  • 1. Data: 2006-06-10 10:18:41
    Temat: Pobicie przez policjanta po sluzbie.
    Od: "Łukasz" <n...@s...uk>

    Dziwna sytuacje mamy z kolega.Kolega zostal pobity przez policjanta po
    sluzbie.Ja z kolega bylismy pod wplywem alkoholu obaj po 1 promilu po hmm 8
    piwach.Ten policjant to sasiad tego mojego kolegi byl z drugim gosciem jak
    sie pozniej okazalo tez policjant i ten pierwszy zaczal okladac mojego
    kolege kopal jak lezal itd ja mowilem zeby go zostawili to ten drugi
    policjant zaczal mnie odpychac i kazal wypierdalac odszedlem pare metrow ale
    widzac ze go bija pomyslalem no gdzie nie zostawie go i wracam i znowu mnie
    odpycha ten drugi wkoncu dostalem w zeby i w glowe piesciami.Mam zeby troche
    uszkodzone boli cala przednia pulka.Lewa strone glowy podrapana dosc
    mocno.Kolega gorzej nos rozwalony itp.Przyleciala matka tego mojego kolegi
    zaczela rozdzielac tego policjanta od mojego kolegi wstal i poszlismy.Pare
    metrow dalej jedzie radiowoz zatrzymalismy go powiedzielismy co i jak
    bylo.Zawiezli nas na komende zeznalem ze go bili badania alkomatem nam
    zrobili dostalismy wezwania i puscili nas.Koledze obdukcje w szpitalu
    zrobili i tyle.I dzis obawiam sie ze ci pseudo policjanci tak zamieszaja ze
    to my bedziemy mieli przesrane co robic.Poszlismy wczoraj na komende po tych
    nocnych piwach jeszcze mielismy alkohol we krwi dali wezwania na inny
    termin.Kolega jako poszkodowany powiedzial ze chce wycofac zeznania
    policjant w dyzurce powiedzial ze dobrze ale musza nam zadac jeszcze pare
    pytan i musimy byc idealnie trzezwi wiec dostalismy wezwania na inny
    termin.Niby wszystko pieknie ale obawy mam ogromne ze moga zakabacic tak ze
    jeszcze pojde do wiezienia za to ze tylko chcialem powstrzymac ich od
    pobicia mojego kolegi i za to dostalem w zeby.