  • 1. Data: 2011-07-13 21:25:47
    Temat: Nie chcę kupić, co mi mogą zrobić?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    zalicytowałem w aukcji:

    http://allegro.pl/out-there-namiot-sklep-cafe-i17062
    20291.html

    niestety nie doczytałem jednego małego (dosłownie) zdania, że produkt
    jest niekompletny. Oczywiście niekompletnego nie chcę kupić i
    postanowiłem olać zapłatę, co mu zresztą napisałem. Czy ma jakieś szanse
    zmusić mnie do zapłaty?

    Gdyby to było Kup to bym mógł skorzystać z 10 dni na rezygnację, ale co
    z aukcją?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2011-07-13 22:01:38
    Temat: Re: Nie chcę kupić, co mi mogą zrobić?
    Od: Swierszcz <n...@w...pl>

    > Gdyby to było Kup to bym mógł skorzystać z 10 dni na rezygnację, ale co
    > z aukcją?

    nie mozesz sie po ludzku dogadac i przelac gosciowi za prowizje i
    wystawienie?
    No chyba, ze wolisz pkt karny od allegro

  • 3. Data: 2011-07-13 22:05:49
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > Gdyby to było Kup to bym mógł skorzystać z 10 dni na rezygnację, ale co
    > z aukcją?

    Ale ta aukcja nie jest jeszcze zakończona, więc wcale jeszcze nie kupiłeś.
    Poza tym ryzykujesz negatywa, a informacja na końcu mówi i tym, że towar
    jest z końcówek serii, pełnosprawny, ale nie, że niekompletny.
    Przem

  • 4. Data: 2011-07-13 22:07:50
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Przemek nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > Poza tym ryzykujesz negatywa, a informacja na końcu mówi i tym, że towar
    > jest z końcówek serii, pełnosprawny, ale nie, że niekompletny.

    Sory, rzeczywiście to małe jest :)
    Reszta jw.
    Przem

  • 5. Data: 2011-07-13 23:11:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/13/2011 4:25 PM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> [...]
    > zmusić mnie do zapłaty?
    >
    > Gdyby to było Kup to bym mógł skorzystać z 10 dni na rezygnację, ale co

    napisz za 3 dni.

  • 6. Data: 2011-07-14 01:55:39
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Przemysław Adam Śmiejek

> [...]
    > jest niekompletny. Oczywiście niekompletnego nie chcę kupić i
    > postanowiłem olać zapłatę, co mu zresztą napisałem. Czy ma jakieś szanse

    Tak.

    > Gdyby to było Kup to bym mógł skorzystać z 10 dni na rezygnację, ale co
    > z aukcją?

    Jajco.

  • 7. Data: 2011-07-14 02:05:05
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 14.07.2011 00:05, Przemek pisze:
    > Przemysław Adam Śmiejek nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    >
    > Ale ta aukcja nie jest jeszcze zakończona, więc wcale jeszcze nie kupiłeś.

    Wiem, ale pewnie wygram.

    > Poza tym ryzykujesz negatywa, a informacja na końcu mówi i tym, że towar
    > jest z końcówek serii, pełnosprawny, ale nie, że niekompletny.

    No właśnie. Dlatego mnie zmylił, bo wstawił informację o niekompletności
    w środek i przegapiłem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2011-07-14 02:06:53
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 14.07.2011 00:01, Swierszcz pisze:

    > nie mozesz sie po ludzku dogadac i przelac gosciowi za prowizje i
    > wystawienie?

    Gdyby gość się chciał dogadać, to by odwołał ofertę.
    A on pisze, że nie odwołuje ofert, bo dobrze wie, że łapie takich, co
    nie doczytali tego zdania o niekompletności.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2011-07-14 05:29:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/13/2011 9:06 PM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Gdyby gość się chciał dogadać, to by odwołał ofertę.
    > A on pisze, że nie odwołuje ofert, bo dobrze wie, że łapie takich, co
    > nie doczytali tego zdania o niekompletności.

    rurki w pierwszej castoramie dokupisz.
    co najwyzej nie beda sie tak ladnie składały, ale pewnie i tak nie
    bedziesz składał.

  • 10. Data: 2011-07-14 05:33:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/13/2011 9:06 PM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Gdyby gość się chciał dogadać, to by odwołał ofertę.

    no i ci sie upiekło. odwołał.