  • 1. Data: 2012-10-31 15:22:36
    Temat: Jak to rozwiązać?
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Sytuacja następująca:

    Samochód zaparkowany przed warsztatem samochodowym w bardzo starym budynku,
    /właściciel to mój znajomy wynajmujący lokal w tym budynku od syndyka
    upadłej spółdzielni/. Z elewacji tego budynku odpadł sporej wielkości tynk
    uszkodził mój pojazd /na szczęście nieznacznie/ Udałem się do biura tejże
    spółdzielni ale delikatnie mówiąc olali mnie. Zgłosiłem sprawę policji która
    po przyjeździe stwierdziła że nic nie pomoże bo nie zaszło przestępstwo.
    Podejrzewam że budynki nie posiadają ubezpieczenia OC. Jaskie kroki
    powinienem poczynić dalej? Zwrócić się na piśmie do zarządu z prośbą o
    wskazanie ubezpieczyciela i numeru polisy? Mój pojazd ma tylko OC więc
    wypłata z AC nie wchodzi w grę....

  • 2. Data: 2012-10-31 15:25:04
    Temat: Re: Jak to rozwiązać?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.10.2012 15:22, Jarek S. pisze:
    > Sytuacja nastepuj?ca:

    Ustaw kodowanie.

  • 3. Data: 2012-10-31 15:49:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jarek S. wrote:
> [...]
    > powinienem poczynić dalej? Zwrócić się na piśmie do zarządu z prośbą o
    > wskazanie ubezpieczyciela i numeru polisy? Mój pojazd ma tylko OC więc

    Zwrócić sie na piśmie a jak oleją to sprawa cywilna w sądzie.
    Sąd nie będzie miał dylematu w zasądzeniu kosztów naprawy.
    Tylko ze jak piszesz ze spóldzielnia upadła i jest tam syndyk to po
    kiegy grzyba gadasz z jakimis babkami. Gadaj z syndykiem on tam rządzi.