  • 51. Data: 2004-10-01 14:11:47
    Temat: Re: Jak się pozbyć Telepizzy?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > na kazdej budce masz numer telefonu, ktos Ci broni z budki zamawiac,
    > telefonu w domu przeciez nie masz :)

    Wielkie dzięki! To chyba jest to!
    Od paru lat nie korzystałem z budek, nie wiedziałem, że są takie możliwości.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 52. Data: 2004-10-07 16:53:03
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Wed, 29 Sep 2004 17:25:17 +0200, Czapla wrote:

    > Kopiąc w drzwi. Drzwi są aluminiowe i raczej słabe, mocowanie wkładki
    > jest na dwóch śrubach. Prawie wszystkie uszkodzenia wkładek były we
    > wtorki, po rozrzuceniu ulotek.

    wg. mnie nie jest to nic innego niż włamanie. wzywaliście policję?

    pozdrav

    maHo

    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl gg://1612670
    jabber://m...@j...org jabber://m...@j...org icq://136281200

  • 53. Data: 2004-10-07 17:24:27
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 07 Oct 2004 18:53:03 +0200, maHo <l...@m...com.pl> napisał:

    > wg. mnie nie jest to nic innego niż włamanie. wzywaliście policję?

    co nawyzej zniszczenie miena. Żeby było włamanie musieliby coś ukraść.

    --
    Falkenstein

  • 54. Data: 2004-10-08 05:48:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 07 Oct 2004 19:24:27 +0200, "Rodrig Falkenstein"
    <r...@g...pl> wrote:

    >co nawyzej zniszczenie miena. Żeby było włamanie musieliby coś ukraść.
    Zeby byla kradziez z wlamaniem musieliby cos ukrasc :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 55. Data: 2004-10-14 00:35:44
    Temat: Re: Re: Jak się pozbyć Telepizzy?
    Od: pedro <1...@i...pl>

    On Wed, 29 Sep 2004 20:23:55 +0200, Przemek R. wrote:

    O kurczeeee, ludzie, to już lepiej do magnetowidu podłączcie, i napewno
    większość emerytów go ma!

  • 56. Data: 2004-11-19 08:12:25
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Już od czasów rzymskich jest aktualna jedna z kardynalnych zasad:
    > "praesumptio boni wiri". To, że działanie konkurencji jest mało
    > prawdopodobne, to nie dowód, że ona tego nie zrobiła.

    Niestety, to bydło znowu wpadło (18 listopada). Zaśmiecony cały budynek, gościu
    włamał się do wszystkich klatek schodowych. Dzień też nietypowy (czwartek -
    dotychczas zawsze włamywali się we wtorek). Nie sądzę, żeby zrobiła to
    konkurencja - sprawdziłem oferty, są aktualne. Zastanawiam się nad
    zorganizowaniem pikiety przed pizzerią. Po prostu stanąłbym na ulicy i rozdawał
    ulotki wzywające do niekupowania tego telepaskudztwa (ewentualnie jakiś
    transparencik). Ponadto pozbierałbym podpisy na liście do władz gminy, z
    żądaniem likwidacji tej konkretnej pizzerii. Wszystkie ślady działalności tych
    chamów zabezpieczam na bieżąco (fotografuję, prowadzę dziennik włamań).
    Wyszukałem artykuły na temat ich reklam - jest tego dużo, skutek żaden. Oni
    prawdopodobnie wyszli z założenia, że wszelkie krytycznie artykuły o tej ich
    akcji ulotkowej traktują jak dobrą reklamę.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 57. Data: 2004-11-19 10:54:35
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Czapla wrote:

    > Niestety, to bydło znowu wpadło (18 listopada). Zaśmiecony cały budynek,
    > gościu włamał się do wszystkich klatek schodowych. Dzień też nietypowy
    > (czwartek - dotychczas zawsze włamywali się we wtorek).

    A nie przesadzasz aby lekko? "Wlamywali". Gosc nacisnal wszystkie domofony
    i zawsze sie jakis madry znajdzie co otworzy. A jak nie to mowia "ulotki"
    (przynajmniej tutaj). Ja im kaze wtedy spadac ale smieci i tak sa na klatce
    wiec ktos inny ich wpusci zawsze. Od biedy zostaje "poczta".

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 58. Data: 2004-11-19 11:28:28
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > A nie przesadzasz aby lekko? "Wlamywali". Gosc nacisnal wszystkie domofony

    Niestety, nacisnął drzwi. Wyłamał dolny bolec zabezpieczający drugie skrzydło
    drzwi (odlew a nie stal kuta).

    Dyrekcja wie o tych działaniach, bo ja za poprzednim włamaniem dzwoniłem do
    nich. Zdaje się, że polityka tej firmy polega właśnie na prowokowaniu takich
    sytuacji, bo myślą, że jak gazety opiszą te ich działania, to będzie dla nich
    reklama. Znalazłem ten artykuł sprzed lat z GW, o tym jak dwóch bandziorów z
    Telepizzy napadło na lokatorkę wchodzącą do naszego domu (co Straż Miejska nie
    chciała spisać gówniarzy). Reakcji firmy nie było wtedy żadnej, dlatego obawiam
    się, że pikieta to jedyny sposób na pozbycie się tego Telechamstwa.

    Pozdrawiam

    Czapla