    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <2...@g...com>
    <606864f8$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <60686fa6$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <606888e7$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <6068d3f1$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <60697761$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <606a0a73$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Nie siadaj na chodniku
    Date: Tue, 6 Apr 2021 15:24:54 +0200

    dyskusyjnych:606a0a73$0$505$6...@n...neostrada.
    pl...

    >Przecież napisałem, że normalnym ludziom nie przeszkadzają. Co za

    Moze Tobie nie przeszkadzaja.
    Normalny czlowiek jak gdzies jedzie, to chce dojechac.
    Czesto na okreslony termin.
    Do pracy, do lekarza, do sadu, do sklepu, odebrac dziecko z pracy czy
    przedszkola.
    A chocby i do posilku czy toalety.

    >różnica, czy stoją w korku, czy jadą tramwajem, czy jedą samochodem?
    >To nie odbiera rozumu i nie powoduje zaćmienia umysłu.

    No wlasnie zacietrzewienie zacmiewa ci umysl.
    Jedzie ktos samochodem i ma popierac protest ekologow, ktorzy mowia
    "zabronic samochodow" ? :-P

    >Jest nawet gorzej niż myślisz, często kierowcy dowożą protestującym
    >wodę, albo ciepłe napoje czy posiłki żeby jakoś wesprzeć tych
    >protestujących.

    Tym "ekologicznym" tez ? :-)

    J.