  • 1. Data: 2007-06-22 19:45:57
    Temat: Minimalna powierzchnia wózkowni
    Od: S...@g...com

    Witam
    interesuje mnie jaka jest najmniejsza dopuszczalna powierzchnia
    piwnic i wózkowni.Oraz jakie jeszcze muszą być spełnione warunki
    podczas budowy takiego pomieszczenia np wentylacja, oświetlenie itp.
    Aktualnie walczę o swoje z " nieuczciwością" administratora mojego
    budynku. Proszę może ktoś ma jakieś pojęcie
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-06-23 07:09:59
    Temat: Re: Minimalna powierzchnia wózkowni
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Fri, 22 Jun 2007 12:45:57 -0700, S...@g...com napisał(a):

    > interesuje mnie jaka jest najmniejsza dopuszczalna powierzchnia
    > piwnic i wózkowni.Oraz jakie jeszcze muszą być spełnione warunki
    > podczas budowy takiego pomieszczenia np wentylacja, oświetlenie itp.

    Zobacz w tym:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU20020750690

    Dz.U. 2002 nr 75 poz. 690
    Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie
    warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.