  • 21. Data: 2010-09-15 19:19:59
    Temat: Re: Jakim prawem TP legitymuje?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl>

    > Zreszta co tam donos na kogos.
    > Wystarczylaby jakas konkretna korekta mojego zeznania rocznego - np. taka
    > razy 10.
    > odpis bylby podrobiony, ale zanim by to grafolog sprawdzil, to mialbym
    > niezle jaja z odkrecaniem tytulu wykonawczego.

    No ale takie prawo mamy, że ten podpis wystarczy. Można wprowadzić wymóg
    podpisu elektronicznego, który łatwiej zidentyfikować jako poprawny i
    trudniej podrobić...

  • 22. Data: 2010-09-15 19:22:33
    Temat: Re: "podożyć świnię" b: Re: Jakim prawem TP legitymuje?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > Bzdura. US chcąc przeprowadzić kontrolę musi wcześniej uprzedzić
    > delikwenta i określić cel kontroli.
    > Więc już w tym momencie sprawa ulega wyjaśnieniu, bo delikwent oznajmia,
    > że żadnej korekty nie składał, nie chce żadnego zwrotu, zaszło jakieś
    > totalne nieporozumienie i koniec. To naprawdę nie jest tak, że ktoś komuś
    > zrobi głupi kawał, a ofiara kawału z marszu idzie siedzieć albo buli
    > mandat ;-)

    Prawdziwie anonimowe donosy skutkują kontrolą bez uprzedzania a mandat buli
    z powodu lojalności urzędniczej, jak przełożony powiedział by co

  • 23. Data: 2010-09-15 19:31:08
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Prawdziwie anonimowe donosy skutkują kontrolą bez uprzedzania

    Nie ma czegoś takiego jak kontrola bez uprzedzenia.
    Musiałoby zaistnieć bardzo poważny powód (najczęściej podejrzenie poparte
    wcześniej przeprowadzonym śledztwem), by UKS wkroczył nagle do firmy i
    kazał ustawić się wszystkim pod ścianą ;-). Sam anonim bynajmniej nie
    wystarcza.

    > a mandat buli z powodu lojalności urzędniczej, jak przełożony powiedział
    > by co

    Niestety nic z tego nie zrozumiałem.

    K.

  • 24. Data: 2010-09-15 19:33:21
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    > Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > Prawdziwie anonimowe donosy skutkują kontrolą bez uprzedzania a mandat
    > buli z powodu lojalności urzędniczej, jak przełożony powiedział by co ...

    ...ś znaleźć, by się zwrócił dojazd.

  • 25. Data: 2010-09-15 19:38:19
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > Nie ma czegoś takiego jak kontrola bez uprzedzenia.

    Tak Ci się tylko wydaje.

> [...]
    > wcześniej przeprowadzonym śledztwem), by UKS wkroczył nagle do firmy i
    > kazał ustawić się wszystkim pod ścianą ;-). Sam anonim bynajmniej nie

    Oj wystarcza, wszystkim PIP'om, PIHom itp itd.

  • 26. Data: 2010-09-15 19:54:36
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał

    > Tak Ci się tylko wydaje.

    Nic mi się nie wydaje.
    Zerknij sobie łaskawie w ordynację podatkową, a sam się przekonasz.

    > Oj wystarcza, wszystkim PIP'om, PIHom itp itd.

    O ile pamiętam mówiliśmy o kontroli UKSu na skutek fałszywie złożonej
    korekty deklaracji podatkowej.
    Co ma do tego PIP czy PIH?

    K.

  • 27. Data: 2010-09-16 18:41:16
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 15 Sep 2010 11:32:18 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > Zresztą to samo z rozwiązaniem umowy - rozwiązujesz konkretną umowę (nr,
    > data) - skąd osoba postronna miałaby posiadać te informacje?

    dodatrcie do tych informacji wymaga nakichś tam nakładów i trochę sprytu

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    http://foto.3mam.net/album4/tarchomin/slides/t_041.p
    hp

  • 28. Data: 2010-09-17 17:11:30
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Zaniosłem dziś wypowiedzenie umowy do salonu TP, a ono zażądało dowodu
    > osobistego.
    > Ja powiedziałem, że ja nie chcę rozpatrywania, ani analizowania treści
    > tego pisma, ja robię tylko za listonosza (pismo podpisane przez moją żonę)
    > i chcę jedynie potwierdzenia na kopii, że ono to pismo wzięło. Ale ono się
    > upierało, że jak mi się nie podoba, to mogę wysłać poleconym na podany
    > adres korespondencyjny, a jak chcę doręczyć w salonie, to dowód na stół.
    >
    > Miało ono jakieś podstawy do tego, czy ono łamie prawo?

    Ja robiłem przysługę kumplowi wpłacając JEGO pieniądze na konto BYŁEJ JEGO
    żony w Lukas Banku.
    Kasjer poprosił mnie o dowód. Bo inaczej nie może wpłacić. No i jego był
    żona dostała pieniądze
    ode mnie wraz z moimi danymi. A to się musiała zastanawiać....

    Feromon

  • 29. Data: 2010-09-17 17:13:15
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    >...to mogę wysłać poleconym na podany adres korespondencyjny...

    A przy wysyłaniu poleconego sprawdzają DO?
    Śmiechu warte...

    Feromon

  • 30. Data: 2010-09-17 21:51:15
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał
    w wiadomości news:i6tocf$12e$1@inews.gazeta.pl...

    > dodatrcie do tych informacji wymaga nakichś tam nakładów i trochę sprytu

    Jakieś szczegóły tych operacji?

    K.