  • 1. Data: 2006-06-10 12:30:07
    Temat: antena sat na ścianie budynku
    Od: "Adam" <e...@i...pl>

    z powodu remontu elewacji każa mi zdjać antenę sat czy maja do tego prawo /
    mieszkanie spółdzielcze / i jak to opóźnić / mundial / ?

  • 2. Data: 2006-06-10 12:44:06
    Temat: Re: antena sat na ścianie budynku
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Adam wrote:
    > z powodu remontu elewacji każa mi zdjać antenę sat czy maja do tego prawo /
    > mieszkanie spółdzielcze / i jak to opóźnić / mundial / ?

    Z tego co wiem, to w ogole maja ci prawa zakazac wieszania czgokolwiek
    na elewacji.

  • 3. Data: 2006-06-10 13:49:29
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:e6eeqo$2i4

    > Z tego co wiem, to w ogole maja ci prawa zakazac wieszania czgokolwiek na
    > elewacji.

    ustawa "prawo telekomunikacyjne"

    --
    bolo

  • 4. Data: 2006-06-10 16:37:02
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "bolo" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ustawa "prawo telekomunikacyjne"

    pomidor

  • 5. Data: 2006-06-10 16:53:32
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "bolo" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ustawa "prawo telekomunikacyjne"

    Przecież antena odbiera, a nie wysyła. :P

  • 6. Data: 2006-06-10 21:46:57
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2006-06-10 14:30, Adam wrote:
    > z powodu remontu elewacji każa mi zdjać antenę sat czy maja do tego prawo /
    > mieszkanie spółdzielcze / i jak to opóźnić / mundial / ?

    Niech sami wymyślą podstawę prawną. Skoro jej nie podali, to nie mają
    (wzgl. mają, ale jej nie znają). Napisać pismo, że nie zdejmiesz, bo nie
    wskazali podstawy prawnej obowiązku zdjęcia. Zanim coś wymyślą, odpiszą
    a Ty zwleczesz ze zdjęciem, będą półfinały, a te są transmitowane w
    stacjach naziemnych.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    Heav'n has no Rage, like Love to Hatred turn'd,

  • 7. Data: 2006-06-10 23:26:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam wrote:
    > z powodu remontu elewacji każa mi zdjać antenę sat czy maja do tego prawo /
    > mieszkanie spółdzielcze / i jak to opóźnić / mundial / ?

    Mają. Właścicielem mieszkania nie jesteś, a co dopiero budynku. A w
    regulaminie spółdzielni masz zapewne wyraźnie napisane, że nie wolno ci
    utrudniać prac związanych z utrzymaniem budynku w dobrym stanie technicznym.

    Chyba nie chcesz, żeby przez to, że masz jakieś dziwne fetysze i musisz
    oglądać stada facetów ganiających w krótkich gaciach po trawie, zaczęła
    się ludziom na głowy sypać elewacja budynku, prawda? ;->

    Jak będziesz się stawiać, to ekipa w ostateczności zetnie anetnę
    kątówką, zrzuci na ziemię i jeszcze wystawi rachunek za dodatkową usługę.

    O terminie remontu chyba byłeś z jakimś wyprzedzeniem informowany, prawda?

  • 8. Data: 2006-06-11 11:09:32
    Od: "Adam" <e...@i...pl>

    wiadomości news:m21sl3-m3r.ln1@ncc1701.lechistan.com...

> [...]
    > zrzuci na ziemię i jeszcze wystawi rachunek za dodatkową usługę.
    >
    > O terminie remontu chyba byłeś z jakimś wyprzedzeniem informowany, prawda?

    Tak ale mogłem tego ogłoszenia nie przeczytać Czy musza mnie zawiadomic
    osobiście ?

  • 9. Data: 2006-06-11 12:21:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam wrote:

    > Tak ale mogłem tego ogłoszenia nie przeczytać

    Ale mogłeś też przeczytać. To był twój wybór.

    > Czy musza mnie zawiadomic osobiście ?

    Z fanfarami?

    W większości spółdzielni na każdej klatce schodowej, przy wejściu, są
    tablice ogłoszeń. W mojej byłej spółdzielni dodatkowo ogłoszenia tego
    typu były naklejane na szybę drzwi wejściowych na klatce schodowej - na
    wyzokości oczu - tak że tylko niewidomy mógł taką informację przegapić.