  • 1. Data: 2006-09-13 12:01:35
    Temat: Mogę tak napisać do sądu?
    Od: zynov <z...@g...pl>

    W dniu 11. września zostałem telefonicznie poinformowany przez Sąd o
    zmianie terminu rozprawy na 13. września 2006. Na prośbę Sądu informuję,
    że 5-go października wyjeżdżam do pracy za granicę (o czym informowałem
    w poprzednim piśmie) a termin mojego powrotu do Polski nie jest jeszcze
    ustalony. W związku z tym ponownie proszę o przesłuchanie mnie jeszcze
    przed wyjazdem, lub wniesienie jako aktualnego mojego zeznania złożonego
    na miejscu wypadku.

    Mogę tak?