  • 201. Data: 2018-07-28 18:34:16
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.07.2018 o 16:34, r...@k...pl pisze:

    > Urodziłeś się za późno -- w MO byłbyś witany z kwiatami.

    Wydaje mnie się, że on się załapał jeszcze na MO;)

    Shrek

  • 202. Data: 2018-07-28 18:39:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No jak są oznaki życia, to nikt normalny o AED nie myli. Tylko kolega
    > Shrek, Kviat i kilku innych im podobnych upierają się przy podłączaniu
    > tego AED każdemu, o przecież nie zaszkodzi. No i nawet przyznaje rację,
    > że nie zaszkodzi.

    Kolego - prosiłem cię już kilka razy żebyś nie pierdolił, bo ktoś ci
    uwierzy i zrobisz komuś pośrednio duże kuku. Jak raz oddycha a raz nie
    oddycha (i nie mam kurwa na myśli przez dwie sekundy oddycha a potem
    przez pięć nie i tak w kółko;) to jest wskazanie do natychmiastowego
    użycia AED.

    To jest kurwa niesamowite, żeby policjanci, którzy z racji zawodu
    pierwszą pomoc powinni mieć szkoloną co roku pierdolili takie bzdury jak
    ty. A już zupełnie pojebane jest, że w swoich kretynizmach trwają, mimo
    że jak działa i do czego służy AED można przeczytać na ulotce dostępnej
    w necie.

    Shrek

  • 203. Data: 2018-07-28 18:49:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > - o ile nie jest to wynik jakiegoś niestandardowego zagrożenia, któremu
    > nie da się normalnie przeciwdziałać. Zasłabnięcie na ulicy osoby takim
    > normalnie nie jest. Służby medyczne dają sobie z tym w miarę radę i nikt
    > się nie awanturuje o to, ze akurat obok basenu nie było.

    Ja pierdolę, tyle się mówi to tym, zeby działać, że w przypadku zaburzeń
    lub nagłego zatrzymania akcji serca masz 4 minuty życia na kredyt i
    nie ma praktycznie możliwości żeby w tym czasie przyjachał zespół
    medyczny i rozpoczął akcję... a tu kulson mówi, że to normalna sprawa i
    należy zadzwonić na rejon a nie zawracać ludziom dookoła głowę. Słów brak...

    Shrek

  • 204. Data: 2018-07-28 19:07:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.07.2018 o 14:00, J.F. pisze:

    > Ale mam nadzieje ze "mnie sie ten budynek nie podoba" napisac ciagle mozna.

    Wychodzi na to, że za samo zdjęcie z nazwiskiem architekta można dostać
    zarzuty;)

    Shrek

  • 205. Data: 2018-07-28 19:16:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pawnie, że można. Nad gustem się nie dyskutuje. Tylko,ze jakby poseł
    > napisał,że mu się nie podoba działanie Policjanta pod sejmem bez
    > podpowiadania, ze ma rodzinę (większość ma) i że naruszał tam prawo, to
    > by nikt tu afery nie kręcił.

    Nie kombinuj. Szczerba napisał:

    "Starszy aspirant Robert Sawera i obywatel Bartosz Adamczyk. Jeden z
    oddaniem służy władzy, drugi broni #WolneSądy. fot.(C) JohnBoB & Sophie Art"

    Gdzie widzisz nawuływania do linczu, groźby rodzinie? Napisał, że
    policjant z oddaniem służy władzy. Po waszemu to chyba komplement. No
    chyba że sie swojego oddania wstydzi. No ale to czemu ma problem do
    posła Szczerby?

    Shrek

  • 206. Data: 2018-07-28 19:24:20
    Temat: Re: [OT] - Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.07.2018 o 08:21, m pisze:

    > Tak z ciekawości, czy jest jakiś immunitet na to że łamię prawo, ale na
    > rozkaz?

    W warunkach pokoju - raczej nie. W warunkach wojny niektórzy też
    próbowali i się zawiedli. To znaczy działało dopóki trwała wojna.

    Myślę, że w tym przypadku też co poniektórzy się boją, że niby "ja tylko
    wykonywałem rozkazy" ale to działa dopóki przy władzy są ci wydający te
    rozkazy. Tym bardziej, że przecież już to oglądali n przykładzie
    starszych kolegów. Dlatego taki wkurw ich ogarnął jak okazało się, że
    nie są anonimowi, bo nie wiadomo jak długo bedzie trwała interpretacja,
    że "wszystko odbyło się zgodnie z prawem i co potwierdza swym majestatem
    rzecznik policji" ;)

    Shrek

  • 207. Data: 2018-07-28 19:26:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.07.2018 o 09:45, J.F. pisze:

    > A teraz jeszcze rozpatrzmy przypadek, gdy policja podejrzewa, ze w
    > torbie jest bomba, ktora przy otwarciu wybuchnie.
    > Rozciecie wydaje sie sensownym sposobem sprawdzenia.

    To wtedy pod wyższą konieczność podpada i to go usprawiedliwia a nie
    fakt wypełniania rozkazu.

    Shrek

  • 208. Data: 2018-07-28 19:32:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z w/w nie. Mozna by sie zastanowić, czy "niejaki": nie będzie
    > znieważeniem głowy państwa, ale to tylko przez przekorę.

    Więć dlaczego "aspirant jakiś tam z oddaniem służy władzy" już twoim
    zdaniem powoduje biegunkę z artykułami z KC i KK?

    Co do pana prezydenta, to oczytwistym jest że jest niejaki, gdyż pana
    jakiego podrobić się nie da:P

    Shrek.

  • 209. Data: 2018-07-28 19:34:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-07-18 o 16:32, Budzik pisze:

    > To jakiś dziecinny sposób prowadzenia dyskusji.
    > Wal prosto z mostu o co ci chodzi a nie baw sie w jakies podchody.
    > Szanuj rozmowce!

    Sanuję. Dlatego pytam.

  • 210. Data: 2018-07-28 19:37:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > No tak, skoro zarzutem było ze mogłby zginac to tak.
    > To troche z ludzmi co sobie za drogie samochody kupią i potem chodza w
    > kólko i boja sie pol manewru na parkingu wykonac...
    > Jest urzadzenie, moze sie przydac to sie bierze i probuje, zwłaszcza jak
    > chodzi o ludzkie zycie.

    Ja jeżdżę n rowerze, który kupili mi rodzice gdzieś pod koniec lat
    90-tych. Trudno go jakoś szczególnie wartościowym nazwać, choć dbam o
    niego i zrobiony jest przez ROMET-a. Ale nie byłbym zadowolony, gdyby mi
    go ktoś ukradł. Tak więc tok rozumowani co najmniej dziwny.