  • Data: 2002-05-09 03:52:22
    Temat: Kiedy upłuwa termin umowy?
    Od: Julian Kubicki <j...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    16.06.2000 r. podpisałem z Dialogiem dwuletnią umowę w ramach promocji
    (abonament tańszy o połowę od zwykłego przez rok).
    Mam dość korzystania z usług tej firmy i chciałbym wiedzieć, czy
    ważność cyrografu upływa z dniem 16.06.2002 r., czy też dwuletni okres
    umowy liczy się od momentu faktycznego połączenia z siecią Dialog, tj.
    od 7.07.2000 r.
    W biurze obsługi klienta powiedziano mi, że dwuletni okres umowy
    biegnie od momentu uruchomienia faktycznej łączności telefonicznej.
    Na pytanie o okres wypowiedzenia, powiedziano, że 1-miesięczny okres
    biegnie od następnego dnia po upływie rzeczywistego terminu
    korzystania z usług Dialogu, tj. od 8.07.2002 r. Dodano też, że
    powinienem zaznaczyć w złożonym wypowiedzeniu, czy linię mają
    rozłączyć od razu, czy po miesiącu (?!).
    Kiedy mogę rozwiązać umowę, bez narażenia się na szykanę w postaci 500
    zł kary za jej przedterminowe rozwiązanie.

    pozdr

    Julian