  • 1. Data: 2005-09-15 20:41:09
    Temat: Wymiana okien - sa jakies ramy czasowe?
    Od: "tomek" <1...@N...wp.pl>

    Witam!
    W zajmownym przeze mnie lokalu mieszkalnym nalezacym obecnie do SM nie
    wymieniano okien od ponad 30 lat. Czy sa jakies przepisy ktore nakazuja
    wymiane okien po okreslonym czasie tak jak np wymiana licznikow gazu czy
    wody?
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2005-09-16 05:59:54
    Temat: Re: Wymiana okien - sa jakies ramy czasowe?
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tomek" <1...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wymieniano okien od ponad 30 lat. Czy sa jakies przepisy ktore nakazuja
    > wymiane okien po okreslonym czasie tak jak np wymiana licznikow gazu czy
    Nie ma. Ewentualnie względy bezpieczeństwa, ale wtedy to pewnie założą Ci
    jakąć siatkę na okno.U mnie w kamienicy 15 mieszkań i ostatnio 3 okna nie
    mają już lufcików bo były przegnite i wiatr urwał.Az się boję wychodzić z
    domu.
    Okna mają ok 80 lat.A i tak musisz wymieniać na własny koszt.
    TMK

  • 3. Data: 2005-09-16 07:59:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    TMK napisał(a):

> [...]
    > domu.
    > Okna mają ok 80 lat.A i tak musisz wymieniać na własny koszt.

    Dokladnie... Ewentualnie spoldzielnia milosciwie sie dolozy (napisz do
    nich pismo w tej sprawie).
    Moja akurat jest calkiem w porzadku - wymienilem okna placac za to okolo
    5000zl. Spoldzielnia zwroci (inna sprawa ze do 2008r.) ponad 2000zl.

    Te 2000zl to jest calkiem sporo, bo najtansze plastiki do takiego
    mieszkania to mozna juz miec za 2500-3000 tys.