-
1. Data: 2006-06-10 14:01:33
Temat: Gwarancja na lodówko-zamrażarkę
Od: "JK" <v...@i...pl>
Czy moge ubiegac sie od producenta naprawy sprzetu NIE NA MOJ KOSZT,
jezeli okres gwarancyjny sie skonczyl?
Lodowko-zamrazarka zostala kupiona 29.11.2002 r. W "warunkach gwarancji"
pisze ze: gwarancja jest udzielana na okres 36 miesiecy od daty zakupu,
lecz na okres nie dluzszy niz 42 miesiace od daty produkcji (data
produkcji 29.08.2002 r.).
Nadmieniam, ze lodowko-zamrazarka byla juz raz naprawiana w ramach
gwarancji (tj. zostal nabity gaz - freon, natomiast serwisant nie
uszczelnil instalacji) a bylo to 23.11.2005 r. czyli pod koniec trwania
gwarancji, i wlasnie smiem twierdzic, ze byla naprawiona doraznie
(prowizorycznie) poniewaz tak sugerowal serwisant ktory zlozyl mi dzis
wizyte w domu i powiedzial ze: "nie ma sensu naprawiac
lodowko-zamrazarki poniewaz trzeba nabic gaz (freon) i pomoze to tylko
na okres powiedzmy kilku tygodni czy tez miesiecy.
Dlatego tez sugerowal mi, zebym "powalczyl" z producentem, poniewaz
naprawa w ramach gwarancji ktora zostala mi udzielona jak wyzej, NIE
OBJELA USZCZELNIENIA INSTALACJI, co powinno byc zrbione.
Pozdrawiam
Najnowsze w dziale Prawo
-
Ostatni dzwonek na wymianę tachografu. Spóźnialskim grożą wysokie mandaty a nawet więzienie
-
Więcej urlopu wypoczynkowego i obowiązków: nowy sposób liczenia stażu pracy od 2026 r.
-
Upadłość konsumencka alternatywą dla firm?
-
Odpowiedzialność pracodawcy i zarządcy budynku podczas nawałnic. Co grozi za zaniedbania?