  • 1. Data: 2006-10-07 21:20:28
    Temat: NOWE MIESZKANIE
    Od: k...@w...pl

    Witam Serdecznie!
    Czy sa jakies mozliwosci odpisania od podatku kupna nowego
    mieszkania spóldzielczego, jesli ma to jakies znaczenie dodam, ze
    jestesmy mlodym ( od miesiaca ) malzenstwem, moze z tego tytulu
    beda jakies odpisy?? Dziekuje za wszelka pomoc.
    Kamila

  • 2. Data: 2006-10-08 03:11:50
    Temat: Re: NOWE MIESZKANIE
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <k...@w...pl> wrote in message
    s.com...
[...]

    Niestety mlody Kamila niczego nie moze odpisac.
    Natomiast niech sie mlody Kamila zastanowi co odpowie US na pytanie skad
    mial kase na mieszkanie.

  • 3. Data: 2006-10-08 10:15:11
    Od: k...@w...pl

    witek napisał(a):
> [...]
    >

    > Niestety mlody Kamila niczego nie moze odpisac.
    > Natomiast niech sie mlody Kamila zastanowi co odpowie US na pytanie skad

    Drogi Witku
    Nie rozumiem Twoich ironicznych uwag, chyba nie zauważyłeś że
    jestem kobietą... US niech się nie martwi o moją kasę na mieszkanie
    bo przecież są jeszcze kredyty
    Pozdrawiam
    KAMILA