  • 1. Data: 2007-01-01 14:00:33
    Temat: Kolizja drogowa
    Od: Krzysztof Magosa 'hexio' <h...@x...org.pl>

    Witam,
    piszę po raz pierwszy na tej grupie, więc witam serdecznie wszystkich
    grupowiczów. Mój problem polega na tym, iż dziś jechałem taksówką (jako
    pasażer), taksówkarz wjechał do zatoczki dla taxi, zapłaciłem mu za kurs
    itd. Mam już wysiadać... leje deszcz, na boki nic nie widac, do tyłu nic
    nie widać... no to uchyliłem delikatnie drzwi. Okazało się, że stała za
    nami inna taxi i akurat chciala wyjechać. Tak się niefajnie żłożyło, że
    koleś za nami wyjeżdzał bardzo blisko nas i nacisnął gaz w tym momencie,
    co ja uchyliłem drzwi. Prawie doszło do wyrwania drzwi (ledwo trzymają
    się na zawiasach), a 2 drugiej taxi całe nadkole zostało wgniecione.
    Kierowca 2 taxi zadzwonił po policję, przyjechali, pooglądali,
    powiedzieli, że w takich wypadkach oni niewiele mogą zrobić, ukarali
    mnie mandatem 100 zł (który przyjąłem). Powiedzieli, że reszte musi
    załatwić ubezpieczalnia kierowców, których pojazdy uczestniczyły w
    kolizji. I że na 99% ja będę musiał im to zwrócić. I pojechali.

    Jedyny papier jaki podpisałem to mandat.

    Policja sama dokładnie nie wiedziała co z tego będzie...
    Co mi za to wszystko grozi?
    PS. Jestem bezrobotny.

    --
    Krzysztof Magosa 'hexio' | hexio (at) xnet (dot) org (dot) pl

  • 2. Data: 2007-01-01 14:03:09
    Temat: Re: Kolizja drogowa
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Krzysztof Magosa 'hexio' napisał(a):
    > Jedyny papier jaki podpisałem to mandat.
    >
    > Policja sama dokładnie nie wiedziała co z tego będzie...
    > Co mi za to wszystko grozi?

    pokrycie szkód

    > PS. Jestem bezrobotny.

    wcześniej czy później jakieś dochody i majątek będziesz miał
    zresztą skoro stać Cię na taksówki...

    KG

  • 3. Data: 2007-01-01 14:13:58
    Od: Krzysztof Magosa 'hexio' <h...@x...org.pl>

    kam napisał(a):
    > pokrycie szkód
    To już chyba ide płakać, skąd ja wezmę tyle kasy :(

    > wcześniej czy później jakieś dochody i majątek będziesz miał
    > zresztą skoro stać Cię na taksówki...
    Eh...

    --
    Krzysztof Magosa 'hexio' | hexio (at) xnet (dot) org (dot) pl
    SysAdmin of xnet.org.pl | http://hexio.xnet.org.pl/

  • 4. Data: 2007-01-01 14:23:37
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    kam <x#k...@w...pl#x> w

    > pokrycie szkód

    Ponieważ?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2007-01-01 14:24:59
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    > wcześniej czy później jakieś dochody i majątek będziesz miał
    > zresztą skoro stać Cię na taksówki...
    >
    > KG

    I to mi się podoba na tej grupie - powinno być "pl.soc.prawo.farmazon"

    mk

  • 6. Data: 2007-01-01 14:29:41
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    'Tom N' napisał(a):

    > Ponieważ?

    bo z jego winy powstała szkoda

    KG

  • 7. Data: 2007-01-01 14:37:07
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    kam <x#k...@w...pl#x> w

    > bo z jego winy powstała szkoda

    I niby OC posiadaczy pojazdów nie obejmuje szkody wyrządzonej przy
    wysiadaniu z niego?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2007-01-01 15:05:24
    Od: "boguslaw" <b...@a...edu.pl>

    Krzysztof Magosa 'hexio' napisał(a):
    > Witam,
    > piszę po raz pierwszy na tej grupie, więc witam serdecznie wszystkich
    > grupowiczów. Mój problem polega na tym, iż dziś jechałem taksówką

    Wiesz co ? dziwie Ci sie..
    Otwierasz delikatnie drzwi taksowki, na miejscu przeznaczonym na postoj
    taksowek, czlowiek najezdza na otwierajace sie drzwi, a ty sie
    przyznajesz do jakiejs winy...

  • 9. Data: 2007-01-01 15:13:40
    Od: Krzysztof Magosa 'hexio' <h...@x...org.pl>

    boguslaw napisał(a):
    > Wiesz co ? dziwie Ci sie..
    > Otwierasz delikatnie drzwi taksowki, na miejscu przeznaczonym na postoj
    > taksowek, czlowiek najezdza na otwierajace sie drzwi, a ty sie
    > przyznajesz do jakiejs winy...

    Zmęczony byłem, na dodatek przeszła mnie myśl, że jakbym szybciej
    otworzyl te drzwi i wystawił nogę, to mógłbym już jej nie mieć i troche
    mnie to zszokowało. Zachowałem zimną krew, ale policji generalnie nie
    obchodziło, czy odstep miedzy pojazdami byl za maly, ze widocznosc do
    dupy, oni powiedzieli, ze od ustalania winnego bedzie ubezpieczelnia. mi
    dali tylko symboliczny mandat i pojechali...

  • 10. Data: 2007-01-01 15:26:11
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > dali tylko symboliczny mandat i pojechali...

    Z jakiego artykułu ?

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/