  • 1. Data: 2005-09-16 06:56:13
    Temat: LEGALIS
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl>

    WItam

    Mam pytanie co sądzicie o systemie informacji prawnej LEGALIS

    Pozdrawiam Tomasz

  • 2. Data: 2005-09-16 12:47:20
    Temat: Re: LEGALIS
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tomasz napisał(a):

    > Mam pytanie co sądzicie o systemie informacji prawnej LEGALIS

    Kiepski. Jakoś nie mogłem znaleśc orzeczenia po sygnaturze.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-09-17 08:18:12
    Od: "Romek" <p...@p...net.pl>

    Witam,
    Moim zdaniem program jest dość kipeski.
    Sensownych orzeczeń jest mniej niż w Lexie, tzwn, być moze programy
    zawierają podobna ilosć orzeczeń, lecz z dziedin które mnie interesują tj.
    prawo cywilne, gospodarcze, autorskie w Legalisie jest znacznie mniej niż w
    Lexie.
    Pozatym nie mogę dostosowac sie do systemu wyszukiwawczego. bardzo często
    szukam jakijs ustawy i ni emoge znalesc, potem znajduje ja pod dziwnych
    hasłem...
    Natomiast ciekawym rozwiazaniem są komentarze i dział nowe orzeczenia.
    Zawsze jak dostaje aktualizacje najpierw przegldam nowe orzeczenia, mam
    przeglad na orzecznictwo z ostatniego okresu. I chyba cena jest dość
    atrakcyjna.
    Pozdrawiam,
    Romek

  • 4. Data: 2005-09-17 10:36:42
    Od: Robi <r...@i...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Kiepski. Jakoś nie mogłem znaleśc orzeczenia po sygnaturze.

    Fakt kiepski system wyszukiwania. Za to dobre komentarze (toż to Beck)
    i jeżeli jest to wersja on - line wszystko jest na bieżąco
    aktualizowane, teksty jednolite praktycznie natychmiast po wejściu w życie.
    Osobiście polecam jako uzupełnienie Lexa sopockiego.

    Pzdr.