  • 1. Data: 2006-10-22 15:36:19
    Temat: Kopiowanie newsow
    Od: "Gosia" <m...@t...pl>

    Juz wczesniej pojawilo sie pytanie, czy wlasciciel domeny moze odpowiadac za
    dzialania ludzi na swojej stronie. Teraz ja mam pytanie: czy wlasciciel
    domeny lub serwisu internetowego moze odpowiadac za to, ze redaktorzy strony
    (napewno nie bedacy u niego zatrudnieni) zamieszczaja w tym serwisie newsy
    skopiowane od kogo innego nie podajac zrodla ani linkow. Czy mozna pozwac
    wlasciciela, albo nawet sam serwis? Czy mozna zarzadac od niego podania
    danych osobowych takiej osoby i wysunac roszczenie wzgledem samego
    kopiujacego, czy podpisujacego sie pod tym?