  • 1. Data: 2006-06-10 12:58:47
    Temat: Kompensata z warsztatem samochodowym
    Od: v...@g...pl (T.)

    Witam serdecznie. Chcialbym prosic o fachowa analize mojego pomyslu i
    ewentualne sugestie co do jego realizacji. Rozbilem samochod i czeka mnie
    dluga, kosztowna naprawa. Chcac zaoszczedzic zamierzam kupic wierzytelnosc
    jakiegos warsztatu samochodowego i wstawic tam auto do naprawy. Po
    zakonczonej usludze pokazac wlascicielowi umowe cesji i doplacic ewentualna
    roznice.
    Czy taki pomysl ma sens i czy jest jakas przeszkoda natury prawnej aby
    wcielic go w zycie?
    Oczywiscie wierzytelnosc nie bedzie przedawniona.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Miroslaw Roczkowski