta przyszlo kolejnych 9 maili od nich.

    Nie pień się tylko poczekaj, nikt nie wysyła świadomie spamu w takiej
    ilości,
    widocznie coś sie popsuło albo wirus go zaatakował i sobie jaja robi.......

  • 9. Data: 2010-03-24 11:01:19
    Od: Marek Chmielewski <m...@n...gmail.com>

    W dniu 2010-03-19 21:05, wspolna-flaszka.pl pisze:
    > U?ytkownik "Andrzej Lawa"<a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisa? w
    > wiadomo?ci news:4ba3ccd3@news.home.net.pl...

    > co najmniej gdyby wysylajacy zdawal sobie sprawe z takiego lacza (moze 10
    > lat temu mialo by sens),

    Są miejsca w Polsce gdzie można się połączyć *tylko* za pomocą GPRS
    prędkość ok 30-80kb/s.
    Od co najmniej 10 lat istnieją użytkownicy którzy nie potrafią
    prawidłowo skonfigurować OE i dlatego krzaczą po grupach.
    Poniżej masz instrukcje jak dokonać konfiguracji:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    > no i wez pod uwage ze mogl sie system zaciac (ktos zapomnial instrukcji next
    > w sekcji while :) )

    Co nie oznacza że nie odpowiada za taką sytuację.

    Marek Chmielewski

  • 10. Data: 2010-03-24 14:55:21
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Marek Chmielewski napisał(a) :

    > Są miejsca w Polsce gdzie można się połączyć *tylko* za pomocą GPRS
    > prędkość ok 30-80kb/s.

    Ba! I często płaci za każdy bajt odebranych danych. A na newsach
    często znajdą się takie dzieci Neostrady, którym nie chce się wyciąć
    cytowanego tekstu i załączają ileśset wierszy tekstu dopisując tylko
    "a ja się nie zgadzam".

    > Od co najmniej 10 lat istnieją użytkownicy którzy nie potrafią
    > prawidłowo skonfigurować OE i dlatego krzaczą po grupach.
    > Poniżej masz instrukcje jak dokonać konfiguracji:
    > http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    Wołanie na puszczy. W czasach dzieci z dysmózgią i maturą giertychowską.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E