  • 1. Data: 2007-04-19 11:42:30
    Temat: Jaka data wydania nowego dowodu?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Nie wiem na jakiej grupie powinienem o to zapytać, ale w pewnym sensie
    jest to kwestia prawna, więc pytam tutaj. Odebrałem bowiem nowy dowód i
    data jego wydania jest taka sama jak data złożenia wniosku, co dla mnie
    jest sytuacją dosyć absurdalną, bo przecież na dowód czeka się 30 dni,
    więc z jakiej racji taka data wydania. Rozumiem, że niekoniecznie musi to
    być data odbioru, bo fizycznie jest to istotnie niemożliwe i wiadomo, że
    jest on drukowany odpowiednio wcześniej, ale żeby aż tak?

    chairon

  • 2. Data: 2007-04-19 12:05:58
    Temat: Re: Jaka data wydania nowego dowodu?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 19.04.2007 chairon <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:
> [...]
    > być data odbioru, bo fizycznie jest to istotnie niemożliwe i wiadomo, że
    > jest on drukowany odpowiednio wcześniej, ale żeby aż tak?

    Ale tak właściwie to w czym problem?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2007-04-19 12:56:31
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem na jakiej grupie powinienem o to zapytać, ale w pewnym sensie
    > jest to kwestia prawna, więc pytam tutaj. Odebrałem bowiem nowy dowód i

    Ja to się raczej zastanawiam, skąd mam wziąć datę zameldowania,
    którą tu i ówdzie trzeba podawać, a w nowym dowodzie jej nie ma.
    :(
    A latka lecą i skleroza już niemała..
    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 4. Data: 2007-04-19 13:25:22
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Miroo porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ja to się raczej zastanawiam, skąd mam wziąć datę zameldowania,
    > którą tu i ówdzie trzeba podawać, a w nowym dowodzie jej nie ma.
    > :(
    1) Moze uda Ci sie znalezc papierek potwierdzajacy meldunek (wydaja cos
    takiego przy meldunku)
    2) Zazwyzcaj chodzi o orientacyjna date - wazne zeby sie rok zgadzal.
    3) Mozesz zawsze pojsc do urzedu miasta i sie zapytac :)
    --
    badzio