  • 1. Data: 2006-09-13 12:02:06
    Temat: Mogę tak napisać do sądu?
    Od: zynov <z...@g...pl>

    W dniu 11. września zostałem telefonicznie poinformowany przez Sąd o
    zmianie terminu rozprawy na 13. listopada 2006. Na prośbę Sądu informuję,
    że 5-go października wyjeżdżam do pracy za granicę (o czym informowałem
    w poprzednim piśmie) a termin mojego powrotu do Polski nie jest jeszcze
    ustalony. W związku z tym ponownie proszę o przesłuchanie mnie jeszcze
    przed wyjazdem, lub wniesienie jako aktualnego mojego zeznania złożonego
    na miejscu wypadku.

    Mogę tak?

  • 2. Data: 2006-09-13 12:04:28
    Temat: Re: Mogę tak napisać do sądu?
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "zynov" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ustalony. W związku z tym ponownie proszę o przesłuchanie mnie jeszcze
    > przed wyjazdem, lub wniesienie jako aktualnego mojego zeznania złożonego

    A dlaczego nie ? Papier nie chce przyjąć ?

  • 3. Data: 2006-09-13 18:03:00
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    zmarekz napisał(a):

    > A dlaczego nie ? Papier nie chce przyjąć ?

    podejrzewam ze nie tylko ja, ale takze sad moze miec problem ze
    zrozumieniem, co dokladnie oznacza sformulowanie:

    >wniesienie jako aktualnego mojego zeznania<

    swoja droga, ktos orientuje sie jak jest z pomoca prawna w przypadku
    sadu za granica? jestesmy juz chyba w Unii???

    pozdrawiam:-)

    ==> Bungo:-)

  • 4. Data: 2006-09-19 19:56:40
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    Jeśli to sprawa karna, to art. 391 kpk.

  • 5. Data: 2007-01-03 14:28:52
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    jb napisał(a):
    > Jeśli to sprawa karna, to art. 391 kpk.

    znalazlem jeszcze jedna mozliwosc:

    za zgoda danej osoby moze ja przesluchac - na zadanie sadu - polski
    konsul w danym kraju. Osoba taka powinna zwrocic sie do Sadu o
    przesluchanie w tym trybie, jednoczesnie wyrazajac na to zgode.

    art.18 ust. 1 pkt. 2 ustawy o funkcjach konsulow RP.
    (Dz.U.2002.215.1823 ze zm.)

    pozdrawiam:-)

    ==> Bungo:-)