  • 11. Data: 2019-04-19 20:18:16
    Temat: Re: Kamerki.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2019 o 19:59, Budzik pisze:

    > No i wtedy ktos dojdzie do wniosku ze trzeba nagrywac cały czas...

    Przy okazji - jedna sztuka kosztuje... 6635 PLN przy zamówieniu ponad
    2000 sztuk hurtem. Ja rozumiem, że przetarg...

  • 12. Data: 2019-04-19 21:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Przy okazji - jedna sztuka kosztuje... 6635 PLN przy zamówieniu ponad
    > 2000 sztuk hurtem. Ja rozumiem, że przetarg...

    Nice.
    Co tam włozyli?
    Moze trzeba było wystartowac - zrobic obudowe do g1wh i do tego powerbank
    :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 13. Data: 2019-04-19 22:02:41
    Od: Kviat

    W dniu 19.04.2019 o 15:55, Shrek pisze:
    > Przypomnieć się - kto bronił kulsonów, że im baterie padły. No więc
    > niespodzianka - nie padły;)

    Dziękuję.
    Również chciałem o tym napisać.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2019-04-19 22:12:59
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:
> [...]
    > przypadków jak policji pada monitoring to jak z politykami - wiadomo
    > że kłamią), ale w tym, że prokuratura sprawdziła. No co za pech...
    >
    > Mam pomysł - kto chce, żeby jego życia, zdrowia dopbra i praw
    > gwarantowanych przez państwo bronili ludzie z chronicznym pechem? Tak
    > -
    > to mam na myśli - jak ktoś ma pecha przekraczającego o rząd wielkości
    > tego wynikającego z rachunku prawdopodobieństwa, to powinien być
    > wydalany ze służby. Na co nam w służbach ludzie przyciągający w sposób
    > nadprzyrodzony pecha - to niebezpieczne - w koońcu z bronią chodzą po

    To ja ci powiem inaczej: Jak nie sprawdzali nie policjanci
    (a np. prokuratorzy) tak naprawdę to dlaczego miały nie "padać"?
    Policjanci powinni być lepsi niż "przeciętny obywatel" ale w policji
    pracują ludzie a nie anioły. Czarne owce MUSZĄ się czasem trafić.
    Jak się nie trafiają to "ja jako cynik" za najbardziej prawdopodobne
    wyjaśnienie uznaje (systemowe) tuszowanie.

    Ile przypadków wykrycia "padnięcia" za ośmiu lat PO zacytujesz "z pamięci"?

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2019-04-20 05:33:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2019 o 21:59, Budzik pisze:

    > Nice.
    > Co tam włozyli?
    > Moze trzeba było wystartowac - zrobic obudowe do g1wh i do tego powerbank

    Właśnie dltego chcętnie bym zobaczył warunki przetargu.
    Shrek

  • 16. Data: 2019-04-20 14:39:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Apr 2019 22:02:41 +0200, Kviat napisał(a):

    > Dziękuję.
    > Również chciałem o tym napisać.

    Ale jakis link moze ...

    J.

  • 17. Data: 2019-04-20 19:57:11
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 19.04.2019 o 20:18 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Przy okazji - jedna sztuka kosztuje... 6635 PLN przy zamówieniu ponad
    > 2000 sztuk hurtem. Ja rozumiem, że przetarg...

    6 tysięcy???
    O co chodzi z tą kwotą? U mnie w firmie, o co się nie zapytam, też
    wszystko kosztuje 6 tysięcy...

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2019-04-20 20:17:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.04.2019 o 14:39, J.F. pisze:

    > Ale jakis link moze ...

    Znów ten pieprzony tvn. Kto to widział - uwzięli się na tych kulsonów.
    Naczelnik miał słuszny pomysł, żeby im kaganiec założyć, ale się
    amerykanskie żydowstfo wpieprzyło!

    https://www.tvn24.pl/lodz,69/napasc-na-studentke-kam
    erki-policji-padly-prokuratura-nieprawda,926970.html

    Shrek

  • 19. Data: 2019-04-20 20:21:43
    Od: Kviat

    > Ale jakis link moze ...

    https://lmgtfy.com/?q=policja%20kamerki%20baterie

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 20. Data: 2019-04-20 22:35:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Apr 2019 20:17:11 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > amerykanskie żydowstfo wpieprzyło!
    >
    > https://www.tvn24.pl/lodz,69/napasc-na-studentke-kam
    erki-policji-padly-prokuratura-nieprawda,926970.html

    Dwuznaczne to troche.

    Czyli co - nie bateria, a brak nacisniecia przycisku ?
    A kamera i tak "rejestruje" ?

    Ale tylko 30s ... i sie nie nadpisalo pozniej ?
    Czy jednak wszystko jak leci trafia na karte pamieci ?

    J.