  • Data: 2011-04-18 23:34:54
    Temat: Fotoradary a zagraniczna rejestracja
    Od: kashmiri <k...@n...ma.nigdzie.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy nasi wspaniali stróże prawa wysyłają mandaty za fotkę z fotoradaru
    do właścicieli samochódów na zagranicznych blachach? Ponoć - nie wiem
    czy to prawda - mają możność dotarcia do danych i adresu zagranicznego
    właściciela. Ale czy z tego korzystają?

    Tak pytam, bo jeździłem ostatnio autem na zagranicznych blachach po
    zadupiach, gdzie ograniczenia do 30 + fotoradary służą chyba jako główne
    źródło dochodu gminy....

    pzdr.
    k.