  • 1. Data: 2011-07-13 16:41:17
    Temat: Odp: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: aaa <m...@g...com>

    > I w czym problem? Zakup konsumencki? (tj. od firmy przez osobďż˝ fizycznďż˝)
    >
    > To maj� 10 dni na odst�pienie od umowy. Albo nawet 3 miesi�ce, je�li nie
    > dostali informacji o takiej mo�liwo�ci (chocia� pewnie co� tam podpisali
    > �e przeczytali...).

    pod warunkiem, ze kupili towar przez internet nie mogąc go wcześniej zobaczyć, w
    innej sytuacji ta zasada nie obowiązuje, a w tym konkretnym przypadku raczej tak nie
    było

  • 2. Data: 2011-07-13 17:41:17
    Temat: Re: Odp: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 09:41:17 -0700 (PDT), aaa napisał(a):

    > pod warunkiem, ze kupili towar przez internet nie mogąc go wcześniej zobaczyć, w
    innej sytuacji ta zasada nie obowiązuje, a w tym konkretnym przypadku raczej tak nie
    było

    Bzdura.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 3. Data: 2011-07-13 19:32:16
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Bzdura.

    alez wlasnie, ze nie. przepis o 10 dniach dziala tylko przy sprzedazy na
    odleglosc :)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 4. Data: 2011-07-13 19:39:11
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-13 21:32, wromek pisze:

    > alez wlasnie, ze nie. przepis o 10 dniach dziala tylko przy sprzedazy na
    > odleglosc :)

    W przypadku sprzedaży poza siedzibą
    przedsiębiorcy :]

    JK

  • 5. Data: 2011-07-13 20:11:07
    Temat: Re: S?abo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 13.07.2011 21:32, wromek pisze:

    > alez wlasnie, ze nie. przepis o 10 dniach dziala tylko przy sprzedazy na
    > odleglosc :)

    Taa... O ile odległość jest mniejsza od długości. Ale to inny kawał.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek