  • 1. Data: 2007-06-22 16:42:30
    Temat: Dane wrażliwe na śmietnik
    Od: "A_B2" <A...@g...pl>

    Witam wszystkich

    Pewna firma w której kiedyś pracowałem i mam z nią sprawę sądową o
    przywrócenie do pracy wyrzuciła na złom serwer komputerowy z danymi
    wrażliwymi ( pisma firmy, bazy danych osobowych 150000 rekordów, księgowymi
    itp. ) czyli cała mądrość firmy. Ponieważ na wyświetlaczu komputera widniały
    moje dane teleadresowe skontaktowano się ze mną i przejąłem ten komputer.
    Następnie przez sekretarkę firmy próbowałem się z prezesem umówić na rozmowę
    w tej sprawie, bez skutku.

    Myślę że :

    1.. firma uważa że to są śmieci i niema sprawy.
    2.. firma nie chce rozmawiać zemną bezpośrednio,
    3.. firma podejmie inne kroki ( zawiadomi policję, prokuratora ?
    Co w takiej sytuacji powinienem zrobić ?

  • 2. Data: 2007-06-22 22:24:52
    Temat: Re: Dane wrażliwe na śmietnik
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "A_B2" <A...@g...pl> napisał w wiadomości

    Powiadomić policję, że wyrzucili te dane.

  • 3. Data: 2007-06-22 23:38:03
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 23-06-2007 o 00:24:52 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > Powiadomić policję, że wyrzucili te dane.

    Nie wspominajac o wyrzuceniu sprzetu komputerowego, ktory powinni oddac do
    utylizacji.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 4. Data: 2007-06-24 07:33:32
    Od: "JanKo" <b...@m...inv>

    A_B2 nadaje:

    > Ponieważ na wyświetlaczu komputera widniały moje dane teleadresowe
    > skontaktowano się ze mną i przejąłem ten komputer.

    Przejąłeś nie swój komputer?

  • 5. Data: 2007-06-24 08:26:50
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...inv> napisał

    > Przejąłeś nie swój komputer?

    A czyj on był? Poprzedni właściciel wyrzucił go na śmietnik, ktoś go
    wygrzebał i oddał autorowi wątku. W czym problem?

  • 6. Data: 2007-06-24 09:19:19
    Od: MiCHA <m...@m...waw.pl>

    A_B2 wrote:

    > 1.. firma uważa że to są śmieci i niema sprawy.
    > 2.. firma nie chce rozmawiać zemną bezpośrednio,
    > 3.. firma podejmie inne kroki ( zawiadomi policję, prokuratora ?
    > Co w takiej sytuacji powinienem zrobić ?

    Zawiadom firmę pismem, że z takiej-a-takiej przyczyny w taki-a-taki
    sposób wszedłeś w posiadanie ich ruchomości i zażądaj jej odbioru od Ciebie.

    --
    MiCHA

  • 7. Data: 2007-06-24 10:03:48
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    MiCHA napisał(a) :

    > Zawiadom firmę pismem, że z takiej-a-takiej przyczyny w taki-a-taki
    > sposób wszedłeś w posiadanie ich ruchomości i zażądaj jej odbioru od Ciebie.

    Broń Boże. Nie kontaktować się z firmą. Po co?
    Tak jak pisał Robert - zawiadomić Policję, ze względu na dane.
    Oraz tak jak pisał Jaśko - zawiadomić Policję, ze względu na
    pozbycie się niebezpiecznych odpadów, zamiast oddanie ich do
    utylizacji.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B