  • 1. Data: 2006-03-14 13:06:28
    Temat: Jak zredakować pismo do WSA
    Od: "darni" <d...@o...pl>

    cześć

    Mam do was takie pytanie. W mojej miejscowość Gmina uchwaliła plan
    zagospodarowania przestrzennego i w związku z tym do was pytanie. Odwołanie
    do urzędu miasta i gminy nie odniosło skutku. Zostaje mi odwołanie do WSA
    (wojewódzki sąd administracyjny). Prosił bym o podpowiedz jak zredagować
    takie pismo do WSA.

  • 2. Data: 2006-03-14 13:44:21
    Temat: Re: Jak zredakować pismo do WSA
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "darni" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Odwołanie do urzędu miasta i gminy nie odniosło skutku. Zostaje mi
    > odwołanie do WSA (wojewódzki sąd administracyjny). Prosił bym o podpowiedz

    Chodzi Ci o skarge - poczytaj wstepnie tutaj:
    http://bip.lodz.wsa.gov.pl/index_16.php Jak bedziesz miec jeszcze jakies
    watpliwosci, to dopytuj

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 3. Data: 2006-03-16 12:14:24
    Od: "darni" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Wilk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "darni" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chodzi Ci o skarge - poczytaj wstepnie tutaj:
> [...]
    Cześć
    To znowu, dzięki za info ale mam znowu pytanie.
    Chciałbym zaskarżyć uchwalenie planu zagospodarowania przestrzennego, do
    WSA. Czy to ma być w formie skargi, czy w formie wniosku o wszczęcie
    postępowania. Czy skargę należy składać osobiście do sądu, czy z
    powiadomieniem organu skarżącego.