  • 51. Data: 2022-01-09 15:09:42
    Temat: Re: Kasowanie emaili przez operatorów
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.01.2022 o 11:29, nadir pisze:

    > Różne osoby pisały sobie wiadomości w kopiach roboczych, ale wiadomości
    > w ogóle nie wchodziły/wychodziły do/z serwera.

    Taki sposób, to stosowali kiedyś pedofile. Materiały były w emailach,
    które w ogóle nie były przesyłane, tylko "wtajemniczeni" logowali się do
    konta email.

    --
    Robert Tomasik

  • 52. Data: 2022-01-10 08:17:16
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    > Dobrze, to może inaczej. Robię sobie cryptsetup luksFormat, dalej
    > luksOpen z utworzeniem urządzenia blokowego pod /dev/mapper, formatuję
    > to urządzenie do ext4, montuję, kopiuję tam parę zdjęc jpg, kasuję je,
    > odmontowuje, robię sync, luksClose, robię ponownie open, zapuszczam, bez
    > montowania, na tym photorec, odzyskuje wszystkie pliki zdjęć. Co robię
    > nie tak? :)

    zależy jak system usuwa pliki, przenosi do kosza, czy usuwa. Odzyskujesz
    komendą zapewne, a nie skanując dysk. To troszkę inny sposób - bo tu
    system zapewnia, bo nie usuwa, a przenosi plik. Troszkę inny poziom.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 53. Data: 2022-01-11 01:16:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-10, Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> wrote:

    > zależy jak system usuwa pliki, przenosi do kosza, czy usuwa. Odzyskujesz
    > komendą zapewne, a nie skanując dysk. To troszkę inny sposób - bo tu
    > system zapewnia, bo nie usuwa, a przenosi plik. Troszkę inny poziom.

    Nie, nie zalezy. Jak już pisałeś o jakiś partycjach to zapaliła
    mi się czerwona lampka, ale po Twojej odpowiedzi na mój powyższy post to
    mogę tylko napisać, ja p. jaka wtopa. Sorry.

    --
    Marcin

  • 54. Data: 2022-01-11 01:17:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-09, nadir <n...@h...org> wrote:

    > Różne osoby pisały sobie wiadomości w kopiach roboczych, ale wiadomości
    > w ogóle nie wchodziły/wychodziły do/z serwera.

    To jak one miały na serwerze dostęp do kopii roboczych różnych
    użytkowników?

    --
    Marcin

  • 55. Data: 2022-01-11 01:17:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-09, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Taki sposób, to stosowali kiedyś pedofile. Materiały były w emailach,
    > które w ogóle nie były przesyłane, tylko "wtajemniczeni" logowali się do
    > konta email.

    A, no chyba, że tak.

    --
    Marcin

  • 56. Data: 2022-01-11 01:20:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-09, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Ja takich tabelek, czy logów nie widziałem, ale może ktoś w tym widzi sens.

    > Tylko tu z kolei sądzę, że nikt mnie gromadzi danych archiwalnych, tylko
    > na bieżąco sobie wyciąga do tabelki - przykładowo ilość wysłanych
    > emaili, by spamera złapać. Na co mu odbiorcy? Zapisuje dla danego konta
    > - powiedzmy - ilość wysłanych emaili i ilość adresatów.

    Duzy operator pewnie ma wywalone, ale mi się zdarza dostać po pewnym
    czasie (tydzień-dwa) wiadomość, że od kogoś poczta nie dochodzi i wtedy
    się grzebie.

    --
    Marcin

  • 57. Data: 2022-01-11 16:12:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > To jak one miały na serwerze dostęp do kopii roboczych różnych
    > użytkowników?

    Nie. Zakładali jedno konto i wiele osób się o niego logowało.

    --
    Robert Tomasik