  • 11. Data: 2020-03-07 21:44:21
    Temat: Re: Inwigilacja, cenzura i bezprawie Allegro
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-07 o 20:01, Allegrowicz pisze:

> [...]
    alczy_z_handlarzami_maseczek_i_srodkow_bakteriobojcz
    ych-11623.html

    > Czyli eBay może tak samo jak Allegro, łamać prawo dla własnego widzimisię?

    Nie łamią prawa.

    > Co w tym niby słusznego, że uniemożliwiają ludziom ochronę przed
    > epidemią, bo nie mogą kupić maseczek i środków dezynfekujących?
    > Dlaczego nie nie walczą z kłamliwą reklamą i spamem, tylko akurat z
    > koronowirusem?

    Ale oni nie umożliwiają takiego zakupu ludziom.
    Oni ograniczają różnej maści handlarzynom jawnego żerowania
    na ludzkim strachu z powodu epidemii.

    Napisali ci spekulancie że akcja wyleciała za użycie
    w "na koronawirusa".

    I zamiast próbować tutaj pieniaczyć sprawdź jakie kary
    dla takich jak ty wprowadziły chiny. Jak u nas wirus
    podobnie się rozpowszechni możesz liczyć na podobne.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2020-03-07 23:48:55
    Od: n...@o...pl

    Sat, 7 Mar 2020 20:01:52 +0100, w <5e63f93c$0$555$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Allegrowicz" <K...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Dlaczego nie nie walczą z kłamliwą reklamą i spamem, tylko akurat z
    > koronowirusem?

    Przecież kłamiesz w reklamie.
    Jeszcze trzeba było dopisać, że także jest to "napitka na raka".

  • 13. Data: 2020-03-08 00:06:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-03-07, Kris <k...@g...com> wrote:

    > Ja tam generalnie jestem za tym aby idioci tacy jak Ty ?mogli reklamować swój
    biznes jak im tam pasuje.
    > Tylko żeby nie byli z tych co "egzekucja nieskuteczna" jak ktoś im "sprawdzam" p
    > Da się coś tam z Ciebie zwindykować jak nalewka nie zadziała

    Wtedy będzie wrzask, że przecież wiadomo, że to była szalenie dowcipna
    reklama i jakby było coś nie tak to Allegro by z pewnością usunęło.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2020-03-08 19:39:27
    Od: "Allegrowicz" <K...@p...onet.pl>

    Marcin Debowski napisał:

    > Wtedy będzie wrzask, że przecież wiadomo, że to była szalenie dowcipna
    > reklama i jakby było coś nie tak to Allegro by z pewnością usunęło --
    > Marcin

    Pierniczxysz bez sensu, czy tylko udajesz głupiego dla pieniędzy?
    Czy jak mi sprzedasz szampon na łupież, czy pastę na próchnicę, to będzie
    można od ciebie coś egzekwować?
    Dlaczego allegro nie usuwa aukcji szamponów na łupieżu i pasty na próchnicę,
    oraz 90% wszystkich pozostałych aukcji?

  • 15. Data: 2020-03-08 19:44:27
    Od: "Allegrowicz" <K...@p...onet.pl>

    n...@o...pl napisał:

    > Przecież kłamiesz w reklamie.
    > Jeszcze trzeba było dopisać, że także jest to "napitka na raka".

    Przecież reklama to kłamstwo z definicji, to jest reklama, rozumiesz?
    Koncerny farmaceutyczne kłamią we wszystkich swoich reklamach, czy to na
    raka, czy na grypę, czy na łupież i jakoś nikt im tych reklam nie usuwa,
    allegro też nie usuwa aukcji na środki farmaceutyczne.
    Ale mnie interesuje dlaczego allegro łamie prawo jak chce i nikt nie
    reaguje?
    Czy ten serwis stoi ponad prawem, bo właściciele nie mają napletka?

  • 16. Data: 2020-03-08 21:24:42
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-03-06 o 06:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Allegrowicz K...@p...onet.pl ...

    > wyczuwam trola... :)

    A ja zwykłego naciągacza.

    --
    Sonn

  • 17. Data: 2020-03-08 23:00:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Mar 2020 19:58:08 +0100, Allegrowicz napisał(a):

    > J.F napisał
    >
    > Z jaką umową, naiwny jesteś?
    > Czy zgodnie z umową można inwigilować i łamać prawo?

    A przeczytales ?

    > Tak działa reklama panie i nikt za to nie cenzuruje a wręcz przeciwnie.
    > Co kogo obchodzi jak ja zareklamuję mój produkt, to mój biznes, tak samo jak
    > pasta Colgate na próchnicę, co zwracają koszty leczenia jak nie będzie
    > skuteczna.

    Nabywce interesuje, ktory szuka jakiegos pomocnego srodka.

    > Zauważyłem że we wszelkich mediach jest prowadzona zorganizowana cenzura na
    > koronawirusa, na przykład zablokowano wywiad pewnemu doktorowi, który radzi
    > jak leczyć i unikać zarażenia koronawirusem. Wszystko wygląda tak, jak by w
    > naszym kraju planowano epidemię tego koronowituda i uciszają wszystkich,
    > którzy mogą w tym przeszkodzić, taka prawda

    A ty jestes tym, ktory by przeszkodzil, swoją nalewką ?

    J.

  • 18. Data: 2020-03-08 23:42:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-03-08, Allegrowicz <K...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > można od ciebie coś egzekwować?
    > Dlaczego allegro nie usuwa aukcji szamponów na łupieżu i pasty na próchnicę,

    Powodów jest kilka, ot choćby taki, że te ogłoszenia nie żerują w
    najbardziej prymitywny sposób na cudzym strachu. W przeciwieństwie do
    twojego.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2020-03-09 09:21:40
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-08 o 19:44, Allegrowicz pisze:

    > Przecież reklama to kłamstwo z definicji, to jest reklama, rozumiesz?

    Reklama to informacja o jakimś towarze czy usłudze.
    Wedle oszustów i handlarzyn może zawierać kłamstwo.

> [...]
    allegro łamie prawo jak chce i nikt nie
    > reaguje?
    > Czy ten serwis stoi ponad prawem, bo właściciele nie mają napletka?

    Jak napiszą jak ty koronawirus w tytule aukcji to im aukcje zamkną.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2020-03-09 12:29:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Allegrowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...
    n...@o...pl napisał:

    >Przecież reklama to kłamstwo z definicji, to jest reklama, rozumiesz?

    A rozumiesz, ze juz nie calkiem ?
    I sie w sumie ciesz, ze cie Allegro przed karą uchroniło.

    J.