  • 61. Data: 2021-04-05 20:24:34
    Temat: Re: Nie siadaj na chodniku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2021 o 19:53, Kviat pisze:

    > Czyli to ty ustalasz skalę?
    > Od jakiej ilości kończą się oszołomy, a zaczyna ważny protest?

    To zależy od partii nie od szeregowego kulsona:P

    --
    Shrek

  • 62. Data: 2021-04-06 00:13:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.04.2021 o 19:52, TomN pisze:

    > Nareszcie się ogarnąłeś. A tu siedzi kilku, i zomowcy tacy jak ty
    > chcą, żeby i ch karać z kw 51, czy jakos podobnie.

    No i co ja mam na to poradzić? Nie wiem nawet, czy tych, czy tych, co
    poza kadrem pląsy po torowisku uprawiają. Po za tym od oceny tego jest
    sąd. Gdybym to ja miał decydować, to tych pod słupem bym nie karał.
    Nawet bym specjalnie się nimi nie przejmował. Chcą, to niech sobie tam
    siedzą. Natomiast tych blokujących ruch bym ścigał za zablokowanie
    ruchu. Właśnie dlatego, ze spokojnie mogą tańce na chodniku uprawiać. A
    tak, to jeszcze jakiś kierowca nie wytrzyma i do nieszczęścia dojdzie.
    Zabije taki kierowca idiotę, a będzie musiał odpowiadać, jak za
    normalnego człowieka.

    I idiotę nie z tego powodu, że nie ma racji protestując, tylko z tego
    powodu, ze próbuje terroryzować pozostałe niezainteresowane tym osoby.

    > Kto oprócz ciebie (i twoich ziomali) zomowcu podnosi, inni pokazują
    > debizlim tego oskarżenia

    Możesz to zdanie tak napisać, żeby było wiadomo, co masz na myśli. Bo
    kilka razy czytałem, ale nijak nie mogę. Pewnie głupi jestem i reszta
    wie, o co chodzi, ale jedną z zasad dyskusji jest, by starać się tak
    wyrażać swe stanowisko, by rozmówca wiedział i rozumiał, a nie domyślał
    się.

    --
    Robert Tomasik

  • 63. Data: 2021-04-06 00:24:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Czyli to ty ustalasz skalę?
    > Od jakiej ilości kończą się oszołomy, a zaczyna ważny protest?

    Zajęcie ulicy ma sens, jeśli się nie mieszczą na chodniku. Ale jak jest
    pusty chodnik, to po co biegać po ulicy? A na fotce widać, że pusty.
    Nawet jeden mądry człowiek może mieć racja. 100 idiotów nadal jej nie ma
    tylko z tego powodu, ze jest ich wielu. Ale jeśli tylko chcą wspólnie
    dać upust swemu stanowisku, to nie widzę problemu. Problem dla mnie się
    robi w momencie, gdy nie mogąc do swojej głupoty przyciągnąć większej
    grupy zwolenników zaczynają w swej frustracji przymuszać przechodniów do
    mimowolnego udziału.

    > A jak mniej, to nie rozumiesz.... Nie musisz.
    > I przy okazji dowiedziałem się, że to musi być kilka tysięcy, bo jak
    > mniej, to oszołomy.

    Boś idiota. Teraz będziesz z tym wymyślonym idiotyzmem polemizował przez
    tydzień.

    > Kilka tysięcy chyba wkurwi więcej motorniczych, niż kilku oszołomów. Czy
    > nie?
    > Bo widzisz... dla normalnych ludzi istotniejsze jest o co jest protest,
    > niż jego skala.
    > Podam ci przykład. Taki bardziej obrazowy żebyś dał radę zrozumieć.
    > Jeżeli na plantacji pracuje 500 niewolników i jeden z nich zaprotestuje,
    > to wcale nie znaczy, że jest oszołomem, bo protestuje sam.
    > Ale ty to zrozumiesz dopiero, gdy zaprotestuje kilka tysięcy.

    Nie. To Twoja interpretacja.

    Jeśli ów niewolnik zaprotestuje, to może mieć rację, albo nie. Jak 10 to
    zrobi to ich sprawa. Dla mnie problemem się stanie, jak jeden niewolnik
    nie mogąc zebrać wystarczającej ilości zwolenników swoich poglądów (może
    i słusznych) zacznie ich terroryzować. Przykładowo nie wypuści z baraku
    do pracy, bo przecież niewolnik nie powinien pracować. jeśli oni nie
    będą chcieli iść, to ich prawo. Ale jak będą, a nasz miłośnik wolności
    ich będzie siłą trzymał, to jest to powód, by mu dać "po głowie". Nie za
    poglądy, tylko właśnie za terroryzm.

    Wracając do zdjęcia. Gdyby motorniczy, pasażerowie tramwaju i stojący w
    korku samorzutnie przyłączyli się do protestu, to nie widziałbym żadnego
    problemu. Ale jeden idiota siedzący na szynach, bo nikt go nie rozumie i
    nie chce poprzeć jego - może i nawet słusznych - poglądów, to powód do
    niepokoju.

    --
    Robert Tomasik

  • 64. Data: 2021-04-06 04:08:32
    Od: Kviat

    > Boś idiota. Teraz będziesz z tym wymyślonym idiotyzmem polemizował przez
    > tydzień.

    Czyli zmyśliłem sobie te kilka tysięcy? Nie ty to napisałeś?
    LOL :)

    > Nie. To Twoja interpretacja.
    >
    > Jeśli ów niewolnik zaprotestuje, to może mieć rację, albo nie.

    Zajebista interpretacja. Od razu widać, że twoja osobista.
    Podasz przykład protestu niewolnika, kiedy nie ma racji, gdy protestuje,
    że jest niewolnikiem?

    Ja pierdolę... przecież to nawet nie jest śmieszne.
    Zdecydowanie masz problemy psychiatryczne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 65. Data: 2021-04-06 10:06:49
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 04.04.2021 o 23:52, Robert Tomasik napisał:

    > Wątpię, by z powodu kilku przywiązanych do słupka frustratów blokowano
    > ruch na alejach. Sądzę, że poza kadrem byli inni frustraci. Bo gdyby
    > siedzieli sobie na chodniku, to o ile tylko nie zagradzają go całego, to
    > niech sobie siedzą.

    Niekoniecznie, widziałem film z jednego zdarzenia, że to policja
    zablokowała właśnie ruch. Nabijał się z tego nagrywający. Protestujący
    zgodnie z prawem przechodzili z transparentami na zielonym świetle.
    Policjanci zgłupieli, a że przyjechali w dużej ilości i bezmyślnie
    stanęli tak samochodami, że zablokowali ruch. Więc nie opowiadaj, że tak
    być nie mogło. Z tego co pamiętam, to Włodek Ciejka to filmował i
    komentując nabijał się z zaistniałej sytuacji.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 66. Data: 2021-04-06 10:36:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > być nie mogło. Z tego co pamiętam, to Włodek Ciejka to filmował i
    > komentując nabijał się z zaistniałej sytuacji.

    LOL ale plottwist;)

    --
    Shrek

  • 67. Data: 2021-04-06 13:11:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zygmunt Yörgensen" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    J.F. napisał(a):
> [...]
    ,przed-sad-za-siedzenie-na-chodniku-adwokat-nie-mogl
    em-uwierzyc.html

    >Z tym że na ryneczku nie jeżdźą samochody.
    >cyt.
    > gdzie zablokowano ruch samochodów.
    >fejsbuk

    To sie zdarzalo, z tylko nie wiem - siedzieli na jezdni, czy szli
    jezdnia.

    >Skoro zablokowano, pytanie czy było pozwolenie na protest/blokadę.

    Zgromadzenie spontaniczne.

    >Tak czy siak jest wysoka klikalność, jest dużo wejść na GWno, więc są
    >i pieniążki:)

    No ale co - mieli nie pisac?
    Tak jak TVP ?

    Chociaz ...
    https://wroclaw.tvp.pl/52683958/strajk-kobiet-we-wro
    clawiu-tlumy-na-ulicach-policja-uzyla-gazu-lzawiaceg

    J.

  • 68. Data: 2021-04-06 13:26:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 3 Apr 2021 13:49:11 +0200, Shrek napisał(a):

    > "Policja chce ukarania przez sąd 17-latki za
    > "naruszenie ładu i porządku publicznego poprzez siedzenie na chodniku""

    Może tym siedzeniem wyrażał szyderczy stosunek do władzy ludowej i jej
    bijącego serca w granatowych mundurach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 69. Data: 2021-04-06 13:45:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >I tej wersji się trzymaj. To nic, że jest absurdalna, żenująco głupia
    >i jest zwyczajnym kłamstwem (jak na prawdziwego pislamistę przystało)
    >i można zobaczyć na własne oczy na filmie jak było, ale masz przecież
    >prawo myśleć, że tak właśnie było, pomimo tego, że wielokrotnie ci
    >tłumaczono i udowadniano, że tak nie było.

    Kto tlumaczyl?
    Bo o ile pamietam, to z analizy filmu wygladalo raczej to, co Robert
    napisal.

    >https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/79889
    25,protest-kobiet-funkcjonariusz-abw-kierowca-bmw-po
    tracenie-policja-warszawa-wyrok-tk-aborcja-wideo.htm

    W linku "wyrok", a w tresci tylko "zatrzymany".
    No dobra - wyrok sie czego innego tyczy,

    https://wiadomosci.wp.pl/strajk-kobiet-media-w-prote
    stujacych-chcial-wjechac-kierowca-limuzyny-szefa-nik
    -jest-reakcja-6570216746719936a

    "Z relacji uczestniczki zdarzenia wynika, że w momencie, kiedy światło
    dla samochodów zmieniło się na zielone, kierowcy wpadli w furię. Z
    zablokowanej skody Superb wysiadł mężczyzna, który miał chwycić jedną
    z protestujących i rzucić nią o ziemie oraz zwlec z jezdni. Na tę
    agresję zareagowali zebrani i rzucili się na pomoc pokrzywdzonej
    kobiecie."

    Tego na filmie nie ma, ale ... a co - nie mial prawa przejechac po
    jezdni, w tym usunac blokujace osoby ?

    >Z litości pominę fakt (który doskonale rozumiesz i właśnie dlatego go
    >ignorujesz jak na pislamistę przystało), że ten (ci) kierowca
    >(kierowcy) doskonale wiedział (wiedzieli) dlaczego ludzie
    >protestowali i właśnie dlatego postanowił (postanowili) przejechać na
    >siłę. Już ci pisałem, że normalny człowiek mając taką wiedzę
    >zaproponowałby protestującym wsparcie, a nie przejechanie.

    A moze to katolik wierzacy i praktykujacy i zabijanie dzieci mu sie
    nie podoba ?

    J.

  • 70. Data: 2021-04-06 13:53:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    Robert Tomasik w <news:606888e7$0$500$65785112@news.neostrada.pl>:

    ><https://d-nm.ppstatic.pl/kadr/k/r/40/73/6038f98682
    af1_o,size,933x0,q,70,h,1eab89.jpg<

    >Ilu zakładników tam widzisz zomowcu

    Ten radiowoz tam skreca w lewo czy stoi i ruch blokuje ?

    W lewo tam skrecic nie wolno (ale sie da), wiec wyglada na to, ze
    samochody w tle to jednak "zakladnicy"

    To zdjecia z tej imprezy? A inne zdjecia?

    Bo po tym jednym ... no, wydaje sie, ze ani samochodowego, ani
    pieszego ruchu nie blokuja, a jesli policja blokuje ... a to niech
    mandat dostaje :-)

    J.