  • 1. Data: 2006-03-14 13:18:12
    Temat: Ile urlopu wypoczynkowego po wychowawczym?
    Od: "Marta" <m...@m...uni.torun.pl>

    W 2005 roku bylam 5 m-cy na wychowawczym. Przed nim wykorzystalam caly urlop
    wypoczynkowy (26dni) z 2005r. Czy w 2006 przysluguje mi caly wymiar urlopu
    czy jest on pomniejszony o zeszloroczny wychowawczy?
    Bardzo prosze jesli tylko ktos orientuje sie w wymiarach urlopu aby mi
    odpowiedzial.
    Z gory dziekuje
    Marta

  • 2. Data: 2006-03-15 10:22:20
    Temat: Re: Ile urlopu wypoczynkowego po wychowawczym?
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Marta" napisał:

    > jesli tylko ktos orientuje sie w wymiarach urlopu aby mi
    > odpowiedzial.

    Zmniejszony wymiar urlopu przysługiwałby Ci w ubiegłym roku, jeśli
    byś go przed wychowawczym nie wykorzystała w całości. W tym roku masz
    prawo do całości - 26 dni.
    (Art. 155 1 i 155 2 KP)

    Pozdrawiam - Aicha

    --