  • 1. Data: 2006-10-07 20:54:10
    Temat: Czy straż miejska może zatrzymywać na ulicy?
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Ostatnio zatrzymała mnie straż miejska na ulicy i wlepiła mandat.

    Od kiedy mogą zatrzymywać samochody?

    Czy mogę odwołać się odmandatu jesli nie moga zatrzymywac, a jak nie, to czy mam
    skarzyc straz miejska?

    Czemu psy kaza sobie na mrozie czekac i tlumacyzc im sie, a oni dupy grzeja w
    swoich polonezach?

  • 2. Data: 2006-10-07 21:17:59
    Temat: Re: Czy straż miejska może zatrzymywać na ulicy?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 7 Oct 2006 22:54:10 +0200, kjvirtual napisał(a):

    > Czy mogę odwołać się odmandatu jesli nie moga zatrzymywac, a jak nie, to czy mam
    > skarzyc straz miejska?

    I co chcesz tym osiagnac? Maja prawo zatrzymywac, maja prawo nakladac
    mandaty

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-10-07 21:21:15
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > I co chcesz tym osiagnac? Maja prawo zatrzymywac,

    Sratatata. Mają prawo zatrzymywać TYLKO na ulicach, gdzie obowiązuje zakaz
    ruchu w obydwu kierunkach. A tak, to mogą se babcie z jajami po targu
    pogonić.

    +inż.prawa+

  • 4. Data: 2006-10-07 21:49:17
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia 7 Oct 2006 22:54:10 +0200, kjvirtual napisał(a):

    > Od kiedy mogą zatrzymywać samochody?

    Odkąd przejęli część kompetencji od Policji.
    (Dz. U. z 2003 r., Nr 14, poz. 144, z późn. zm.).

    Mogą jeszcze więcej: http://www.strazmiejska.um.wlocl.pl/index.php?sit=10
    6

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 5. Data: 2006-10-07 22:08:39
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Odkąd przejęli część kompetencji od Policji.
    > (Dz. U. z 2003 r., Nr 14, poz. 144, z późn. zm.).

    Póki co nic wielkiego się nie zmieniło. Przybyło tylko: "Zatrzymanie
    pojazdu, którego kierujący nie stosuje się do zakazu ruchu w obu kierunkach
    może nastąpić wyłącznie na drodze, na której obowiązuje taki zakaz."

    Zresztą pachołki tyle mogą na ile im się pozwoli.
    Ja z zasady nikomu poza policją się nie zatrzymuję. Co tam będę pisał -
    przykład: czemu krokodylki na drogach zawsze występują razem z policją... bo
    ten lizak to co najwyżej by sobie lizać mogli.

    +inż.prawa+

  • 6. Data: 2006-10-07 22:15:58
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sun, 8 Oct 2006 00:08:39 +0200, *piotr'ek* napisał(a):

> [...]
    > przykład: czemu krokodylki na drogach zawsze występują razem z policją... bo
    > ten lizak to co najwyżej by sobie lizać mogli.

    ITD powołana została do zatrzymywania pojazdów transportowych (przedmioty
    oraz ludzie i nic im do osobówek zgodnie z ustawą o trasporcie drogowym.
    Zapewne widziałeś jakąś zmasowaną akcję policja i krokodyle często takowe
    popełniają.

    Wracając do tematu: straż miejska ma prawo do zatrzymywań pojazdów jeśli
    kierujący narusza przepisy kodeksu drogowego. Nie mają prawa do
    zatrzymywania pojazdów poza obszarem zabudowanym (podobnie gminna).
    Tylko w asyście umundurowanego policjanta.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 7. Data: 2006-10-07 22:27:25
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Zapewne widziałeś jakąś zmasowaną akcję policja i krokodyle często takowe
    > popełniają.

    Krokodyle zwykle mają zmasowane akcje. Czyli każdy ciężarówkowiec jest
    zatrzymywany. Najczęściej pięciu pierwszych, bo reszta robi sobie postój.

    > Wracając do tematu: straż miejska ma prawo do zatrzymywań pojazdów jeśli
    > kierujący narusza przepisy kodeksu drogowego.

    TYLKO jazda tam gdzie nie wolni - krótko mówiąc.

    > Tylko w asyście umundurowanego policjanta.

    W asyście, czy z wykorzystaniem?

    +inż.prawa+

  • 8. Data: 2006-10-07 22:36:11
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sun, 8 Oct 2006 00:27:25 +0200, *piotr'ek* napisał(a):

    > W asyście, czy z wykorzystaniem?

    To raczej Policja wykorzystuje ich do trzymania suszarek ;-)
    Tak samo jest z żandarmerią wojskową.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 9. Data: 2006-10-07 22:48:16
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Tak samo jest z żandarmerią wojskową.

    Znajomy policjant na SM mawia "pachołki" :-)

    +inż.prawa+

  • 10. Data: 2006-10-07 22:50:35
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sun, 8 Oct 2006 00:48:16 +0200, *piotr'ek* napisał(a):

    > Znajomy policjant na SM mawia "pachołki" :-)

    Wiesz, znając poczynania lokalnych żandarmów wcale mu się nie dziwię :-)

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex: