  • 41. Data: 2004-10-01 01:26:02
    Temat: Re: Jak się pozbyć Telepizzy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Richat wrote:

    > Poza część starszych mieszkańców daje się oszukać i
    > wpuszcza wszystkich, którzy mówią "poczta".
    >
    > to moze lepiej jest zamonowac skrzynki pocztowe w glownym wejsciu lub

    Poczta nie roznosi tylko zwykłych listów. Są też polecone...

    > jezeli takowego niema zrobic sluze i w tej sluzie zamontowac skrzynki

    Śluzę, zasieki... Może od razu wieżyczkę ze strzelcem? ;->

  • 42. Data: 2004-10-01 01:37:53
    Temat: Re: Jak się pozbyć Telepizzy? [OT]
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    > Aha - i lepiej sobie postaw to na jakimś porządnym systemie, bo
    > wingroza może się ładnie posypać przez te 9 godzin :)

    e tam...Xp moze "lotac" miesiacami...

    --
    Psychik

  • 43. Data: 2004-10-01 07:07:31
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Jak? Bo mi chamy wieszają pomimo napisów, że nie chcę.

    Na drugi dzień po zaśmieceniu dzwonię do firmy, przedstawiam się i żądam
    zaprzestania prowadzenia nielegalnej działalności na terenie spółdzielni bez
    wiedzy i zgody Zarządu (BTW, jestem członkiem wspomnianego). Mówię, że jak chcą
    prowadzić taką działalność to najpierw muszą złożyć podanie, które Zarząd
    rozpatrzy i informuję w jakim dniu członkowie Zarządu mają dyżury. To skutkuje,
    ale jak widać nie w wypadku tych chamów z Telepizzy.

  • 44. Data: 2004-10-01 11:17:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > e tam...Xp moze "lotac" miesiacami...

    a spotkales sie z czyms takim:

    z tray-a wyskakuje chmurka w ktorej jest napis,
    za 90 sekund zostranie wylaczony komputer zakoncz wszystkie programy?

    Bo ja tak, i znika dopiero jak pobiore wszystkie aktualizacje, wyobraz
    sobie ze stawiasz serwer,
    dziennie masz wejsc okolo 200 000. Zostawiasz komp sam, wyjezdzasz na 2
    dni a tu, chmurka i pach :)

    Zdecydowanie polecam linuksa, tam takich problemow nie ma.

    A slyszales ostatnio o liniach lotniczych? Zmieniono system z linuksa na
    windows,
    oprogramowanie ktore wyswietla ruch w powietrzu zawiesilo sie. Cud ze
    zaden samolot nie zlecial.

    P.

  • 45. Data: 2004-10-01 11:58:20
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał:

    > a spotkales sie z czyms takim:

    NTG!

    > z tray-a wyskakuje chmurka w ktorej jest napis,
    > za 90 sekund zostranie wylaczony komputer zakoncz wszystkie programy?

    nie.

    > Bo ja tak, i znika dopiero jak pobiore wszystkie aktualizacje, wyobraz
    > sobie ze stawiasz serwer,
    > dziennie masz wejsc okolo 200 000. Zostawiasz komp sam, wyjezdzasz na
    > 2 dni a tu, chmurka i pach :)

    a on bedzie mial 200tys wejsc?

    --
    Psychik

  • 46. Data: 2004-10-01 12:10:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > a on bedzie mial 200tys wejsc?

    ja mowie o przypadku kiedy mozesz oszalec w momencie kiedy system zawodzi.

    Kolega fajny wpisal opis na gadu:

    "Wszyscy mamy przycisk RESET, ale niektorzy nie wiedza po co. Linux"
    :-)

    P.

  • 47. Data: 2004-10-01 12:22:16
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał:

    > ja mowie o przypadku kiedy mozesz oszalec w momencie kiedy system
    > zawodzi.

    a ja nadal podtrzymuje swoje zdanie: "Xp moze lotac miesiacami"
    spory win-lin nie maja sensu...

    --
    Psychik

  • 48. Data: 2004-10-01 13:35:03
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Może zamawiać pizzę a potem odmawiać?[...] I tak z róznych miejsc miasta
    > zamawiać. Może im się znudzi?

    Chyba nie da rady. Ja nie jestem pewien, ale oni pewnie oddzwaniają, tak jak
    radiotaxi. Bo były częste napady na tych roznosicieli - nawet pieniędzy nie
    mogą wozić - tak gdzieś czytałem.

    Pzdr.
    Czapla

  • 49. Data: 2004-10-01 14:01:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > a ja nadal podtrzymuje swoje zdanie: "Xp moze lotac miesiacami"
    > spory win-lin nie maja sensu...

    ja lubie XP, ale nie jest on niezawdny, dlatego sie czepiam.

    Sprobuj na zmiane uruchomic 20 aplikacji, czy skompilowac cos duzego,
    zaraz wyskoczy brak pamieci wirtualnej czy cos w tych klimatach.

    ok eot
    P.

  • 50. Data: 2004-10-01 14:02:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    --
    ?

> [...]
    jak
    > radiotaxi. Bo były częste napady na tych roznosicieli - nawet pieniędzy

    na kazdej budce masz numer telefonu, ktos Ci broni z budki zamawiac,
    telefonu w domu przeciez nie masz :)

    P.