  • 21. Data: 2019-04-20 22:46:42
    Temat: Re: Kamerki.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.04.2019 o 22:35, J.F. pisze:

    > Dwuznaczne to troche.

    A tam dwuznacznie. Prokurator powiedział sprawdzam i niespodzianka -
    kulsony kłamały. Proponuje ustanowić na wzór praw robotyki prawa
    kilsona. Pierwsze - jeśli kulson mówi, że się nie nagrało, bo
    monitoring padł to znaczy że łamie. Jeśli rzecznik policji coś mówi, to
    znaczy że kłamie. Trzecie - pewnie coś o przekroczeniu uprawnień.

    > Czyli co - nie bateria, a brak nacisniecia przycisku ?
    > A kamera i tak "rejestruje" ?
    >
    > Ale tylko 30s ... i sie nie nadpisalo pozniej ?
    > Czy jednak wszystko jak leci trafia na karte pamieci ?

    Na to wychodzi - kulson tylko przyciskiem zaznacza te warte jego zdaniem
    zachowania, żeby się nie nadpisało. Jeszcze się okaże, ze to
    rzeczywiście chińskie G1WH z aliexpress sprzedane za 6 tysi.

    Shrek

  • 22. Data: 2019-04-22 03:14:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-20, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    erki-policji-padly-prokuratura-nieprawda,926970.html

    > Dwuznaczne to troche.

    Wcale niedwuznaczne.

    > Czyli co - nie bateria, a brak nacisniecia przycisku ?

    Tak.

    > A kamera i tak "rejestruje" ?
    >
    > Ale tylko 30s ... i sie nie nadpisalo pozniej ?
    > Czy jednak wszystko jak leci trafia na karte pamieci ?

    Kamera rejestruje do pamięci *najpewniej) ulotnej, np. do jakiegoś RAMu.
    To jest bufor, który ma umożliwić zapis do 30s PRZED wciśnięciem guzika
    zapisu. Ale jak nie wciśniesz to ten bufor jest nadpisywany bo jego
    pojemność to tylko 30s. A jak wciśniesz to na kartę idzie 30s z bufora a
    potem co dalej leci.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2019-04-22 04:12:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Właśnie dltego chcętnie bym zobaczył warunki przetargu.

    Tu coś jest:
    http://przetargi.policja.pl/zp/archiwum-1/2017/14975
    6,235Cut17DGPMP.html

    Firma się zgadza, przedmiot się zgadza, parametry też, ale kwota się nie
    zgdza. Może szło w jakiś transzach... Specyfikacja jest w SIWZ. MZ szału
    nie ma. Jedyny "wypas" to te 10h ciągłego zapisu. 6k nawet z całą
    infrastrukturą (akcesoria, stacje, oprogramowanie) to MZ dużo.

    --
    Marcin

  • 24. Data: 2019-04-22 08:04:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > nie ma. Jedyny "wypas" to te 10h ciągłego zapisu. 6k nawet z całą
    > infrastrukturą (akcesoria, stacje, oprogramowanie) to MZ dużo.

    Szyfrowanie dochodzi (więc chyba nie jest to chińska kamerka
    samochodowa). Tak czy inaczej - za dużo.

    Shrek

  • 25. Data: 2019-04-22 08:15:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Szyfrowanie dochodzi (więc chyba nie jest to chińska kamerka
    > samochodowa). Tak czy inaczej - za dużo.

    Szyfrowanie, które tam wymieniono to jest standard, który posiada kupa
    sprzętu. Absolutnie nic specjalnego co uzasadniałoby jakikolwiek istotny
    wzrost ceny z tego powodu. Chińskie kamerki tego nie mają bo na kant im
    coś takiego.

    --
    Marcin

  • 26. Data: 2019-04-22 10:26:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > zapisu. Ale jak nie wciśniesz to ten bufor jest nadpisywany bo jego
    > pojemność to tylko 30s. A jak wciśniesz to na kartę idzie 30s z bufora a

    Jest jakaś sygnalizacja, że nagranie jest realizowane?

    Robert

  • 27. Data: 2019-04-22 12:13:41
    Od: b...@g...com

    użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    > Co tam włozyli?
    > Moze trzeba było wystartowac - zrobic obudowe do g1wh i do tego powerbank

    Do nagrywania nocą trza dużej matrycy.

    Cenka jak cenka. 1800usd.
    https://surveillance.crkennedy.com.au/search?q=&per_
    page=12&product_page=1&search%5Bcategory_url%5D=%2Fr
    ecording-platforms%2FNVR-301%2F_products%2Fcameras%2
    F_brand%2Freveal

    Startowało 6 firm, trza było się załapać. Wystarczy dostać rabat od
    producenta i złożyć ofertę policajom. Co urwiesz z ceny jest twoje.

  • 28. Data: 2019-04-22 13:10:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > sprzętu. Absolutnie nic specjalnego co uzasadniałoby jakikolwiek istotny
    > wzrost ceny z tego powodu. Chińskie kamerki tego nie mają bo na kant im

    Wiem - poisałem, że dochodzi, bo porównywałem to właśnie do chińskiej
    kamery (całkiem poważnie zastanwawiałem sie czy nie włożyli jakiegoś
    G1WH z powerbankiem w jedną obudowę i sprzedali za 6k sztuka).

    Shrek

  • 29. Data: 2019-04-22 13:14:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.04.2019 o 12:13, b...@g...com pisze:

    > Startowało 6 firm, trza było się załapać. Wystarczy dostać rabat od
    > producenta i złożyć ofertę policajom. Co urwiesz z ceny jest twoje.

    Zawsze ta sama gadka. Przypomina korwinową - trzeba było urodzić się
    bogatym i pierdolić kocopoły dla kuców. W skrócie - to nie takie proste
    - w lekkim rozwinięciu nie wystarczy założyć działalności gogpodarczej
    pod nazwą trol kwasioogroch i już można robić kokosy;)

    Shrek

  • 30. Data: 2019-04-22 20:41:52
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 22.04.2019 o 13:14 Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > - w lekkim rozwinięciu nie wystarczy założyć działalności gogpodarczej
    > pod nazwą trol kwasioogroch i już można robić kokosy;)
    Jak nie jak tak. Wystarczy być pis-manem.

    > Shrek
    Pozdrawiam
    Kamil