  • 1. Data: 2020-03-05 20:01:34
    Temat: Inwigilacja, cenzura i bezprawie Allegro
    Od: "Allegrowicz" <K...@p...onet.pl>

    Witam.
    Allegro ujawnia w korespondencji mailowej nieuzasadnione dane osobowe swoich
    klientów, mamy Ustawę o ochronie, danych osobowych, RODO i nic.
    Allegro inwigiluje prywatna korespondencję swoich klientów przez podmianę
    adresów email na adresy swojego serwera i przekierowywanie korespondencji
    przez swój serwer pocztowy, oraz ingeruje w treść tej prywatnej
    korespondencji, ale widocznie niezawisłe sądy dalej nie widzą żadnego
    problemu.
    Wczoraj kolejne zdziwienie, gdy Allegro usunęło moją aukcję, bo w jej tytule
    umieściłem "na koronawirusa", chodziło o jakąś zdrowotną napitkę.
    Wygląda że Allegro dopuściło się kolejnego przestępstwa, czyli cenzury
    aukcji ze względu na KORONAWIRUSA i oczywiście też nikt nie widzi żadnego
    problemu i allegro nie zostanie pociągnięte do żadnej odpowiedzialności.

    Dla ciekawskich przytoczę poniżej uzasadnienie cenzury aukcji ze względu na
    koronawirusa, bo jest bardzo ciekawe:
    "
    Zakończyliśmy Twoje oferty:
    Napitka na koronawirusa

    ponieważ w ich tytule odwołujesz się do koronawirusa (COVID-19; SARS-CoV-2;
    koronawirus itp.), co w obecnej sytuacji zagrożenia epidemiologicznego i
    powszechnego lęku przed zarażeniem ww. wirusem, może w istotny sposób
    zaburzać percepcję konsumentów w trakcie dokonywania wyboru oferty.

    Prosimy o usunięcie z tytułu oferty zwrotów nawiązujących do koronawirusa
    (COVID-19; SARS-CoV-2; koronawirus itp.).

    Zgodnie z art. 5 ust. 1 i ust. 3 pkt 2 w zw. z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia
    23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym
    niedozwolone jest wprowadzanie w błąd potencjalnych Kupujących co do cech
    produktu, jego przydatności, działania i spodziewanych wyników jego
    zastosowania oraz korzyści związanych z produktem.

    Nieuczciwą praktyką jest także przedstawianie nierzetelnych informacji
    dotyczących rodzaju i stopnia ryzyka, na jakie będzie narażone
    bezpieczeństwo osobiste Kupującego lub jego rodziny, w przypadku gdy nie
    nabędzie produktu.

    Ponadto zgodnie z art. 7 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu
    Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w
    przypadku sprzedaży suplementów diety czy środków spożywczych zabronione
    jest przypisywanie im właściwości zapobiegania chorobom lub leczenia chorób
    ludzi bądź też odwoływać się do takich właściwości.

    Dalsze naruszanie zasad może doprowadzić do zawieszenia konta.

    "

  • 2. Data: 2020-03-05 22:37:55
    Temat: Re: Inwigilacja, cenzura i bezprawie Allegro
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-05 o 20:01, Allegrowicz pisze:
> [...]
    > ludzi bądź też odwoływać się do takich właściwości.
    >
    > Dalsze naruszanie zasad może doprowadzić do zawieszenia konta.

    Cenzura cenzurą, ale dobrze Ci odpowiedzieli. Nie masz prawa sprzedawać
    produktów być może szkodzących zdrowiu. Lekarstwa to sprzedają apteki.

    --
    animka

  • 3. Data: 2020-03-06 00:20:32
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.03.2020 o 22:37, Animka pisze:
    > Cenzura cenzurą, ale dobrze Ci odpowiedzieli. Nie masz prawa sprzedawać
    > produktów być może szkodzących zdrowiu. Lekarstwa to sprzedają apteki.

    e tam, widać animela nie kupuje w zwykłym sklepie, w którym są prochy na
    trawienie, ból głowy itd.

  • 4. Data: 2020-03-06 06:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Allegrowicz K...@p...onet.pl ...

    > Napitka na koronawirusa

    wyczuwam trola... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 5. Data: 2020-03-06 10:52:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Był taki film szkoleniowy o napitce na wszystko "Mały wielki człowiek".

    -----

  • 6. Data: 2020-03-06 20:05:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Allegrowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >przez swój serwer pocztowy, oraz ingeruje w treść tej prywatnej
    >korespondencji, ale widocznie niezawisłe sądy dalej nie widzą żadnego

    Zgodnie z umową ?

> [...]

    >dotyczących rodzaju i stopnia ryzyka, na jakie będzie narażone
    >bezpieczeństwo osobiste Kupującego lub jego rodziny, w przypadku gdy

    Co by nie mowic - to dopisales o tym wirusie w celu podniesienia
    sprzedazy owej nalewki,
    a g* wiesz, czy ona pomaga czy nie.
    Czyli przedstawiasz nierzetelne informacje.

    J.

  • 7. Data: 2020-03-07 17:11:22
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-05 o 20:01, Allegrowicz pisze:

    > Dla ciekawskich przytoczę poniżej uzasadnienie cenzury aukcji ze względu na
> [...]

    EBay robi to samo. I słusznie.
    https://ithardware.pl/aktualnosci/koronawirus_ebay_w
    alczy_z_handlarzami_maseczek_i_srodkow_bakteriobojcz
    ych-11623.html

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2020-03-07 19:58:08
    Od: "Allegrowicz" <K...@p...onet.pl>

    J.F napisał
    > Zgodnie z umową ?

    Z jaką umową, naiwny jesteś?
    Czy zgodnie z umową można inwigilować i łamać prawo?

    > Co by nie mowic - to dopisales o tym wirusie w celu podniesienia sprzedazy
    > owej nalewki,
    > a g* wiesz, czy ona pomaga czy nie.
    > Czyli przedstawiasz nierzetelne informacje. J.

    Tak działa reklama panie i nikt za to nie cenzuruje a wręcz przeciwnie.
    Co kogo obchodzi jak ja zareklamuję mój produkt, to mój biznes, tak samo jak
    pasta Colgate na próchnicę, co zwracają koszty leczenia jak nie będzie
    skuteczna.
    Zauważyłem że we wszelkich mediach jest prowadzona zorganizowana cenzura na
    koronawirusa, na przykład zablokowano wywiad pewnemu doktorowi, który radzi
    jak leczyć i unikać zarażenia koronawirusem. Wszystko wygląda tak, jak by w
    naszym kraju planowano epidemię tego koronowituda i uciszają wszystkich,
    którzy mogą w tym przeszkodzić, taka prawda

  • 9. Data: 2020-03-07 20:01:52
    Od: "Allegrowicz" <K...@p...onet.pl>

    RadoslawF napisał:
    > EBay robi to samo. I słusznie.
    > https://ithardware.pl/aktualnosci/koronawirus_ebay_w
    alczy_z_handlarzami_maseczek_i_srodkow_bakteriobojcz
    ych-11623.html

    > Pozdrawiam

    Czyli eBay może tak samo jak Allegro, łamać prawo dla własnego widzimisię?
    Co w tym niby słusznego, że uniemożliwiają ludziom ochronę przed epidemią,
    bo nie mogą kupić maseczek i środków dezynfekujących?
    Dlaczego nie nie walczą z kłamliwą reklamą i spamem, tylko akurat z
    koronowirusem?

  • 10. Data: 2020-03-07 21:16:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Co kogo obchodzi jak ja zareklamuję mój produkt, to mój biznes

    Ja tam generalnie jestem za tym aby idioci tacy jak Ty ?mogli reklamować swój biznes
    jak im tam pasuje.
    Tylko żeby nie byli z tych co "egzekucja nieskuteczna" jak ktoś im "sprawdzam" p
    Da się coś tam z Ciebie zwindykować jak nalewka nie zadziała