  • 1. Data: 2002-09-13 13:39:54
    Temat: Ulga mieszkaniowa
    Od: "Juntek" <j...@g...pl>

    Słyszałem, że wkrótce sejm ma rozpocząć prace nad jakimiś ulgami
    budowlanymi. Zamierzam kupić mieszkanie i zastanawiam się czy nie warto
    będzie trochę poczekać, bo może okazać się, że po wprowadzeniu ulg sporo
    zaoszczędzę. Sprawdzałem projekty ustaw na witryne sejmu, ale nic takiego
    tam nie znalazłem.
    Czy ma ktoś jakieś bliższe dane na temat jakie mają być te ulgi i na jakich
    zasadach mają być przyznawane?

    pozdrawiam,
    Juntek

  • 2. Data: 2002-09-13 14:07:04
    Temat: Re: Ulga mieszkaniowa
    Od: rk <r...@p...onet.pl>

    "Juntek" <j...@g...pl> napisal:

> [...]
    >tam nie znalazłem.
    >Czy ma ktoś jakieś bliższe dane na temat jakie mają być te ulgi i na jakich

    Przecież ulga już jest, a ma być kredyt, na który nie warto czekać....

    Robert Kamiński
    r...@p...onet.pl