  • 31. Data: 2022-07-07 13:51:54
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-06-lipca-2022 o 18:40, Shrek pisze:
    > ale sądy póki co są jeszcze troszkę bardziej niezawisłe od
    > naprokuratora null

    Żyj w błogiej nieświadomości ;-) Od Ziobry może nie ;-)

  • 32. Data: 2022-07-07 14:49:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-06-lipca-2022 o 18:40, Shrek pisze:
    > Mistrzu - pobudka - już po reformie sądownictwa:P

    i z tego powodu się cieszysz?

  • 33. Data: 2022-07-07 14:51:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-06-lipca-2022 o 18:42, J.F pisze:
    > I ze chce osadzic swoicjh sedziow, czyli kolejne zdeprawowane hieny,
    > tylko w inna strone:-)

    Zawsze tak było. Komuna obsadzała, PO obsadzało, SLD obsadzało i PiS
    obsadza.
    To że oficjalnie nie było Ziobry to nie znaczy że pod stołem taki ziobro
    nie działał. Pewnie bardziej skutecznie bo np. pijar miało wystarczająco
    przykrywający dywany ;-)

  • 34. Data: 2022-07-07 15:00:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.07.2022 o 14:49, _Master_ pisze:

    > i z tego powodu się cieszysz?

    A skąd ten wniosek. Uważam że to był zwykły skok na sądy. No ale teraz
    to już nie ma argumentu, że sądy złe bo tusk. Sądy są już po reformie -
    są takie jakie miały być w zamyśle reformatorów - albo ciut lepsze, bo
    jeszcze wszystkiego nie dali rady spierdolić.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 35. Data: 2022-07-07 15:04:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-07-lipca-2022 o 15:00, Shrek pisze:
    > A skąd ten wniosek.

    Mistrzu - pobudka - już po reformie sądownictwa:P

    wiem wiem... Ty utajony konfederat

  • 36. Data: 2022-07-07 15:44:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.07.2022 o 15:04, _Master_ pisze:

    > wiem wiem... Ty utajony konfederat

    Ależ skąd. Zastanówmy się - konfederacja może pierdolić wszystko od
    skrajnej wolności gospodarczej, przez całkiem rozsądne argumenty do
    smrodu onuc. Ale jedyne ich realny wpływ na cokolwiek to wyrok w sprawie
    aborcji - i przez to należy ich oceniać. Cała reszta to pierdolenie o
    szopenie - korwin już trzecią dekadę pierdoli i nie ma to kompletnie
    żadnego znaczenia. Choć trzeba przyznać że osobowość barwna i na swój
    sposób urzekająca - na przykład żeby wypierdolili korwina z partii
    nazywającej się korwin... to trzeba być po prostu korwinem;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 37. Data: 2022-07-07 15:57:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-07-lipca-2022 o 15:44, Shrek pisze:

> [...]
    > sposób urzekająca - na przykład żeby wypierdolili korwina z partii
    > nazywającej się korwin... to trzeba być po prostu korwinem;)

    Przecież stać Cię na więcej.

    Najpierw napisałeś że Konfederacja pierdoli od sasa do lasa.
    Potem że nie ma na nic wpływu. (a PO ma na coś wpływ i nie pierdoli od
    sasa do lasa?)
    I na koniec było do przewidzenia przypierdoliłeś się do Korwina

    To poziom Runta czy Bruna. Wydawało mi się że Ty znasz cokolwiek program
    Konfederacji i potrafisz wysłuchać całych wypowiedzi ich posłów.
    Nawet Korwin wysłuchany do końca bez przerywania przez lewackiego
    redaktora zaczyna poruszać nie używane dotąd obszary mózgu przez
    przeciętnego odbiorcę telewizyjnej sieczki.

  • 38. Data: 2022-07-07 16:09:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.07.2022 o 15:57, _Master_ pisze:

    > Przecież stać Cię na więcej.

    Może i mógłbym coś więcej bez trudu wymyślić, ale po co? To co napisałem
    jest do bólu prawdziwe - jedyne realne osiągnięcie konfy to wyrok
    trybunału kulinarnego. Cała reszta to pierdolenie - łącznie z proruskim
    szczekaniem korwina. Po prostu bez żadnego realnego znaczenia.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 39. Data: 2022-07-07 16:25:47
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.07.2022 o 15:57, _Master_ pisze:

    > Wydawało mi się że Ty znasz cokolwiek program
    > Konfederacji i potrafisz wysłuchać całych wypowiedzi ich posłów.

    No i właśnie z tej całości wynika, że nikt normalny nie powinien na nich
    głosować.
    Bo co z tego, że gdzieś im się przez przypadek zdarzy mieć jakiś całkiem
    rozsądny "pomysł" związany gospodarką, czy czymś takim, skoro cała
    reszta zalatuje faszyzmem, rasizmem, homofobią i trzymaniem kobiet w
    kuchni na łańcuchu?

    > Nawet Korwin wysłuchany do końca bez przerywania przez lewackiego
    > redaktora zaczyna poruszać nie używane dotąd obszary mózgu przez
    > przeciętnego odbiorcę telewizyjnej sieczki.

    Po czym jednym pierdnięciem przekreśla jakiekolwiek szanse na wybór
    przez normalnego człowieka.
    https://natemat.pl/397793,korwin-mikke-jestem-przeci
    wny-prawom-wyborczym-dla-kobiet
    (inne przykłady znajdziesz samodzielnie)

    Bo widzisz, to nie jest tak, że jak oddasz głos na korwina, czy na
    konfederastów, to możesz sobie później wybrać co ci pasuje. Dostaniesz w
    pakiecie całość, łącznie z faszystowskim, mizoginicznym, rasistowskim i
    homofobicznym smrodkiem (i pewnie wszystkiego z tego ich pakietu nawet
    nie wymieniłem).

    I to jest powód, dla którego normalnym wykształconym ludziom, znającym
    historię, nie wolno na nich głosować (dla własnego bezpieczeństwa),
    pomimo tego, że zdarzają im się całkiem rozsądne pomysły dotyczące
    jakiejś dziedziny.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 40. Data: 2022-07-07 16:27:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.07.2022 o 23:39, Shrek pisze:
    > "oszukiwało się na testach sprawnościowych?"

    Czemu? Odradza się bieganie z uwagi na bezpieczeństwo. W ogóle
    przemieszczanie się w walce, to osobny temat i raczej na spotkanie na
    macie, niż pogaduchy internetowe.

    --
    Robert Tomasik