  • 91. Data: 2022-07-12 18:40:11
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-12-lipca-2022 o 15:14, cef pisze:
    > Stwierdzasz fakt, że zalewa coś co Tobie nie pasuje
    > a nie jest to jedynie lewactwo. Jest tam też pełno innych
    > opcji, które plują na Twoje opcje i mają je za nic.
    > To jest polityka - jak tego nie rozumiesz, to skończysz
    > jęcząc na grupach.

    Ty nie rozumiesz demokracji.

    jak chcesz ją "pielęgnować" jeśli wybór obywateli uważasz za głupi i
    zamiast przekonywać chcesz wymuszać, szantażować, stawiać pod presją a
    może zamykać w obozach. TY FASZYSTO ;-)

  • 92. Data: 2022-07-12 18:43:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-12-lipca-2022 o 15:14, cef pisze:
    > Nic nie proponuje, bo jak każdy program kończy się na
    > ogólnikach i pustym gadaniu.

    Napisz na kogo głosujesz.

    Bo do tej pory tylko krytykujesz.

    Świat ma być lewicowy czy konserwatywny?

    Ma walczyć i domniemane nowe prawa człowieka czy strzec już istniejących?

    Obywatel ma mieć prawa i obowiązki

    czy w razie wpadki państwo ma się nim opiekować bo sam w sobie jest GŁUPI

    Przestań krytykować tylko się określ.

    Anarchista? '=)

  • 93. Data: 2022-07-12 18:47:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-12-lipca-2022 o 14:32, Kviat pisze:
    > Mam.

    To podaj.

    A może byłbyś w stanie przystać na dwa postulaty abstrahujące od
    wielkości podatków.
    - upraszczanie prawa i podatków
    - nie wprowadzanie nowych

    ale po czasie mające wpływ na ich dolegliwość

    Czy uważasz że dzień wolności podatkowej musi być w połowie roku?

    A może w kwietniu czy nawet marcu?

    Odpowiedz.

  • 94. Data: 2022-07-12 18:54:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-12-lipca-2022 o 13:15, J.F pisze:
    > Niech dadza projekty ustaw, to sie okaze.
    > Na razie bzdury, bo nie wiadomo czego oni chca.

    Prosty postulat. upraszczanie i mniej dotkliwe podatki.

    Można to robić stopniowo.

    Przykład z 500+

    Obsługa wypłacania go tylko biednym kosztuje więcej niż pieniądze wydane
    tym bogatym

    Tak wiem. Lewacy uważają to za ZŁO WCIELONE.

    Ale takie są fakty.

  • 95. Data: 2022-07-12 18:55:20
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-12 o 18:43, _Master_ pisze:

    > Napisz na kogo głosujesz.
    >
    > Bo do tej pory tylko krytykujesz.

    Ponieważ nikt nie jest w stanie zrealizować mojego programu,
    to głosuję zawsze na mniejsze zło.

    > Świat ma być lewicowy czy konserwatywny?

    Postępowy.

    > Ma walczyć i domniemane nowe prawa człowieka czy strzec już istniejących?

    Propaganda.

    > Obywatel ma mieć prawa i obowiązki

    Tak.

    > czy w razie wpadki państwo ma się nim opiekować bo sam w sobie jest GŁUPI

    Tylko na zasadzie wzajemności.

    > Przestań krytykować tylko się określ.

    > Anarchista? '=)

    Mogę być królem.

  • 96. Data: 2022-07-12 19:18:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-12-lipca-2022 o 18:55, cef pisze:
    > Ponieważ nikt nie jest w stanie zrealizować mojego programu,
    > to głosuję zawsze na mniejsze zło.

    Uciekasz od odpowiedzi.

    Kto jest dla Ciebie mniejszym złem?

  • 97. Data: 2022-07-12 21:09:06
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.07.2022 o 18:47, _Master_ pisze:

    > To podaj.
    >
    > A może byłbyś w stanie przystać na dwa postulaty abstrahujące od
    > wielkości podatków.
    > - upraszczanie prawa i podatków

    Podaj przykład.
    Bo to slogan na zasadzie, "że chciałbym aby wszyscy byli zdrowi i
    bogaci". Tak to każdy głupi potrafi.

    > - nie wprowadzanie nowych

    To zależy.
    Np. uważam, że warto, a nawet w niedalekiej przyszłości będzie to wręcz
    konieczne, podyskutować o opodatkowaniu pracy robotów.

    Twój sposób myślenia jest tak infantylny, że aż ręce opadają.
    Nie sposób przewidzieć przyszłości, więc nie sposób z całym przekonaniem
    stwierdzić, że w przyszłości nie będzie konieczności wprowadzenia
    jakichś nowych podatków.

    ?

    > Czy uważasz że dzień wolności podatkowej musi być w połowie roku?

    > A może w kwietniu czy nawet marcu?

    To zależy.
    Czy chcesz jeździć pięknymi autostradami, czy mieć dziury w
    rozpadających się drogach, w szkole tylko lekcje religii.

    > Odpowiedz.

    Nie dziękuj.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 98. Data: 2022-07-12 22:13:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-12 o 19:18, _Master_ pisze:

    > Uciekasz od odpowiedzi.
    >
    > Kto jest dla Ciebie mniejszym złem?

    To jest zmienne, ale raczej nigdy nie zagłosuję
    na Twoje wybory.

  • 99. Data: 2022-07-13 07:25:31
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 12-07-2022 o 21:09, Kviat napisał:

> [...]
    > Np. uważam, że warto, a nawet w niedalekiej przyszłości będzie to wręcz
    > konieczne, podyskutować o opodatkowaniu pracy robotów.

    Przecież jest opodatkowana, jak każdy inny zysk. Chciałeś chyba napisać,
    że chcesz pobierać od nich składki emerytalne - a to związane jest z
    idiotycznymi systemami emerytalnymi. Notabene wychwalany przez
    niektórych system kanadyjski (o czym niejednokrotnie pisałem) wcale
    lepszy nie jest. To właśnie tam zaczęły pojawiać się jako pierwsze
    takowe pomysły...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 100. Data: 2022-07-13 07:28:35
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 12-07-2022 o 18:54, _Master_ napisał:

> [...]
    > tym bogatym
    >
    > Tak wiem. Lewacy uważają to za ZŁO WCIELONE.

    500+ powinno być zlikwidowane. Można zacząć od ograniczania, np na
    początku wypłacać tylko tym rodzinom, gdzie choć jedna osoba pracuje, z
    czasem zamienić na ulgę - np zmiana systemu podatku dochodowego na
    podatek liniowy z dużą kwotą wolną od podatków zależnej od ilości osób
    na utrzymaniu - notabene byłby to bardziej progresywny system niż jest
    obecnie...

    --
    http://zrzeda.pl